eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Wykonanie zaprojektowanej lady szatni wraz z wyposażeniem szatni, wykonanie, dostawa i montaż witrażu oraz wykonanie instalacji - okablowania związanego z nagłośnieniem budowanego kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Pobiedziska: Wykonanie zaprojektowanej lady szatni wraz z wyposażeniem szatni, wykonanie, dostawa i montaż witrażu oraz wykonanie instalacji - okablowania związanego z nagłośnieniem budowanego kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach
Numer ogłoszenia: 140166 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zaprojektowanej lady szatni wraz z wyposażeniem szatni, wykonanie, dostawa i montaż witrażu oraz wykonanie instalacji - okablowania związanego z nagłośnieniem budowanego kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Wykonanie zaprojektowanej lady szatni wraz z wyposażeniem szatni, wykonanie, dostawę i montaż witrażu oraz wykonanie instalacji - okablowania związanego z nagłośnieniem budowanego kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach Przedsięwzięcie obejmuje: a) wykonanie zaprojektowanie lady szatni; b) wyposażenie szatni w wieszaki oraz numerki na wieszakach; c) wykonanie, dostawa i montaż witraża o powierzchni 2,10 m2 zgodnie z załączonym projektem wstępnym; d) wykonanie instalacji okablowania związanego z nagłośnieniem W zakres zadań wchodzi: Zadanie 1: Wykonanie zaprojektowanej lady szatni wraz z wyposażeniem szatni. Półokrągły korpus projektowanej lady z cegły klinkierowej (12cm). Blat lady stanowi polerowany granit (strzegomski) 4 cm. Cokół z cegły, cofnięty od lica lady i obłożony paskiem ze stali nierdzewnej, szczotkowanej o grubości 2 mm. Pomiędzy segmentami lady dwa pionowe paski z tej samej blachy szerokości 6 cm. Bramka wejściowa z zamkiem, ze stali nierdzewnej o profilu prostokątnym 20x30mm, mocowana za pomocą dwóch zawiasów. Od strony wewnętrznej na całej szerokości blatu 3 półki wykonane z cegły o grubości 2,5 cm i szerokości 75 cm. Wyposażenie szatni stanowią wieszaki o wysokości ok. 170 cm, w formie 5 stalowych ramion, ze stali nierdzewnej szczotkowanej, mocowanych do ściany i podłogi. Każde ramię wykonane w sposób umożliwiający wieszanie odzieży wierzchniej po obu stronach wieszaka. Na wysokości ok. 1 m pozioma (belka), ze stali nierdzewnej szczotkowanej, z haczykami umożliwiającymi wieszanie tornistrów lub torb z odzieżą sportową. Wieszaki (górne i dolne) oznaczone numerkami w postaci cyfr arabskich. Wieszaki wyposażone w numerki. Do zamówienia załączone zawieszki na wieszaki z numerkami w postaci cyfr arabskich, wykonane z pleksi w kolorze srebrnym, w kształcie owalnym. Zawieszki na wieszaki w dwóch kompletach. Projekt lady w załączniku I do SIWZ. Przykład numerka do wieszaka: (w SIWZ) Przykład zawieszki na wieszaki: (w SIWZ) Zadanie 2: Wykonanie, dostawa i montaż witrażu. Witraż o powierzchni 2,10 m2. Wykonany zgodnie ze wstępnym projektem z załącznika II do SIWZ. Ostateczny projekt witrażu możliwy do wykonania i zamontowania po akceptacji przez zamawiającego. Zadanie 3: Wykonanie instalacji - okablowania związanego z nagłośnieniem budowanego kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach. Nagłośnienie należy wykonać w nowobudowanym budynku kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach zgodnie z projektem rozmieszczenia tras kablowych przedstawionych w załączonych (załącznik III) do SIWZ projektach. W zakres zadania nie wchodzi instalacja urządzeń nagłośnienia budynku. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do projektu w celu dostosowania elementów okablowania nagłośnienia do istniejących warunków. Wszystkie zmiany muszą zostać uzgodnione pisemnie przez Zamawiającego. Realizację zamówienia należy wykonać w terminach: zadanie 1 23.07.2010 r. zadanie 2 23.07.2010 r. zadanie 3 23.07.2010 r. Jednakże w przypadku braku możliwości wejścia na teren budowy Wykonawca jest zobowiązany do wstrzymania się z dostawą i montażem przedmiotu zamówienia do czasu zaistnienia możliwości wejścia na teren budowy. Termin realizacji umowy w takim przypadku zostanie wydłużony o ilość dni, pomiędzy planowanym terminem rozpoczęcia montażu, a faktyczną możliwością jego realizacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się roboty uzupełniające do 50% podstawowej wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 44.22.10.00-5, 45.31.43.00-4, 45.31.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie instalacji nagłośnienia - należy wykazać się przy złożeniu oferty na zadanie nr 3 Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000,00 zł. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, nr: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki albo aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem b) Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną; c) przedmiar ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach: a) Zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych b) Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny c) Zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych Konieczność przesunięcia terminu wykonania Zamówienia ze względu na: a) działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), konieczność wykonania prac archeologicznych mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, b) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót ; c) wystąpienie błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie skutkować koniecznością konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmiany projektu; d) długotrwałą przerwę (powyżej 3 dni) w dostawach prądu, wody, gazu; e) konieczność uzyskania decyzji oraz uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie robót f) wystąpienie innych okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. g) Zmniejszenia zakresu Zamówienia spowodowanego tym, iż wykonanie całości zamówienia nie leży w interesie publicznym. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ Zmiany umowy mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę. Jeżeli zmiany, wymagają zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie pisemnego wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: - opis propozycji zmiany, - uzasadnienie zmiany. - opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju przesunięcie terminu nastąpi w formie aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska, ul. Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, pok. 324, III p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska, ul. Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Wykonanie zaprojektowanej lady szatni wraz z wyposażeniem szatni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Półokrągły korpus projektowanej lady z cegły klinkierowej (12cm). Blat lady stanowi polerowany granit (strzegomski) 4 cm. Cokół z cegły, cofnięty od lica lady i obłożony paskiem ze stali nierdzewnej, szczotkowanej o grubości 2 mm. Pomiędzy segmentami lady dwa pionowe paski z tej samej blachy szerokości 6 cm. Bramka wejściowa z zamkiem, ze stali nierdzewnej o profilu prostokątnym 20x30mm, mocowana za pomocą dwóch zawiasów. Od strony wewnętrznej na całej szerokości blatu 3 półki wykonane z cegły o grubości 2,5 cm i szerokości 75 cm. Wyposażenie szatni stanowią wieszaki o wysokości ok. 170 cm, w formie 5 stalowych ramion, ze stali nierdzewnej szczotkowanej, mocowanych do ściany i podłogi. Każde ramię wykonane w sposób umożliwiający wieszanie odzieży wierzchniej po obu stronach wieszaka. Na wysokości ok. 1 m pozioma (belka), ze stali nierdzewnej szczotkowanej, z haczykami umożliwiającymi wieszanie tornistrów lub torb z odzieżą sportową. Wieszaki (górne i dolne) oznaczone numerkami w postaci cyfr arabskich. Wieszaki wyposażone w numerki. Do zamówienia załączone zawieszki na wieszaki z numerkami w postaci cyfr arabskich, wykonane z pleksi w kolorze srebrnym, w kształcie owalnym. Zawieszki na wieszaki w dwóch kompletach. Projekt lady w załączniku I do SWIZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Wykonanie, dostawa i montaż witrażu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Witraż o powierzchni 2,10 m2. Wykonany zgodnie ze wstępnym projektem z załącznika II do SWIZ. Ostateczny projekt witrażu możliwy do wykonania i zamontowania po akceptacji przez zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Wykonanie instalacji - okablowania związanego z nagłośnieniem budowanego kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nagłośnienie należy wykonać w nowobudowanym budynku kompleksu sportowo-edukacyjnego przy Zespole Szkół w Pobiedziskach zgodnie z projektem rozmieszczenia tras kablowych przedstawionych w załączonych (załącznik III) do SIWZ projektach. W zakres zadania nie wchodzi instalacja urządzeń nagłośnienia budynku. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do projektu w celu dostosowania elementów okablowania nagłośnienia do istniejących warunków. Wszystkie zmiany muszą zostać uzgodnione pisemnie przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.43.00-4, 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.