eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Łódź: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty
Numer ogłoszenia: 140148 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty , ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2535600, faks 042 2535702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1usbaluty.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Bałuty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych i biurowych określona szczegółowo w SIWZ. w zakresie Pakietu 1: papieru ksero A4 i A3, papieru składanki firmy Drescher lub równoważnego (375x12-1+0, 240x12-1+0, 240x12-1+2, 240x12-1+1) ,rolek offsetowych do maszyn liczących 57x30;w zakresie Pakietu 2:kopert (C6 z i bez okienka, C5, C4, B4, DL z okienkiem prawym) oraz kopert z zabezpieczeniem powietrznym (bąbelki wewnętrzne) - rozm. 120x175mm oraz na CD; w zakresie pakietu 3: segregatorów A4, A5, koszulek na dokumenty A4 i A5, zeszytów A4 i A5, bloków biurowych A4 i A5, pudeł archiwizacyjnych, dzienników korespondencyjnych; w zakresie pakietu 4: teczek na dokumenty w formacie A4, wiązanych, na gumkę, preszpanowych oraz skoroszytów na akta, skoroszytów A4 oczkowych i 1/2 A4 oczkowych. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o tych samych parametrach lub lepszych niż produkt określony w SIWZ. W przypadku wątpliwości ze strony zamawiającego obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-1, 30.19.76.41-1, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 22.85.30.00-4, 22.85.21.00-8, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-3, 22.11.00.00-4, 22.85.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena dokonana będzie wg kryterium spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usbaluty.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Zachodnia 47 91-066 Łódź, pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty, ul. Zachodnia 47 91-066 Łódź, pok. 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. papier kserograficzny A4 i A3 (500 sztuk w ryzie) o następujących właściwościach: klasa nie mniejsza niż - B gramatura nie mniejsza niż - 80g/m2 białość nie mniejsza niż - 161 CIE 2.papier składanka firmy Drescher lub równoważny 375x12 1+0 - 2.000 arkuszy w paczce papier o gramaturze nie mniejszej niż 60g/m2, 240x12 1+0 - 2.000 arkuszy w paczce papier o gramaturze nie mniejszej niż 60g/m2 240x12 1+2 - 600 arkuszy w paczce 240x12 1+1 - 900 arkuszy w paczce 3.rolki offsetowe do maszyn liczących 57x30 - 100 szt. w kartonie. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt o tych samych parametrach lub lepszych niż produkt określony w SIWZ. W przypadku wątpliwości ze strony zamawiającego obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-1, 30.19.76.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.koperty C-6 białe, samoprzylepne, bez okienka, 2.koperty C-6 białe, samoprzylepne, z okienkiem prawym, 3.koperty C-5 białe, samoprzylepne, 4.koperty C-4 białe, samoprzylepne, 5.koperty B-4 o rozmiarze 250x353x40mm, samoprzylepne, 6.koperty DL białe, samoprzylepne, z okienkiem prawym, 7.koperty z zabezpieczeniem powietrznym (bąbelki wewnętrzne) rozm.120x175 mm, 8.koperty z zabezpieczeniem powietrznym (bąbelki wewnętrzne) na CD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.segregatory A4 z okuciem, oklejone poliolefiną o szerokości grzbietu 50 mm, A4 o szerokości grzbietu 75 mm, A4 z okuciem, oklejone poliolefiną o szerokości grzbietu 75 mm, A5 oklejone na zewnątrz i wewnątrz poliolefiną o szerokości grzbietu 75 mm 2.koszulki na dokumenty A4 groszkowe, A5 groszkowe, 3.zeszyty A4 kratka, w twardej oprawie (sztywnej), 96 kartkowe, A5 kratka, w twardej oprawie (sztywnej), 96 kartkowe, 4.bloki biurowe A4 kratka, kartki z papieru nie ekologicznego, 100 kartkowe, A5 kratka, kartki z papieru nie ekologicznego, 100 kartkowe, 5.pudła archiwizacyjne w rozmiarze 325x280x100mm, 6.dzienniki korespondencyjne - w twardej (sztywnej) oprawie, 96 kartkowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.95.00-5, 22.85.30.00-4, 22.85.21.00-8, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-3, 22.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. teczki na dokumenty formatu A4 wiązane, białe, wykonane z tektury o gramaturze min. 275-300g/m2, 2. teczki na dokumenty formatu A4 wiązane, białe, wykonane z tektury o gramaturze min. 350-400g/m2, bez żadnych nadruków na pierwszej stronie, 3.skoroszyty na dokumenty formatu A4 zwykłe, białe, wykonane z tektury o gramaturze min. 275-300g/m2, 4. skoroszyty na dokumenty formatu A4 zwykłe, białe, wykonane z tektury o gramaturze min. 350-400g/m2, bez żadnych nadruków na pierwszej stronie, 5. skoroszyty oczkowe A4 białe, z możliwością wpinania dokumentów od góry i od dołu listwy, wykonane z tektury o gramaturze min. 275-300g/m2, 6.skoroszyty 1/2 A4 oczkowe, białe, z możliwością wpinania dokumentów od góry i od dołu listwy, wykonane z tektury o gramaturze min. 275-300g/m2, 7.teczki z gumką, na dokumenty formatu A4, białe wykonane z tektury o gramaturze min. 350g/m2, 8.teczki preszpanowe z 2 gumkami narożnymi, na dokumenty formatu A4 (mix kolor), wykonane z tektury o gramaturze min. 380g/m2,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.10.00-0, 22.85.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.