eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Odtworzenie naruszonych elementów ulicy objętych budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz odwodnienia w ulicy Cichej w Skierniewicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-02

Skierniewice: Odtworzenie naruszonych elementów ulicy objętych budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz odwodnienia w ulicy Cichej w Skierniewicach
Numer ogłoszenia: 140090 - 2016; data zamieszczenia: 02.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160363 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o., Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8333808, faks 046 8334668.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie naruszonych elementów ulicy objętych budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz odwodnienia w ulicy Cichej w Skierniewicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie naruszonych elementów ulicy obję-tych budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz odwodnienia w ulicy Cichej w Skierniewicach, w tym: - frezowanie nawierzchni asfaltowych przy użyciu frezarki z odwiezieniem kory asfal-towej na plac składowy zlokalizowany na terenie ZWiK Mokra Prawa 30, frezowanie na gł. 4 cm - 4575 m2 - rozebranie nawierzchni tymczasowej ułożonej po wykopach - 1470m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych / warstwa wiążąca/ grubość po zagęszczeniu 6 cm - 1515 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 382,5 t - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych / warstwa ścieralna/ mieszanka asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm - 4750 m2 - regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe i gazowe - regulacja studzienek do urządzeń podziemnych, włazy kanałowe - regulacja studzienek do urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego do podanego w dokumentacji materiału lub urządzenia pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów. Gdziekolwiek w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i innych systemów odniesienia, tam dopuszcza się również rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dołączone przedmiary mają charakter pomocniczy - podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. W przypadku przedstawienia przez Wykonawców dokumentów, w których będą waluty inne niż PLN będą one podlegały przeliczeniu na PLN ( w celu potwierdzenia spełniania warunków) według średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Roboty powinny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności Prawem Budowlanym, Prawem Ochrony Środowiska, ustawą o odpadach, dokumentacją projektową i STWiORB oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się z wszelkimi odpowiednimi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową. Wykonawca zobowiązany jest postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). Warunki płatności: 1) Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi po wykonaniu całości robót będących przedmiotem zamówienia na podstawie protokołu odbioru końcowego robót podpisanego przez obie strony. 2) Wykonawca wystawi fakturę na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu odbioru końcowego robót. 3) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty całej kwoty wynagrodzenia w terminie 30 dni licząc od dnia doręczenia faktury Zamawiającego, z dołączonym protokołem odbioru końcowego robót. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia: do 31.10.2016 r. Termin rozpoczęcia robót budowlanych uzależniony jest od wykonania robót związanych z remontem chodnika (wymianą krawężników po obydwu stronach jezdni) w ulicy Cichej przez Miasto Skierniewice (planowany termin zakończenia robót budowlanych przez Miasto Skierniewice 30.09.2016 r.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o., ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 343317,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 279824,89

  • Oferta z najniższą ceną: 279824,89 / Oferta z najwyższą ceną: 279824,89

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.