eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na obszarze powiatu Kamiennogórskiego oraz częściowo Jeleniogórskiego i Wałbrzyskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Kamienna Góra: Wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na obszarze powiatu Kamiennogórskiego oraz częściowo Jeleniogórskiego i Wałbrzyskiego
Numer ogłoszenia: 139986 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kamiennogórski, ul. W. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 64 50 100, fax 075 64 50 111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na obszarze powiatu Kamiennogórskiego oraz częściowo Jeleniogórskiego i Wałbrzyskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw cząstkowych na drogach wojewódzkich na terenie powiatu Kamiennogórskiego oraz części powiatu Jeleniogórskiego i Wałbrzyskiego. Warunki wykonania i odbioru robót określają: -OST D-M-00.00.00 - Wymagania ogólne -OST D-05.03.17 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ( wydanie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ) Zakres robót dotyczy napraw cząstkowych wykonywanych remonterem przy użyciu grysów i emulsji 60% na bazie asfaltu modyfikowanego, w ilości 250 ton przy założeniu, że średnia głębokość ubytku wyniesie 4 cm, ilość ok. 2.500 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , a w szczególności: a)wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była naprawa cząstkowa nawierzchni bitumicznych remonterem o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każde, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj, co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i zakresu niniejszego zamówienia. c)dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia , tj. co najmniej 1 remonterem. d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę min. 150.000,00 zł 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 i Dokument 2 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3. 4.Opinie dotyczące jakości robót wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających te roboty. 5.Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie wymaganym ustawą prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla wskazanej w ofercie osoby. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - wzór: Dokument 4. 7.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kamienna-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze przy ul. W. Broniewskiego 15 58-400 Kamienna Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze przy ul. W. Broniewskiego 15, parter (Informacja).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.