Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-21
Tryńcza: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sali gimnastycznej z łącznikiem do budynku Szkoły Podstawowej w Gorzycach.
Numer ogłoszenia: 139986 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tryńcza , Tryńcza 127, 37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie, tel. 016 6421221, faks 016 6421221.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.itl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie sali gimnastycznej z łącznikiem do budynku Szkoły Podstawowej w Gorzycach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji nadzoru inwestorskiego w specjalności m.in. budowlanej, wod-kan, c.o., gaz, elektrycznej, lub równoważne. (CPV-74262000-3 - usługi nadzoru budowlanego) podczas realizacji następującej inwestycji : Budowa sali gimnastycznej z łącznikiem do budynku szkoły podstawowej w Gorzycach, której realizacja może być współfinansowana ze środków zewnętrznych, unijnych. 1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1.1.Udział w opracowywaniu : - specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wyjaśnień do zapytań od Wykonawców do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w trakcie przeprowadzania procedury zamówień publicznych. 1.2.Udział w pracach komisji przetargowej, w przypadku powołania przez Zamawiającego (ocena złożonych ofert przetargowych pod względem merytorycznym, technicznym i rachunkowym oraz sporządzenie pisemnej opinii na ten temat). 2. Nadzór nad prowadzonymi robotami budowlanymi w specjalności budowlanej obejmującej także nadzór inwestorski w zakresie różnych specjalności m.in. wod - kan, c.o. i gaz, elektrycznej, w tym: 2.1.Sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym przez art. 25 - 27 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane /jednolity tekst, Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z póź. zm.). Obowiązki te będzie mogła pełnić jedynie osoba posiadająca przygotowanie zawodowe oraz właściwe uprawnienia do pełnienia tego rodzaju funkcji i będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2.Udział w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót. 2.3.Odbioru i zabezpieczenia przedmiotu umowy ze spisaniem protokołu odbioru częściowego zadania inwestycyjnego w przypadku zaniechania dalszej jego realizacji przez Zamawiającego. 2.4.Sprawdzenia pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym faktur składanych przez Wykonawcę robót, oraz uzgadnianie wydatków, kosztów realizowanej inwestycji z Zamawiającym - Gminą Tryńcza. 2.5.Prowadzenie rady budowy co najmniej raz w miesiącu. 2.6.Sporządzanie raportów w formie opisowej i dokumentacji fotograficznej - comiesięcznej. 2.7.Uczestnictwa w naradach, spotkaniach, zebraniach, komisjach, sesjach, itp. związanych z realizacją zadań, organizowanych przez Zamawiającego. 2.8.Dokonania czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą robót z udziałem przedstawicieli Zamawiającego. 2.9.Rozliczenia finansowego robót w terminie 30 dni licząc od daty odbioru końcowego robót. 3.0.Udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych wykonanej inwestycji. Podane w ofercie wynagrodzenie jest ryczałtowe i niezmienne do końca realizacji inwestycji. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców do wykonania zamówienia. Planowany okres realizacji zadania : - rozpoczęcie : czerwiec 2010 r. - zakończenie 31.12.2012 r. W celu prawidłowego sporządzenia oferty należy dokonać obowiązkowej wizji inwestycji w terenie, koszt sporządzenia oferty i przeprowadzenia wizji terenowej leży po stronie Wykonawcy. Projekty budowlane zadania są do wglądu w siedzibie Zamawiającego tj. : Urząd Gminy Tryńcza, pok. Nr 4 - tel. (016) 642-12-21 w. 40. w dniach pracy Urzędu :poniedziałek, środa, czwartek i piątek od godz. 7 00 do 15 00, wtorek od godz. 8 00 do 16 00..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności : - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.20 - 74.26.20.20 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości : 400,00 zł, słownie: czterysta złotych 00/100 3. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu, sposób przekazania : przelewem na konto Zamawiającego : BS Jarosław Filia w Tryńczy 29909600042005002128810001 z dopiskiem Nadzór inwestorski przy budowie sali gimnastycznej z łącznikiem do budynku Szkoły Podstawowej w Gorzycach. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy szczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 31.05.2010 r. do godz. 9:00. 5. Kopię dowodu uiszczenia wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Tryńcza, 37 - 204 Tryńcza 127 - księgowość, pokój nr 12 (I piętro). 6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przesłankami art.46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami : a) cena - znaczenie : 100 % Ad. a) : Punkty za cenę zostaną przyznane według kryterium wagowego : (Cn / Cb) x 100 gdzie : Cn - cena najniższa Cb - cena badana
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni dołączyć do oferty następujące dokumenty : 1. Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 i 24 ust. 1 - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - zał. nr 5, wg wzoru 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1, wg wzoru 3. Parafowany przez upoważnionego wykonawcę i dołączony do oferty - Projekt umowy - zał. nr 2, wg wzoru 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług polegających na pełnieniu nadzoru nad realizacją min. 1 inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (listy referencyjne dotyczące każdego zadania), - zał. nr 3 w/g wzoru. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności Odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 4, wg wzoru Do oferty należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - doświadczenie zawodowe min. 3 lat. 6. Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trncza.itl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tryńcza; 37-203 Tryńcza, koszt SIWZ 12,20 brutto, lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Tryńcza; 37-204 Tryńcza, sekretariat pok. nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.