eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › Remont dróg gminnych i przepustu na terenie Gminy Czernichów - szkody powodziowe, a mianowicie; 1. Remont drogi gminnej ul. Drwali w Międzybrodziu Bialskim (etap II) 2. Remont drogi gminnej ul. Zamkowa w Międzybrodziu Bialskim (etap II) 3. Remont przepust

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Czernichów: Remont dróg gminnych i przepustu na terenie Gminy Czernichów - szkody powodziowe, a mianowicie; 1. Remont drogi gminnej ul. Drwali w Międzybrodziu Bialskim (etap II) 2. Remont drogi gminnej ul. Zamkowa w Międzybrodziu Bialskim (etap II) 3. Remont przepustu ul. Kasperków w Międzybrodziu Bialskim 4. Remont drogi gminnej ul. Krępli w Tresnej (etap II) 5.Remont drogi gminnej ul. Ubocz w Międzybrodziu Bialskim (etap II)
Numer ogłoszenia: 139963 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, fax 033 8661287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych i przepustu na terenie Gminy Czernichów - szkody powodziowe, a mianowicie; 1. Remont drogi gminnej ul. Drwali w Międzybrodziu Bialskim (etap II) 2. Remont drogi gminnej ul. Zamkowa w Międzybrodziu Bialskim (etap II) 3. Remont przepustu ul. Kasperków w Międzybrodziu Bialskim 4. Remont drogi gminnej ul. Krępli w Tresnej (etap II) 5.Remont drogi gminnej ul. Ubocz w Międzybrodziu Bialskim (etap II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych i przepustu na terenie Gminy Czernichów - szkody powodziowe, mianowicie; 1) Remont drogi gminnej ul. Drwali w Międzybrodziu Bialskim (etap II)- zamówienie obejmuje; roboty rozbiórkowe, odwodnienie liniowe, przebudowa drogi, nawierzchnia asfaltowa 2) Remont drogi gminnej ul. Zamkowa w Międzybrodziu Bialskim (etap II)- zamówienie obejmuje; podbudowę drogi i nawierzchnię asfaltową. 3) Remont przepustu ul. Kasperków w Międzybrodziu Bialskim - zamówienie obejmuje; roboty rozbiórkowe, odwodnienie liniowe, remont przepustu, nawierzchnia z płyt ażurowych. 4) Remont drogi gminnej ul. Krępli w Tresnej (etap II)- zamówienie obejmuje; podbudowę drogi i nawierzchnię asfaltową. 5)Remont drogi gminnej ul. Ubocz w Międzybrodziu Bialskim (etap II)- zamówienie obejmuje; odwodnienie liniowe, podbudowa drogi i nawierzchnia z płyt drogowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w opracowaniach: projekcie wykonawczym, przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, wzórze umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki i wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach oraz informacji zawartych w treści tych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo Formularz Oferty na załączonym druku A 1.2. Kosztorys ofertowy szczegółowy z cenami jednostkowymi, tabelą elementów scalonych i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia, opracowany na podstawie przedmiaru, 1.3. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej wykonawcy: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 1 wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 4. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia na załączonym zał. II . 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością zał. nr III. 6. Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - zał. Nr IV. 7. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - zał. nr V. 8. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji wraz z załącznikami i przyjmuje je bez zastrzeżeń - zał. nr VI. 9. Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcy osobę(osoby).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernichów, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, pokój nr 22.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernichów, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.