eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Na świadczenie usługi ochrony fizycznej i technicznej budynków, mienia oraz osób dla Miejsko - Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Koronowo: Na świadczenie usługi ochrony fizycznej i technicznej budynków, mienia oraz osób dla Miejsko - Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie
Numer ogłoszenia: 139938 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108118 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Wąskotorowa 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 601 143 461, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na świadczenie usługi ochrony fizycznej i technicznej budynków, mienia oraz osób dla Miejsko - Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej i technicznej budynków, mienia oraz osób Miejsko - Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie, zwanego dalej zamawiającym, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do S.I.W.Z. 2. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Główny przedmiot: 79710000-4 usługi ochroniarskie Przedmiot dodatkowy: 79711000-1 usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79714000-2 usługi w zakresie nadzoru Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w prowadzonym postępowaniu.Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, 2. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. 3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 4. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zaleca się, by każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami oraz by strony oferty były połączone w sposób trwały. 6. Wszelkie poprawki lub zmiany winny być parafowane przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. 7. Wykonawca nie może zmieniać treści formularzy, które stanowią dodatki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a wszystkie załączniki do oferty powinny być ułożone w kolejności wskazanej przez wykonawcę w formularzu oferty. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 1. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.1. Zamawiający podzielił przedmiotem zamówienia na części, zwane dalej pakietami. 2. Opis poszczególnych pakietów (części) zamówienia znajduje się w załączniku nr od 4 do 9 Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania oferty wariantowej. 1. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych. 2. Rozliczenie między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE ul. Towarowa11 85-741 Bydgoszcz, ul. Towarowa 11, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76824,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99772,68

  • Oferta z najniższą ceną: 99772,68 / Oferta z najwyższą ceną: 106000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.