eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Przebudowa drogi powiatowej nr. 3237 W Lipa - Karwacz odc. 6+167 - 7+117/950 mb

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Przasnysz: Przebudowa drogi powiatowej nr. 3237 W Lipa - Karwacz odc. 6+167 - 7+117/950 mb
Numer ogłoszenia: 139815 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, faks 029 752-27-28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Administracyjna Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr. 3237 W Lipa - Karwacz odc. 6+167 - 7+117/950 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 3237W Lipa - Karwacz na odcinku 950 mb. Asortyment robót obejmował będzie m.in.: - wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym dla KR1-2 w ilości średnio 75 kg/m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm ,powierzchnia 4750 m2 - obustronne uzupełnienie poboczy 1900 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI PODMIOTOWE JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. WARUNKI PRZEDMIOTOWE, KTÓRYCH SPEŁNIENIE WYMAGANE JEST OD WYKONAWCY. - Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna uczestnicząca indywidualnie lub podmioty występujące wspólnie (konsorcja), posiadająca uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Potencjał kadrowy- Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel mogący pełnić: funkcję kierownika robót/ budowy- min doświadczenie 5 lat, jako kierownik podobnych robót 3 lata i laboranta - min doświadczenie 3 lata, jako kierownik podobnych robót 3 lata. Potencjał sprzętowy- Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia : CHARAKTERYSTYKA SPRZĘTU WYMAGANIA MINIMALNE - układarka sterowana elektronicznie - 1 - skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna - po 1 walec stalowy , ogumiony ,wibracyjny - po 1 samochody samowyładowcze o ład min.10 ton do transportu masy - min. 3 - Doświadczenie zawodowe- Wykonawca musi zrealizować jako główny wykonawca w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 4500 m2 nawierzchni bitumicznej, odpowiadającej wartością nie mniejszą, robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. - Wiarygodność ekonomiczna- Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 500 000 ,00 PLN. - Zabezpieczenie należytego wykonania- Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie w formie określonej w pkt 15 niniejszej SIWZ zabezpieczenie służące pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy na okres 18 miesięcy w odniesieniu do robót wykonanych, zakończonych i odebranych. - W przypadku realizacji części zakresu robót przez podwykonawców wymaga się , aby główny wykonawca zamówienia zrealizował siłami własnymi nie mniej niż 60 % wartości całkowitej robót. Fakt powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia Wykonawca wskaże w formularzu oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I ZAŚWIADCZENIA : - wypełniony formularz oferty / na załączonym druku / - wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi i wartością robót w układzie określonym w formularzu. Ceny jednostkowe ujęte przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym powinny być skalkulowane w oparciu o dostępne w branży źródła wyceny i specyfikę robót właściwą dla określonej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Ogólna wartość robót uzyskana z sumowania wartości cząstkowych netto ,22 % VAT-u i wartości brutto stanowić będzie cenę ofertową zamówienia w formularzu oferty, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, iż w stosunku do Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , iż w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie z art. 24.1 ppkt od 1 do 9 art. 24 .2 oraz art. 22.1- na załączniku nr 1 - wykaz osób odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych z zachowaniem minimalnych wymagań określonych w pkt POTENCJAŁ KADROWY- na załączniku nr 2. Potwierdzenie dla tych osób będzie stanowiło w przypadku kierownika robót/ budowy zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające aktualną przynależność do izby oraz uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy/ robót w specjalności konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie dróg/specjalności drogi, niezbędnych do wykonywania czynności objętych zamówieniem (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, t. jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych i urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), - wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia z zachowaniem minimalnych wymagań określonych w pkt POTENCJAŁ SPRZĘTOWY- na załączniku nr 3, - wykaz wykonanych robót z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania -zachowaniem minimalnych wymagań określonych w pkt DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z kopiami dokumentów odbioru technicznego dla potwierdzenia należytego wykonania wskazanych robót- na załączniku nr 4, - aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z zachowaniem minimalnych wymagań w pkt WIARYGODNOŚĆ EKONOMICZNA, - udzielenie gwarancji należytego wykonania umowy na okres 18 miesięcy w formularzu oferty, - jeśli dotyczy -dane dotyczące podwykonawcy- nazwa i dane podwykonawcy, zakres robót przewidzianych dla podwykonawcy oraz wartość podwykonywanych robót jako % udział w całkowitej wartości robót z zachowaniem max 40 % zlecenia robót budowlanych,usług, dostaw, - jeśli dotyczy -informacje o konsorcjum - umowa konsorcjum -nazwa i dane podmiotów występujących łącznie, określenie celu, czas trwania umowy, proponowany podział odpowiedzialności jako % udział w całkowitej wartości robót z opisem robót właściwych dla danego podmiotu oraz wyznaczenie Lidera konsorcjum, - jeżeli dotyczy- Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.