To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-31
Zawiercie: Prowadzenie nadzoru geodezyjnego dla prac geodezyjnych wykonywanych w ramach operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie: Niegowonice - Niegowoniczki - Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 139815 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108767 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, faks 032 6721971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie nadzoru geodezyjnego dla prac geodezyjnych wykonywanych w ramach operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie: Niegowonice - Niegowoniczki - Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie nadzoru geodezyjnego dla prac geodezyjnych wykonywanych w ramach operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice - Niegowoniczki - Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zakres obowiązków geodety prowadzącego nadzór geodezyjny nad pracami scaleniowymi obejmuje m.in.: a)prowadzenie stałego nadzoru nad wykonywanymi geodezyjnymi pracami scaleniowymi, b)przeprowadzenie co najmniej 2 kontroli realizowanego danego etapu prac scaleniowych, sporządzenie protokołów oraz bieżące informowanie Zamawiającego o efektach prowadzonego nadzoru, c) wykonanie kontroli końcowej każdego etapu prac scaleniowych w terminach ustalonych w harmonogramie prac scaleniowych i Umowie zawartej z Wykonawcą tych prac oraz sporządzenie protokołów odbioru tych prac, d) w przypadku stwierdzenia zagrożenia - nie wykonania prac w terminie ustalonym w harmonogramie prac scaleniowych, należy natychmiast telefonicznie (tj. w dniu kontroli) oraz pisemnie (w ciągu 3 dni od wykonania kontroli) powiadomić o tym fakcie Zleceniodawcę, a Wykonawcę zobowiązać do złożenia Zleceniodawcy, w terminie 3 dni od dnia kontroli wykonanej przez nadzorującego prace, pisemnego wyjaśnienia przyczyn nie dotrzymania terminu realizacji zadania, e)wykonanie końcowej kontroli prac scaleniowych i sporządzenie protokołu odbioru całości prac geodezyjnych, dotyczących scaleń - po wykonaniu geodezyjnej dokumentacji poscaleniowej, f)Terminy kontroli prac scaleniowych uzgadniane są wcześniej ze Zleceniodawcą i Wykonawcą prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Informatyczne INFOGEO Sp. z o.o. ul. Rzemieślnicza 1 42-504 Będzin, ul. Rzemieślnicza 1, 42-504 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36721,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56120,00
Oferta z najniższą ceną: 56120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56120,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.
- Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 9 zadań w ramach zadania "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej (...).
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1106S nad linią kolejową nr 64 w miejscowości Starzyny
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego .
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej rewitalizacji zalewu Zakrzew w Kłobucku , wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich.
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- Nowe horyzonty dla Bujakowa - Budowa garażu dla OSP wraz z przełożeniem sieci kanalizacyjnych (Budżet Obywatelski)
- Opracowanie dokumentacji pn.: Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.