eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie › budowa zespołu rekreacyjno-kulturalnego przy remizie-świetlicy oraz remizy świetlicy w m. Nowy Dwór gm. Wysokie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-16

POZYCJA 13977

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wysokie: budowa zespołu rekreacyjno-kulturalnego przy remizie-świetlicy oraz remizy świetlicy w m. Nowy Dwór gm. Wysokie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wysokie, do kontaktów: Babiarz Tadeusz, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, woj. lubelskie, tel. 084 6806206, fax 084 6806244, e-mail: ug@ugwysokie.lbl.pl, www.wysokie.lubelskie.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa zespołu rekreacyjno-kulturalnego przy remizie-świetlicy oraz remizy świetlicy w m. Nowy Dwór gm. Wysokie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Budowa zespołu rekreacyjno kulturalnego przy remizie- świetlicy : - wykonanie nawierzchni boisk, sprzęt sportowy, trawnik , ogrodzenie 2. Budowa remizy-świetlicy: - roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe, ściany nadziemia (zewnętrzne z bloczków gazobetonowych typu Belix Unipol Ytong) grubości 36,5 cm, strop nadziemia nad częścią socjalną (TERIVA I), dach konstrukcja i pokrycie, ścianki działowe, podłoża i posadzki, tynki wewnętrzne , stolarka okienna i drzwiowa, roboty malarskie, elewacja, droga i plac dojazdowy, - instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej, przyłącze wodociągowe i lokalnej kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem na ścieki, - instalacja elektryczna wewnętrzna, instalacja odgromowa, linia kablowa(przyłącze zasilające) Dane techniczne: - powierzchnia zabudowy 240 m kw. - powierzchnia całkowita 206 m kw. - kubatura 1218 m sześc. Wykaz pomieszczeń: garaż 43,6 m kw., świetlica 101,1 m kw., pokój narad 18,8 m kw., zaplecze socjalne 10,7 m kw., wiatrołap 1,8 m kw., korytarz 13,4 m kw., magazyn 5,6 m kw., WC kobiet i osób niepełnosprawnych z przedsionkiem 5,4 m kw., WC mężczyzn z przedsionkiem i wydzielonym pomieszczeniem pisuaru 5,8 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nowy Dwór gm. Wysokie 23 - 145 Wysokie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki : 1/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności. 2/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykażą , iż : a) w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) jako główny wykonawca budowlany zrealizował co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia b) udokumentują, że do wykonania zamówienia posiadają własny sprzęt lub w ramach wynajmu, dzierżawy itp. - betoniarka, koparka podsiębierna, samochód samowyładowczy , spycharka gąsienicowa, zgarniarka samojezdna c) dysponują osobami o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia oraz personelem kierowniczym posiadających uprawnienia budowlane oraz należących do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach): - konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych) 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą , iż : a) wykonawca przedstawi informację banku , w którym posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość zamówienia b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej - w zakresie robót budowlanych 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. Nr 19 , poz. 177 z późn. zm./ 5/ zapewnią okres gwarancji na wykonane roboty min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 6/ przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków , określone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.05.2006, cena - 20,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2006, godzina 10:30, Wysokie ul. Nowa 1 (budynek Urzędu Gminy) pok. 15 piętro I.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 Działanie 2.3 Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.