eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku. - nr sprawyTT/DZ/3412/34/11

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-05-17

Bia³ystok: Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku. - nr sprawy: TT/DZ/3412/34/11
Numer og³oszenia: 139753 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku. - nr sprawy: TT/DZ/3412/34/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku, tj.: - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Czysta 3 m 2 w Bia³ymstoku - zadanie nr 1; - remont instalacji elektrycznej przy ul. Lipowa 16 m 135 w Bia³ymstoku - zadanie nr 2; - remont instalacji elektrycznej przy ul. Waryñskiego 43 m 28 w Bia³ymstoku - zadanie nr 3; - remont instalacji elektrycznej przy ul. gen. J. Bema 93 m 95 w Bia³ymstoku - zadanie nr 4; zgodnie z dokumentacj± projektow± i specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na cztery zadania (czê¶ci zamówienia). Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej na jedno, kilka wybranych lub ca³o¶æ przedmiotu zamówienia obejmuj±cy zadania od nr 1 do nr 4 3. W celu prawid³owego sporz±dzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej oraz uzyska³ wszystkie niezbêdne informacje co do ryzyka, trudno¶ci i wszelkich innych okoliczno¶ci, jakie mog± wyst±piæ w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wymaga siê udzielenia: 1) zadanie nr 1,2,3,4: co najmniej 12 miesiêcznej gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty wraz z materia³ami,.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.00.00-6, 45.33.20.00-3, 45.31.11.00-0, 45.31.11.00-0, 45.31.11.00-0, 45.31.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego: 1) ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokument okre¶lony w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 2, 2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie, 3) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie, 4) dokumenty okre¶lone w rozdziale VI SIWZ pkt pkt 2 ppkt 1,2 winien z³o¿yæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiaj±cy wymaga tak¿e za³±czenia do oferty innych dokumentów: 1) wype³niony formularz ofertowy - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 2 do SIWZ, 2) pe³nomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika lub gdy oferta zosta³a z³o¿ona przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu, o których mowa w ust. 1 o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy nastêpuj±cych przypadkach: 1) wyst±pienia robót dodatkowych, awaryjnych, zamiennych, których wykonanie wi±¿e siê z konieczno¶ci± wyd³u¿enia czasu realizacji zamówienia, 2) dzia³aniem si³y wy¿szej, tzn. zjawisk maj±cych charakter nag³y, gwa³towny, nieprzewidywalny (np. powód¼, huragan, ¶nie¿yce), 3) przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, 4) w przypadku wyst±pienia warunków atmosferycznych nie pozwalaj±cych na prowadzenie prac oraz uniemo¿liwiaj±cych zapewnienia odpowiedniej ich jako¶ci (ci±g³e opady deszczu, niska temperatura powietrza), 5) opó¼nieñ spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ dotycz±cych m.in. terminów przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej. 3. Wynagrodzenie rycza³towe mo¿na zmieniæ, je¶li w trakcie realizacji umowy zajd± potrzeby zmian, m.in. ilo¶ci lub jako¶ci zamówionych robót w stosunku do ustaleñ, zawartych w umowiedopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia robót zamiennych w razie wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy. 2. Wprowadzenie robót zamiennych nie mo¿e spowodowaæ zwiêkszenia wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 4. 3. Roboty zamienne mog± zostaæ wykonane wy³±cznie na podstawie uprzednio sporz±dzonego protoko³u konieczno¶ci, podpisanego przez Wykonawcê i inspektora/inspektorów nadzoru oraz zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego. 4. Wynagrodzenie wykonawcy za roboty zamienne zostanie ustalone przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów oraz stawek kalkulacyjnych wynagrodzenia okre¶lonych w kosztorysach ofertowych - dotyczy stawek robocizny, kosztów ogólnych, kosztów zakupu, cen pracy sprzêtu i cen materia³ów. Ceny materia³ów i sprzêtu nale¿y przyj±æ wg. cennika wynikaj±cego z kosztorysu ofertowego, a dla materia³ów nie wyszczególnionych w cenniku - wed³ug faktur dostawców, ale nie wy¿ej ni¿ ¶rednie ceny SEKOCENBUDU (tabela dla regionu podlaskiego) dla okresu, w którym wystêpuje realizacja robót zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zarz±d Mienia Komunalnego 15-370 Bia³ystok ul. gen. J. Bema 89/1 - pok. 111.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarz±d Mienia Komunalnego 15-370 Bia³ystok ul. gen. J. Bema 89/1 - pok. 201-swekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Czysta 3 m 2 w Bia³ymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elekktrycznej.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.00.00-6, 45.33.20.00-3, 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej przy ul. Lipowa 16 m 135 w Bia³ymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych bran¿y elektrycznej.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej przy ul. Waryñskiego 43 m 28 w Bia³ymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych bran¿y elektrycznej.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Remont instalacji elektrycznej przy ul. gen. J. Bema 93 m 95 w Bia³ymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych bran¿y elektrycznej..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.31.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.