eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkowice › Zakup sceny o wymiarach 10 x 8 m z zadaszeniem wraz z 2 szt. namiotów na sprzęt nagłaśniający o wym. 3 x 3 m i 3 szt. namiotów jako zaplecze sceny o wym. 6 x 3 m - zadanie realizowane w ramach projektu pn.Zakup sceny oraz budowa zaplecza socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu za Domem Strażaka w Bystrej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-31

Wilkowice: Zakup sceny o wymiarach 10 x 8 m z zadaszeniem wraz z 2 szt. namiotów na sprzęt nagłaśniający o wym. 3 x 3 m i 3 szt. namiotów jako zaplecze sceny o wym. 6 x 3 m - zadanie realizowane w ramach projektu pn.: Zakup sceny oraz budowa zaplecza socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu za Domem Strażaka w Bystrej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Numer ogłoszenia: 139681 - 2010; data zamieszczenia: 31.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113809 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sceny o wymiarach 10 x 8 m z zadaszeniem wraz z 2 szt. namiotów na sprzęt nagłaśniający o wym. 3 x 3 m i 3 szt. namiotów jako zaplecze sceny o wym. 6 x 3 m - zadanie realizowane w ramach projektu pn.: Zakup sceny oraz budowa zaplecza socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu za Domem Strażaka w Bystrej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sceny o wymiarach 10 x 8 [m] wraz z zadaszeniem, zakup namiotów na sprzęt nagłaśniający o wymiarach 3 x 3 [m] w ilości 2 szt., zakup namiotów jako zaplecze sceny o wymiarach 6 x 3 [m] w ilości 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, b Specyfikacja techniczna - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.: Zakup sceny oraz budowa zaplecza socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu za Domem Strażaka w Bystrej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na podstawie umowy o dofinansowanie nr 00090-6922 UM1200126/09.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.:Zakup sceny oraz budowa zaplecza socjalnego wraz z zagospodarowaniem terenu za Domem Strażaka w Bystrej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H.P. LUMEX Leszek Pióro, Waldemar Pióro, ul. Dolne Młyny 77, 59-700 Bolesławiec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102525,00

  • Oferta z najniższą ceną: 102525,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205164,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.