eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko w 2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Murowana Goślina: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 139646 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74180 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko, Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122161, 604-549-228, faks 061 8122161.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko w 2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko w 2015 r. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: 2.1. Część nr I - Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko w 2015 r. wykonanych według wzorów określonych w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2014 r. poz.1876), b) Zarządzeniu Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, c) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, d) Zarządzeniu nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, e) Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo - Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: a) wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.VPAXNeH1qes b) szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczno - technologiczna zamieszczona na stronie internetowej: http://bedon.lasy.gov.pl/pl/118,dokumentacja-techniczno-technologiczna.html Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr I zawiera załącznik nr 5.a do SIWZ. Wykonawca zapewni 12 miesięczną gwarancję (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) na dostarczone elementy umundurowania na warunkach określonych w umowie. Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane sorty mundurowe, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Miejsce wykonania dostawy: Odbiór własny u Wykonawcy, jeśli odległość magazynu nie przekracza 50 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenie punktów sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię. W przypadku, gdy odległość jest większa niż 50 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w uzgodnionych z Zamawiającym terminach, ilościach, rozmiarach i rodzajach sortów mundurowych. Wymienione w ust. 2 pkt. 2.1. ppkt. a), b), c), d), e), f) akty prawne stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w SIWZ. Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę. b) Zamawiający nie ustala minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego. c) Wyszczególnione przez Zamawiającego ilości poszczególnych sortów mundurowych stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych sortów przy zastosowaniu zapłaty za ich dostawę po zaoferowanych cenach jednostkowych odpowiadających poszczególnym elementom (sortom) umundurowania. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. d) Podane ilości, które należy wycenić są ilościami maksymalnymi, natomiast Zamawiający informuje, że gwarantowana ilość sortów mundurowych, która zostanie odebrana od Wykonawcy wynosi 80% całego asortymentu. e) W przypadku braku żądanego przez Zamawiającego rozmiaru lub rodzaju danego sortu mundurowego opisanego w przedmiocie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do jego uzupełnienia w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia tego zapotrzebowania. f) Strony ustalają, iż dopuszczają możliwość redukcji zamówienia (wartości umowy) do 20 %. Przedmiot niniejszego zamówienia ma być nowy, nieużywany, wykonany z najlepszych materiałów, jakości pierwszej klasy i ma odpowiadać wszystkim wymogom jakościowym, wykonawczym i opisowi tego, co zostało określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie. 2.2. Część nr II - Dostawa odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko w 2015 r. wykonanych zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2087 z późn. zm.), b) Protokołem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U - XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr II zawiera załącznik nr 5.b do SIWZ. Wykonawca zapewni 12 miesięczną gwarancję (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) na dostarczone elementy odzieży BHP na warunkach określonych w umowie. Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebraną odzież BHP, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. Miejsce wykonania dostawy: Odbiór własny u Wykonawcy, jeśli odległość magazynu nie przekracza 50 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego możliwość indywidualnego przymierzenia elementów odzieży BHP, poprzez wyposażenie punktów sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię. W przypadku, gdy odległość jest większa niż 50 km od siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w uzgodnionych z Zamawiającym terminach, ilościach, rozmiarach i rodzajach odzieży BHP. Wymienione w ust. 2 pkt. 2.2. ppkt. a), b) akty prawne stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisana w opisie przedmiotu zamówienia. Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta. Odzież robocza i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach, tj. między innymi odzież ochronna i robocza dostarczona dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE). Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę. b) Zamawiający nie ustala minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego. c) Wyszczególnione przez Zamawiającego ilości poszczególnych sortów BHP stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych sortów przy zastosowaniu zapłaty za ich dostawę po zaoferowanych cenach jednostkowych odpowiadających poszczególnym elementom (sortom) BHP. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. d) Podane ilości, które należy wycenić są ilościami maksymalnymi, natomiast Zamawiający informuje, że gwarantowana ilość sortów BHP, która zostanie odebrana od Wykonawcy wynosi 80% całego asortymentu. e) W przypadku braku żądanego przez Zamawiającego rozmiaru lub rodzaju danego sortu BHP opisanego w przedmiocie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do jego uzupełnienia w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia tego zapotrzebowania. f) Strony ustalają, iż dopuszczają możliwość redukcji zamówienia (wartości umowy) do 20 % wartości umowy. Przedmiot niniejszego zamówienia ma być nowy, nieużywany, wykonany z najlepszych materiałów, jakości pierwszej klasy i ma odpowiadać wszystkim wymogom jakościowym, wykonawczym i opisowi tego, co zostało określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa odzieży BHP dla pracowników Nadleśnictwa Łopuchówko w 2015 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Narzędzia dla Leśnictwa GRUBE Sp. z o.o., ul. Obornicka 14A, 62-002 Suchy Las k/Poznania, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121098,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129788,37

  • Oferta z najniższą ceną: 85635,37 / Oferta z najwyższą ceną: 134673,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.