eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Rozbudowa, modernizacja oraz budowa (montaż) instalacji telewizji dozorowej, instalacji kontroli dostępu oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie i terenowych jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Częstochowa: Rozbudowa, modernizacja oraz budowa (montaż) instalacji telewizji dozorowej, instalacji kontroli dostępu oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie i terenowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 139591 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie , ul. Dąbrowskiego 43/45, 42-218 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3689101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, modernizacja oraz budowa (montaż) instalacji telewizji dozorowej, instalacji kontroli dostępu oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie i terenowych jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa, modernizacja oraz budowa (montaż) instalacji telewizji dozorowej, instalacji kontroli dostępu oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie i terenowych jednostek organizacyjnych. 2. Miejsca realizacji zamówienia: a) Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45, b) Inspektorat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Kłobucku ul. Targowa 3a, c) Inspektorat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Lublińcu ul. Oleska 26, d) Inspektorat Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ZUS w Myszkowie ul. Sikorskiego 57. 3. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część I Rozbudowa i modernizacja systemów: sygnalizacji włamania i napadu, telewizji dozorowej oraz systemu kontroli dostępu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 43/45. Część II Budowa (montaż) systemów: sygnalizacji włamania i napadu, telewizji dozorowej oraz systemu kontroli dostępu w budynku Inspektoratu ZUS w Kłobucku mieszczącym się przy ul. Targowej 3a. Część III Budowa (montaż) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej w budynku Inspektoratu ZUS w Myszkowie mieszczącym się przy ul. Sikorskiego 57. Część IV Budowa (montaż) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji dozorowej w budynku Inspektoratu ZUS w Lublińcu mieszczącym się przy ul. Oleskiej 26. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących swym zakresem wykonanie całości robót budowlanych na terenie poszczególnych obiektów ZUS. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część zamówienia, na kilka wybranych części lub na wszystkie części. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Części II SIWZ. 7. Zamawiający informuje, że wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał (na własny koszt) wizji lokalnej, która pozwoli na oszacowanie warunków wykonania instalacji. 9. Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną nie niższą niż kwota zaoferowana za wykonanie zamówienia. Wykonawca, w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, przed przejęciem terenu budowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu opłaconą polisę bądź inny dokument potwierdzający powyższe ubezpieczenie. 10. Zakres obowiązków, zasady rozliczeń, termin płatności itp. związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy - CZĘŚĆ IV SIWZ. 11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45312000-7- Instalowanie systemów alarmowych i anten 12. Wszelkie przedstawione przez Zamawiającego, w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przykłady materiałów posiadają charakter informacyjny i poglądowy w celu wskazania Wykonawcy wymaganych minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, które Wykonawca może zastosować. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których wymienione materiały mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające standardy jakościowe, parametry techniczne i technologiczne takie jak atesty, certyfikaty, karty katalogowe itp. Poprzez pojęcie materiałów, produktów równoważnych należy rozumieć materiały, które nie są identyczne z materiałami wskazanymi prze Zamawiającego, ale posiadają zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry oraz gwarantują realizację robót zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru oraz przedmiarami robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z Wykonawcą w walutach obcych. 17. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 20. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 21. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 22. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń przewidzianych w art. 36 a ust. 2 ustawy Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Części II SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - 4.000,00 zł (Słownie złotych: cztery tysiące), Część II - 1.500,00 zł (Słownie złotych: jeden tysiąc pięćset), Część III - 1.000,00 zł (Słownie złotych: jeden tysiąc), Część IV - 1.000,00 zł (Słownie złotych: jeden tysiąc). Wykonawcy, składając ofertę na więcej niż jedną część, zobowiązani są do wniesienia wadium oddzielnie na każdą z części. 2. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia wadium w walucie obcej. 3. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 4. Z dokumentu wniesionego w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2 - 5, powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie Zamawiającego - w zakresie określonym w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO BP S.A. 95 1020 5590 0000 0202 9070 7010 z zalecanym tytułem przelewu: Wadium - Rozbudowa, modernizacja oraz budowa (montaż) instalacji telewizji dozorowej, instalacji kontroli dostępu oraz instalacji sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Oddziału ZUS w Częstochowie i terenowych jednostek organizacyjnych, Część 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że jeżeli z wyciągu rachunku bankowego Zamawiającego wynika, iż kwota wadium została zaksięgowana po terminie składania ofert, Zamawiający ma podstawy do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty albo złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45 pok. Nr 1 w budynku E. 8. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, zaleca się dołączenie do oferty kserokopii przelewu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie zapisów art. 46 ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający, nie później niż 3 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postepowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również wtedy, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. (Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do CZĘŚCI III SIWZ lub w oparciu o wzór formularza).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia: - dla Części I - dwie roboty budowlane, obejmujące swym zakresem montaż (budowę) instalacji kontroli dostępu, instalację sygnalizacji włamania i napadu oraz instalację telewizji dozorowej w budynku użyteczności publicznej, o wartości brutto co najmniej 150.000,00 zł każda, - dla Części II - dwie roboty budowlane, obejmujące swym zakresem montaż (budowę) instalacji kontroli dostępu, instalację sygnalizacji włamania i napadu oraz instalację telewizji dozorowej w budynku użyteczności publicznej, o wartości brutto co najmniej 55.000,00 zł każda, - dla Części III - dwie roboty budowlane, obejmujące swym zakresem montaż (budowę) instalacji sygnalizacji włamania i napadu oraz instalację telewizji dozorowej w budynku użyteczności publicznej, o wartości brutto co najmniej 35.000,00 zł każda, - dla Części IV - dwie roboty budowlane dwie roboty budowlane, obejmujące swym zakresem instalację sygnalizacji włamania i napadu oraz instalację telewizji dozorowej w budynku użyteczności publicznej o wartości brutto co najmniej 35.000,00 zł każda. UWAGA: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może, na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu, wskazać tę samą robotę budowlaną dla kilku części pod warunkiem, że obejmuje ona swym zakresem roboty dla tych części zamówienia oraz wartość tej roboty jest co najmniej równa łącznej wartości dla tych części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje, w zakresie dysponowania potencjałem technicznym, żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. (Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do CZĘŚCI III SIWZ lub w oparciu o wzór formularza).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób (na okres udziału w wykonywaniu zamówienia), posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia tj.: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (pełnienia funkcji kierownika budowy) bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, linii, instalacji i urządzeń w telekomunikacji, zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. Osoba ta powinna wykazać się doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu budowlanego, a doświadczenie to powinno zostać nabyte po uzyskaniu stosownych uprawnień; b)co najmniej jedną osobą do kierowania robotami teletechnicznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,linii, instalacji i urządzeń w telekomunikacji bez ograniczeń, posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U.2014.1099 j.t. wraz z późn. zm.) c) co najmniej trzema osobami do wykonania robot teletechnicznych posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U.2014.1099 j.t. wraz z późn. zm.), uprawnionymi do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. (Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do CZĘŚCI III SIWZ lub w oparciu o wzór formularza).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz oferty - CZĘŚĆ III SIWZ, 2. Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza zmianę umowy. Szczegółowe warunki zmiany umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45 42-218 Częstochowa (Budynek E po. nr 1).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie ul. Dąbrowskiego 43/45 42-218 Częstochowa (Budynek E po. nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.