eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wądroże Wielkie › Remont drewnianego stropu, pokrycia dachowego oraz elewacji kościoła p.w. Matki Bożej Różańcowej w Wądrożu Wielkim - Etap I i II



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Wądroże Wielkie: Remont drewnianego stropu, pokrycia dachowego oraz elewacji kościoła p.w. Matki Bożej Różańcowej w Wądrożu Wielkim - Etap I i II
Numer ogłoszenia: 139488 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w.Wniebowzięcia NMP w Mierczycach, Mierczyce 15, 59-430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8874783, 8874323 w. 125, fax 0-76 8874325.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot, którego zamówienia są finansowane przez państwo - dotacja ministerialna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drewnianego stropu, pokrycia dachowego oraz elewacji kościoła p.w. Matki Bożej Różańcowej w Wądrożu Wielkim - Etap I i II.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I - rozbiórce, wymianie starej konstrukcji i wykonaniu nowego pokrycia ścian i drewnianego stropu nad główną nawą kościoła; - rozbiórce pokrycia dachowego nad główną nawą kościoła (dach wyższy), wymianie elementów i konserwacji więźby dachowej, wykonaniu nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej wraz z orynnowaniem; -uprzątnięciu z terenu budowy materiałów rozbiórkowych. Etap II - rozbiórce pokrycia dachowego nad prezbiterium, zakrystią i salką katechetyczną (dach niższy), wymianie elementów i konserwacji więźby dachowej, wykonaniu nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej wraz z orynnowaniem; - rozbiórce daszku nad absydą prezbiterium i pokryciu blachą wraz z orynnowaniem; -uprzątnięciu z terenu budowy materiałów rozbiórkowych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o zamówienie wniesienia wadium w wysokości 2500 zł. 2. Wadium można złożyć w jednej z form wymienionych w art.45 ust.6 prawa zamówień publicznych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym Wschowa O/ Wądroże Wielkie o numerze: 07866900010190719520000001. 4. Wadium należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert, tj. do 30 sierpnia 2007 r. do godziny 11:00 5. Wykonawcom, którzy wpłacili wadium ale nie złożyli ofert, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po otwarciu ofert, w formie w jakiej zostało złożone. 6. Wykonawcom, których oferty zostały odrzucone, wadium zostanie zwrócone po rozstrzygnięciu przetargu nie później niż do końca terminu związania ofertą, w formie w jakiej zostało złożone. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana otrzyma zwrot wadium po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w pkt.20 częśći pierwszej SIWZ 8. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wpłacone w pieniądzu, może być na jego pisemny wniosek zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel (osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby. Kierownictwo prac budowlanych przy obiektach zabytkowych może sprawować tylko taka osoba, która posiada uprawnienia budowlane, określone przepisami prawa budowlanego i wykaże się co najmniej dwuletnią praktyką budowlaną przy obiektach zabytkowych - zgodnie z § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r. (Dz.U.nr.150,poz.1579). 4. Zrealizowali jako główny Wykonawca z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej trzy roboty o zakresie i charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. 5. Dysponują sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia - oświadczenie załącznik nr 3 SIWZ. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w punkcie 9 SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w SIWZ: 1. Formularz oferty - wg załącznika nr 1SIWZ, wraz z kosztorysem ofertowym - wg załącznika 1A SIWZ. 2. Zestawienie materiałów przeznaczonych do wbudowania, zaakceptowane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 SIWZ. 4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze SIWZ, projektem umowy i że przyjmuje je bez zastrzeżeń - na formularzu oferty (patrz pkt. 4 ppkt.6 załącznika nr 1 SIWZ) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy, w którym wskaże, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - na formularzu oferty(patrz pkt. 4 ppkt. 11 załącznika nr 1). 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 SIWZ. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby. 10. Wykaz wykonanych przynajmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z określeniem daty i miejsca wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, załącznik nr 5 SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, zawierające co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą; b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty; c) wskazanie zakresu robót; d) wskazanie wartości robót; e) wskazanie daty wykonania; f) wskazanie miejsca wykonania; g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzająca, że roboty zostały wykonane należycie. 11. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 SIWZ; 12. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej z przedstawicielem Zamawiającego - załącznik nr 6 SIWZ; Wszystkie dokumenty winny być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadrazewielkie.dolnyslask.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Mierczycach Mierczyce 15 59-430 Wądroże Wielkie nr tel.: (076) 887-47-83 tel. kom.: (0) 669-555-816.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - pokój kancelarii parafialnej Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Mierczycach Mierczyce 15.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.