Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-24
Konin: Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia - w zakresie sieci tematycznej Edukacja filmowa, w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim.
Numer ogłoszenia: 139382 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie , ul. Sosnowa 14, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 242-23-32; 63 245-75-20, faks 63 245-61-95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdnkonin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia - w zakresie sieci tematycznej Edukacja filmowa, w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na pełnieniu funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w zakresie sieci tematycznej Edukacja filmowa w związku z realizacją Projektu Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, realizowanego przez Powiat Koniński w partnerstwie z Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie. 2. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy cywilno-prawnej (umowa-zlecenie) zawartej w trybie zamówienia publicznego w okresie od dnia jej zawarcia do 30 czerwca 2015 r. (ogółem 14 miesięcy). Zakres zadań w ramach usługi Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w okresie objętym zamówieniem, obejmuje 45 godzin w miesiącu. 3. Pełnienie funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu Projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie konińskim poprzez stworzenie do czerwca 2015 r., planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 5. Sieć będzie tematyczna, adresowana do nauczycieli z powiatu konińskiego. W sieci uczestniczyć będzie 15-28 osób z różnych szkół i przedszkoli objętych wsparciem projektowym. W trakcie Projektu zaplanowanych zostało 8 spotkań (łącznie 24h). Spotkania odbywać się będą w Biurze Projektu (Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie, ul. Poznańska 74) lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Nauczyciele pracować będą na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji (członkowie sieci w trakcie realizacji projektu będą uczestniczyć w moderowanym forum wymiany doświadczeń i forum dyskusyjnym). W sieci powstanie plan działania sieci współpracy i samokształcenia zgodnie z potrzebami zgłoszonymi przez uczestników w oparciu o tematy sieci współpracy i samokształcenia wskazane przez Ośrodek Rozwoju Edukacji. Z realizacji Planu działania sieci Koordynator przygotuje sprawozdania i raporty zawierające informację z przebiegu spotkań, pracy na platformie internetowej oraz wypracowanych rezultatów. 6. Do podstawowych zadań Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia należy: 1) udział w rekrutacji kandydatów do sieci prowadzonej przez Asystenta koordynatora Projektu spośród szkół/przedszkoli z terenu powiatu konińskiego przy współpracy z dyrektorami szkół; 2) opracowanie harmonogramu pracy sieci współpracy i samokształcenia oraz przygotowanie planu działania sieci zgodnie z zadeklarowanymi obszarami rozwoju zawodowego i zainteresowaniami uczestników; 3) przygotowywanie sprawozdań, raportów zawierających informację z przebiegu spotkań, pracy na platformie internetowej oraz wypracowanych rezultatów oraz innej dokumentacji związanej z realizacją działań prowadzonych w ramach sieci w tym m. in. protokoły ze spotkań, listy obecności na spotkaniach; 4) bieżące moderowanie forum dyskusyjnego sieci na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji; 5) zamieszczanie materiałów szkoleniowych służących samokształceniu nauczycieli na platformie internetowej udostępnionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji; 6) organizacja szkoleń/warsztatów w ramach sieci, konsultacji ze specjalistami, udostępnianie materiałów szkoleniowych; 7) udział w lekcjach koleżeńskich, dzielenie się doświadczeniem; 8) udział w cyklicznych spotkaniach koordynatorów poszczególnych sieci z Koordynatorem ds. sieci; 9) w razie potrzeby udział w spotkaniach Zespołu zarządzającego. 10) nie rzadziej niż raz w miesiącu konsultowanie się osobiście z Koordynatorem ds. sieci/Asystentem koordynatora projektu w Biurze Projektu (Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ślesinie Filia w Koninie, ul. Poznańska 74) lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 11) prowadzenie bieżących konsultacji z Koordynatorem ds. sieci; 12) współpraca z pozostałymi koordynatorami sieci współpracy i samokształcenia w zakresie wypracowania jednolitych wzorów dokumentów, które będą stosowane w pracy sieci, współpraca z personelem zarządzającym oraz w miarę potrzeb z instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu; 13) współpraca z Zespołem Projektowym; 14) prowadzenie karty czasu pracy oraz dokumentacji realizacji zadań w Projekcie. 7. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie wykonawcy lub w miejscach wskazanych przez zamawiającego tj. Biuro projektu, CDN, szkoły, lub inne. 8. Zamawiający zastrzega, że nie można łączyć funkcji Koordynatora sieci współpracy i samokształcenia z innymi funkcjami w Projekcie. 9. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca we własnym zakresie ponosi wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia w tym koszty związane z dojazdami w ramach projektu oraz inne koszty realizacji usługi. 11. Zamawiający dysponuje 3 komputerami przenośnymi, dla realizacji wszystkich 6 - sieci w ramach projektu, z których jeden komputer udostępni wykonawcy w celu realizacji usługi zgodnie z ustalonym w tym celu harmonogramem korzystania ze sprzętu opracowanym przez Zamawiającego. 12. W razie braku możliwości wykorzystania komputera przenośnego udostępnianego przez zamawiającego, wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi za pomocą własnego sprzętu komputerowego. 13. Ponadto zamawiający do realizacji usługi udostępni projektory i flipcharty, z których wykonawca będzie mógł korzystać w miejscach wskazanych przez zamawiającego (Biuro projektu, CDN, szkoły, i inne ). 14. Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć, że Koordynator sieci współpracy i samokształcenia będzie wykonywał usługę w wymiarze 45 godzin w miesiącu przez okres 14 miesięcy. 15. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę (lub sam jest tą osobą) legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do wykonania zamówienia, spełniającą łącznie następujące warunki : 1) studia wyższe II stopnia, 2) udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi - prowadzenie szkoleń (min. 80h), 3) studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne podnoszące kwalifikacje zawodowe lub kursy przygotowujące do pracy edukatora lub trenera, 4) doświadczenie w koordynacji pracy osób dorosłych, 5) co najmniej 15-letni staż pracy na stanowisku nauczyciela, 6) stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego, 7) doświadczenie w pracy z wykorzystaniem narzędzi informatycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwo zgodnie z opisem w pkt X ppkt 3 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy. a) w przypadku wystąpienia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zamówienia, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdzaiłać. b) zmiany przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zmiana terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) zmiana wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia. e) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. f) zmiany będące następstwem zmian wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim g) zmiany będące następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://cdnkonin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie
ul. Sosnowa 14
62-510 Konin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie ul. Sosnowa 14 62-510 Konin sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KONINA
- "Dostawa wyrobów medycznych do biopsji mammotomicznej wraz z zestawem drenów wspomagających próżniowo"
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. Zofii Urbanowskiej 4 w Koninie.
- Zakup i dostawa ogniwa paliwowego Nexa oraz generatora wodoru.
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- "Organizacja szkoleń w ramach Projektu "Wzmocnienie potencjału ZIT w MOF Poznania" dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Wielkopolski 2021-2027"
- Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowane w trzech częściach
- Usługi edukacyjne i szkoleniowe na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: "Prawo jazdy kat. D + kwalifikacja wstępna przyspieszona (dla osób posiadających prawo jazdy kat. B) "
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.