eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie obiektów rekreacyjno-sportowych i urządzenie zieleni na działkach położonych przy ul. Łaskowice w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Łódź: Wykonanie obiektów rekreacyjno-sportowych i urządzenie zieleni na działkach położonych przy ul. Łaskowice w Łodzi
Numer ogłoszenia: 139361 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna, Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, fax 042 638-56-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie obiektów rekreacyjno-sportowych i urządzenie zieleni na działkach położonych przy ul. Łaskowice w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie następujących obiektów: placu zabaw, alejki doprowadzającej do boiska do piłki siatkowej plażowej i siłowni oraz utwardzenie terenu siłowni z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 357 m2, uformowanie skarpy schodkowej 110 m3 , ogrodzenie boiska do piłki nożnej oraz boiska betonowego 500 mb wraz z 2 szt., furtek, dostarczenie i zamontowanie na stałe w gruncie ławek z bali drewnianych 20 szt., dostarczenie i zamontowanie na stale w gruncie ławek drewnianych na konstrukcji metalowej:10 szt. przy boisku treningowym, 10 szt. przy boisku betonowym, 108 szt. przy boisku do piłki nożnej, dostarczenie i zamontowanie stolików rekreacyjnych z siedziskami 3 szt., dostarczenie i zamontowanie koszy na śmieci 20 szt., wykonanie i ustawienie obelisku z tablicą marmurową z nazwą parku. Zieleń: zalesienie sadzonkami dwuletnimi świerka i sosny 19.203 szt., sadzenie drzew liściastych (jarzębiny, lipy, klony, jesiony, dęby, buki) o wys. min 2,0 m z przymocowaniem do 1 szt. palika każdego drzewa, uformowaniem miski i wypełnieniem jej kora warstwa gr. 10 cm, 75 szt. sadzenie krzewów liściastych (forsycje, tawuły, berberysy, jaśminowce, tamaryszki, irgi, derenie, żylistki, pęcherznice, pięciorniki, ogniki) 650 szt., wykonanie trawników parkowych siewem z uzupełnieniem ziemi urodzajnej warstwa gr. 2 cm 2.380 ha, wykonanie trawników dywanowych siewem na skarpach 2.025 m2, pielęgnacja trawników w ciągu roku do 30.11.2008 r., (koszenie trawników do wys. trawy max 15 cm, usuwanie wszelkich zanieczyszczeń) 26.000 m2, wykonanie i zamontowanie bramek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: a). doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektów rekreacyjno-sportowych wraz z urządzeniem zieleni o wartości co najmniej 100.000 zł każda i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b). potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawca musi wykazać dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i (lub) posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy spełniają łącznie wszyscy wykonawcy; warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełnia każdy z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1). oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r., 2). oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3). aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5). zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 2). dokumenty potwierdzające, że wszystkie roboty budowlane wymienione w w/w wykazie zostały wykonanie należycie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1). informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane elementy sprawnościowe odpowiadają wymaganiom zamawiającego, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1). zaświadczenie (atesty, certyfikaty itp.) podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że zamontowane wyroby odpowiadają normie PN EN 1176-1:2001 - Wyposażenie placów zabaw. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Górna, 93-590 Łódź, al. Politechniki 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Górna, 93-590 Łódź, al. Politechniki 32, pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.