eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawę samochodu osobowego z homologacją ciężarową dla Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Opole: Dostawę samochodu osobowego z homologacją ciężarową dla Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu
Numer ogłoszenia: 139345 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu , ul. Św. Wojciecha 13, 45-023 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5436677, 4544611, 4532200, faks 077 4532200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę samochodu osobowego z homologacją ciężarową dla Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Silnik Rodzaj turbodiesel Pojemność w przedziale 2000 ccm do 2500 ccm Moc: powyżej 130 KM Skrzynia biegów manualna 6 biegów Średnie zużycie paliwa wg producenta ok. 9l/100km Spełnienie normy emisji spalin Eu4/III Napęd na przednią oś 2. Nadwozie Rodzaj nadwozia - minibus Homologacja ciężarowa, odpis VAT Nadwozie całkowicie przeszklone Szyby atermiczne Ilość drzwi nie mniej niż 4 Ilość miejsc siedzących : minimum 7 Lakier pojazdu: każdy kolor poza białym i czarnym (preferowany srebrny) Zderzaki w kolorze nadwozia Wymiary samochodu: dlugość ok. 5m, szer. ok. 1,8 - 1,9m, wys. ok. 1,9m Pojemność części bagażowej po złożeniu lub wymontowaniu tylnej kanapy więcej niż 1 m sześcienny 3. Elementy wyposażenia Min. dwie poduszki powietrzne ( kierowca i pasażer) Układ ABS, ESP Immobiliser fabryczny Autoalarm Wspomaganie układu kierowniczego Centralny zamek Klimatyzacja dwu lub trzy strefowa Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne Elektryczna regulacja szyb przednich Fotel kierowcy z pełną regulacją Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla pasażerów a dla kierowcy dodatkowo z regulacją kierownicy Ławki w drugim i trzecim rzędzie z możliwością szybkiego demontażu Lusterko wsteczne wewnętrzne Drzwi lub klapa tylna przeszklona z szybą ogrzewaną i wycieraczką Światła przeciwmgielne Wskaźnik okresów serwisowania lub komputer pokładowy Czujniki parkowania Radio CD - instalacja radiowa z 4 głośnikami Zestaw głośnomówiący do telefonu GSM Koło zapasowe pełnych rozmiarów Dywaniki Tapicerka pełna w przestrzeni pasażerskiej ( podsufitka boki ) 4. Kryteria dodatkowe Minimum 2 lata gwarancji na silnik i podzespoły Minimum 2 lata na powłokę lakierniczą Minimum 6 lat gwarancji na perforację blach nadwozia Autoryzowany serwis na terenie Opola Pakiet ubezpieczeniowy ( OC, AC, NW ) Samochód musi posiadać wyposażenie w postaci: trójkąta odblaskowego, podnośnika, klucza do kół, gaśnicę. Samochód musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązującego w Polsce w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego i posiadać stosowne świadectwa homologacji. Dostawca gwarantuje rozłożenie płatności na dwie raty: I rata 50% płatna przy odbiorze; II rata płatna do roku od momentu zakupu z możliwością jej rozłożenia na płatności w ratach miesięcznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, zgodnie z punktem 6. SIWZ, na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - na załączniku nr 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 6.2 do 6.3.SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.5 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mso.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. św. Wojciecha 13, pok.nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. św. Wojciecha 13, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.