Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-10
Bralin: Etap I przebudowy ulicy Lipowej w Bralinie: chodnik strona prawa
Numer ogłoszenia: 139239 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin , Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bralin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Etap I przebudowy ulicy Lipowej w Bralinie: chodnik strona prawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zamówieniem objęty jest I etap przebudowy ulicy Lipowej w Bralinie polegający na wykonaniu prawego chodnika (od strony południowej) na całej długości ulicy objętej projektem (od km 0+000 do km 0+549,32) w zakresie m.in.: a) rozbiórka istniejących krawężników i nawierzchni z płytek betonowych, b) wykonanie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej 543,6 mb, wykonanie obrzeży, c) montaż rur osłonowych dwudzielnych 136,0 mb na kablu telekomunikacyjnym, d) wykonania nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm, na podbudowie z kruszyw łamanych 10 cm na pow. 792,27 m2, e) wykonania nawierzchni zjazdów i chodnika z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej gr. 15cm/20 cm na pow. 342,77 m2, f) inne roboty i czynności określone w dokumentacji technicznej (w projekcie wykonawczym i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- stwiorb i w przedmiarze robót) bądź wynikające z tej dokumentacji technicznej, w tym - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - obsługa geodezyjna budowy, w tym szczegółowe obmiary powykonawcze zrealizowanego zakresu robót z użyciem GPS-u wraz ze szkicami, lecz bez konieczności sporządzania map inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie pomiarów kontrolnych, badań i sprawdzeń określonych w stwiorb. 2) Materiały rozbiórkowe, po akceptacji Zamawiającego, stanowiące wartościowe materiały budowlane (kostka betonowa, ok. 30% płytek betonowych i krawężników) Wykonawca zobowiązany jest na własnych paletach przewieźć i złożyć na wskazanym przez Zamawiającego miejscu (teren oczyszczalni, Bralin ul. Łąkowa, w odl. ok 1,5 km od placu budowy). 3) Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały na okres 4 lat licząc od daty odbioru końcowego. 4)Zakresy robót: wg przedmiaru robót, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych (stwiorb), z uwzględnieniem pkt B.2.1.f., pkt B.2.2, pkt B.4. SIWZ 5) Zamówieniem objęte są również: 1) zapewnienie kierownictwa budowy i nadzoru nad robotami przez osobę posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. 6) Termin wykonania zamówienia: Wymagane terminy realizacji. a) Wymagalny termin rozpoczęcia robót ziemnych - nie później niż 14 dni od daty zawarcia umowy. b) Termin zakończenia robót budowlanych: do dnia 30 września 2013r. , z tym zastrzeżeniem, że odcinek chodnika od km 0+000 do km 0+225 winien zostać zakończony w terminie do 28. sierpnia 2013 r. (z uwagi na sąsiedztwo przedszkola)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2.500,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie, których łączna długość wynosi co najmniej 600m, lub łączna powierzchnia wynosi co najmniej 1000m2. Co najmniej jedna z tych robót musi dotyczyć chodnika z krawężnikiem na ławie betonowej o długości krawężnika co najmniej 300m
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy i nadzoru nad robotami przy realizacji zamówienia (posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz przynależącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta wykonawcy wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ). 2) Dowód wniesienia wadium -jak opisano w SIWZ. 3) Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezentowania wykonawcy - tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru. 4) Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru -zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają sie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian określono w załączniku nr 9 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, sekretariat - pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 na odcinku od km 56+700 (56+790) do km 57+515 (57+605) w m. Małkinia Górna, powiat ostrowski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 125/24
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych: droga dojazdowa Chojnik - Krzyżowatki w kier. Wójcik nr działki: 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978 w miejscowości Chojnik o długości 430mb
- Przebudowa dróg w centrum miasta Chełmży - ulice Rynek Bednarski, Rybaki
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.