eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Gdańsk: Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników
Numer ogłoszenia: 139214 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku , ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3202025, faks 058 3202025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników w podziale na następujące części: 1) Część I - RDW Bytów: - na terenie miasta Bytów - w ciągu dróg wojewódzkich nr 209, 212 i 228, - na terenie miasta Miastko - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 206, - na terenie miasta Kępice - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 208. 2) Część II - RDW Chojnice: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie m. Brusy, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta na terenie m. Chojnice, - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta na terenie m. Czarne, - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie miasta na terenie m. Czersk, - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie m. Człuchów, - Zadanie 6: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie m. Debrzno, - Zadanie 7: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie m. Silno, - Zadanie 8: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni chodników w ciągu dróg wojewódzkich na terenie m. Chojnice. 3) Część III - RDW Kartuzy: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr 214, 221, 226, 235, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr 211, 214, 218, 224, 228. 4) Część IV - RDW Lębork: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 203 na terenie m. Ustka, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 214 na terenie m. Lębork. 5) Część V - RDW Puck: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Reda, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Kuźnica, Jastarni, Jurata, - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Hel, - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 218 na terenie m. Wejherowo, - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 100 na terenie m. Rumia, - Zadanie 6: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulicy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Puck, - Zadanie 7: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Rekowo, Wedlino, Sławutówko, Celbowo, Swarzewo, skrzyżowanie Połchowo i Żelistrzewo, rondo Gnieżdżewo. 6) Część VI - RDW Starogard Gdański: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie m. Starogard Gdański, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 224 na terenie m. Tczew, - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 224 na terenie m. Skarszewy, - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie m. Godziszewo, Siwiałka, Trzcińsk i Kokoszkowy, - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie m. Jabłowo, Bobowo, Pączewo, Wolental i Skórcz, - Zadanie 6: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 234 na terenie m. Gniew oraz w m. Borkowo (wiadukt autostradowy), - Zadanie 7: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 229 (Obwodnica Pelplina) oraz na terenie m. Pelplin. 7) Część VII - RDW Sztum: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 515 i nr 527 na terenie m. Dzierzgoń, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 521 i nr 532 na terenie m. Kwidzyn, - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 521 i nr 522 na terenie m. Prabuty, - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 515 i nr 515 na terenie m. Malbork, - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 516 i nr 517 na terenie m. Sztum. Wykonawca może złożyć jedną ofertę odpowiednio: na dowolną ilość części zamówienia lub na dowolną ilość zadań w danej części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w niżej określonych terminach: - Część I - w terminie do 01.11.2013 r., - Część II - w terminie do 15.11.2013 r., - Część III - w terminie do 30.11.2013 r., - Część IV - w terminie 8 miesięcy od daty podpisania umowy, - Część V - w terminie 6 miesięcy od daty podpisania umowy, - Część VI - w terminie 10 dni od daty podpisania umowy, - Część VII - w terminie 10 dni od daty podpisania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Część I: RDW Bytów - 490,00 zł (słownie złotych: czterysta dziewięćdziesiąt 00/100), 2) Część II: RDW Chojnice Zadanie 1 - 210,00 zł (słownie złotych: dwieście dziesięć 00/100), Zadanie 2 - 550,00 zł (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt 00/100), Zadanie 3 - 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100), Zadanie 4 - 260,00 zł (słownie złotych: dwieście sześćdziesiąt 00/100), Zadanie 5 - nie wymagane, Zadanie 6 - 210,00 zł (słownie złotych: dwieście dziesięć 00/100), Zadanie 7 - 110,00 zł (słownie złotych: sto dziesięć 00/100), Zadanie 8 - 190,00 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt 00/100). 3) Część III: RDW Kartuzy Zadanie 1 - 550,00 zł (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt 00/100), Zadanie 2 - 1 130,00 zł (słownie złotych: tysiąc sto trzydzieści 00/100). 4) Część IV: RDW Lębork Zadanie 1 - 670,00 zł (słownie złotych: sześćset siedemdziesiąt 00/100), Zadanie 2 - 280,00 zł (słownie złotych: dwieście osiemdziesiąt 00/100). 5) Część V: RDW Puck Zadanie 1 - 620,00 zł (słownie złotych: sześćset dwadzieścia 00/100), Zadanie 2 - 1 200,00 zł (słownie złotych: tysiąc dwieście 00/100), Zadanie 3 - 370,00 zł (słownie złotych: trzysta siedemdziesiąt 00/100), Zadanie 4 - 750,00 zł (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt 00/100), Zadanie 5 - 420,00 zł (słownie złotych: czterysta dwadzieścia 00/100), Zadanie 6 - nie wymagane, Zadanie 7 - 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100). 6) Część VI: RDW Starogard Gdański Zadanie 1 - 260,00 zł (słownie złotych: dwieście sześćdziesiąt 00/100), Zadanie 2 - 110,00 zł (słownie złotych: sto dziesięć 00/100), Zadanie 3 - nie wymagane, Zadanie 4 - nie wymagane, Zadanie 5 - nie wymagane, Zadanie 6 - nie wymagane, Zadanie 7 - nie wymagane. 7) Część VII: RDW Sztum Zadanie 1 - nie wymagane, Zadanie 2 - nie wymagane, Zadanie 3 - 130,00 zł (słownie złotych: sto trzydzieści 00/100), Zadanie 4 - nie wymagane, Zadanie 5 - nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać posiadanie aktualnego na dzień składania ofert zezwolenia na odbieranie oraz zbieranie i transport odpadów komunalnych, udzielonego przez organ właściwy ze względu na miejsce świadczenia usługi, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U z 2012 r po. 391 z późn. zm. ) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem i rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na oczyszczaniu nawierzchni chodników i ulic w ciągu dróg publicznych w terenie zabudowanym o łącznej długości minimum 3000 m wraz z wywozem zebranych zanieczyszczeń. Wykonawca winien wykazać posiadanie powyższego doświadczenia niezależnie od ilości części (zadań), na które składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie w celu realizacji zamówienia następującymi narzędziami i urządzeniami: 1) Część I: RDW Bytów: samobieżna zamiatarka uliczna - min. 2 szt., samochód do wywozu odpadów komunalnych lub cięgnik rolniczy z przyczepą - min. 2 szt. 2) Część II: RDW Chojnice: zamiatarka uliczna bezpyłowa - min. 1 szt. 3) Część III: RDW Kartuzy: samochodowa zamiatarka ulic bezpyłowa - min. 1 szt., myjka wysokociśnieniowa - min. 1 szt., kosiarka spalinowa - min. 4 szt., samochód ciężarowy lub dostawczy ze skrzynią ładunkową lub ciągnik z przyczepą - min. 1 szt. 4) Część IV: RDW Lębork: samobieżna zamiatarka (mechaniczna) uliczna - min. 1 szt., samobieżna zamiatarka chodnikowa - min 1 szt. lub zamiast wymienionych zamiatarek (ulicznej i chodnikowej) pojazd kompaktowy o małych gabarytach i ciężarze (np. multikar lub równoważne) przystosowany do prac komunalnych w wąskich przestrzeniach wraz z osprzętem (zamiatarką) - min. 1 szt., samochód do wywozu odpadów komunalnych min. 1 szt. lub zamiast samochodu np. ciągnik rolniczy z przyczepa - min. 1 szt. 5) Część V: RDW Puck: zamiatarka uliczna - min. 1 szt., kosiarka lub wykaszarka spalinowa (dotyczy zadań 1, 4 i 5) - min. 2 szt., samochód do wywozu odpadów komunalnych lub ciągnik rolniczy z przyczepą - min. 1 szt. 6) Część VI: RDW Starogard Gdański: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7) Część VII: RDW Sztum: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W częściach zamówienia, w których występują zadania, Wykonawca winien wykazać dysponowanie wszystkimi środkami transportu i sprzętem, niezależnie od ilości zadań na, które składa ofertę w tej części z wyłączenie części V - konieczność wykazania dysponowaniem kosiarką lub wykaszarką spalinową dla zadań 1, 4 i 5).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz z dowodami, o których mowa wyżej, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.1.1. Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ. Wykonawca nie ma obowiązku przedstawiania dowodów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w stosunku do usług wykonanych na rzecz Zamawiającego. Zaleca się, aby dla sporządzenia wykazu Wykonawca posłużył się formularzem zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału II SIWZ (Doświadczenie).;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 5. Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój 03.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: 04/2013/PN/WUD.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników - RDW Bytów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - na terenie miasta Bytów - w ciągu dróg wojewódzkich nr 209, 212 i 228, - na terenie miasta Miastko - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 206, - na terenie miasta Kępice - w ciągu drogi wojewódzkiej nr 208.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników - RDW Chojnice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie m. Brusy, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta na terenie m. Chojnice, - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta na terenie m. Czarne, - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie miasta na terenie m. Czersk, - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie m. Człuchów, - Zadanie 6: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie m. Debrzno, - Zadanie 7: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej na terenie m. Silno, - Zadanie 8: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni chodników w ciągu dróg wojewódzkich na terenie m. Chojnice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników - RDW Kartuzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr 214, 221, 226, 23,5 - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni chodników w ciągu dróg wojewódzkich nr 211, 214, 218, 224, 228.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników - RDW Lębork.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 203 na terenie m. Ustka, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 214 na terenie m. Lębork.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników - RDW Puck.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Reda, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Kuźnica, Jastarni, Jurata, - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Hel, - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 218 na terenie m. Wejherowo, - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych oraz z bieżącym sprzątaniem nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 100 na terenie m. Rumia, - Zadanie 6: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulicy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Puck, - Zadanie 7: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni jezdni w ciągu drogi wojewódzkiej nr 216 na terenie m. Rekowo, Wedlino, Sławutówko, Celbowo, Swarzewo, skrzyżowanie Połchowo i Żelistrzewo, rondo Gnieżdżewo.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników - RDW Starogard Gdański.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie m. Starogard Gdański, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 224 na terenie m. Tczew, - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic i chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 224 na terenie m. Skarszewy, - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie m. Godziszewo, Siwiałka, Trzcińsk i Kokoszkowy, - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 na terenie m. Jabłowo, Bobowo, Pączewo, Wolental i Skórcz, - Zadanie 6: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 234 na terenie m. Gniew oraz w m. Borkowo (wiadukt autostradowy), - Zadanie 7: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 229 (Obwodnica Pelplina) oraz na terenie m. Pelplin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prace porządkowe związane z utrzymaniem dróg polegające w szczególności na oczyszczaniu nawierzchni ulic i chodników - RDW Sztum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zadanie 1: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 515 i nr 527 na terenie m. Dzierzgoń, - Zadanie 2: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 521 i nr 532 na terenie m. Kwidzyn, - Zadanie 3: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 521 i nr 522 na terenie m. Prabuty, - Zadanie 4: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 515 i nr 515 na terenie m. Malbork, - Zadanie 5: Świadczenie usług związanych z prowadzeniem robót porządkowych i utrzymaniowych nawierzchni ulic w ciągu drogi wojewódzkiej nr 516 i nr 517 na terenie m. Sztum.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.