eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Dostawa mebli wystawowych dla Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-10

Środa Śląska: Dostawa mebli wystawowych dla Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 139172 - 2007; data zamieszczenia: 10.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Środzie Śląskiej, pl. Wolności 3, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3960911, fax 0-71 3960914.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli wystawowych dla Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Gablota wolnostojąca Wymiary gabloty :1500 x 600 x 2000 mm( szer. x gł.x wys. ) Zwieńczenie górne i dolne gabloty wykonane z płyty MDF lakierowanej natryskowo w kolorze z palety kolorów RAL/NCS wskazanym przez Zamawiającego. Zastosowany lakier możne mieć powierzchnię gładką lub strukturalną, do wyboru przez Zamawiającego. Korpusy szklane oraz fronty gablot wykonane ze szkła laminowanego gr. 8,4 mm lub hartowanego gr 8mm. Zamawiający pozostawia wykonawcy dobór szkła tak, by był on optymalny dla projektowanego sprzętu, przy zastosowaniu rozwiązań technologicznych danego wykonawcy. Półki w witrynach wykonane ze szkła hartowanego o gr 8mm. Krawędzie szkła w witrynach poddane są obróbce polerowania. Gablota wyposażona w trzy półki. Mocowanie półek umożliwia płynną regulację rozstawu półek. W konstrukcji gabloty nie są stosowane żadne profile aluminiowe, co zapewnia atrakcyjny wygląd i całkowitą transparentność. Gablota wyposażona w panel świetlówkowy ze świetlówkami typu T5 ukrytymi za panelem ze szkła mlecznego oraz trzy oprawy z regulowanym kątem w zakresie 0°÷90° z oświetleniem halogenowym umożliwiające punktowe oświetlenie eksponatów. Gabloty oznaczone znakiem CE. Gabloty zamykane zamkami z wkładką dyskową firmy Gerda - 4 klasa zabezpieczenia . Klucze do zamków dyskowych zabezpieczone kodami, dzięki czemu osoby nie posiadające symbolu kodu klucza nie mogą skopiować klucza. Po potwierdzeniu przez Zamawiającego możliwość zastosowania zamków w systemie jednego klucza (nieodpłatnie), oznacza to, że każdą gablotę można otworzyć jednym kluczem. Gabloty wyposażone są w stopy regulacyjne umożliwiające wypoziomowanie. Gablota stolikowa Wymiary gabloty :1200 x 600 x 1150 mm( szer. x gł.x wys. ) (wysokość klosza 250mm) Podstawa gabloty wykonana z płyty MDF, lakierowana natryskowo lakierem gładkim lub strukturalnym (wybór należy do Zamawiającego) na wskazany przez Zamawiającego kolor z palety RAL lub NCS. Klosz ze szkła bezpiecznego laminowanego grubości 8,4 mm. Krawędzie klejenia zacinane pod kątem 45º, szlifowane. Klosz klejony klejem UV. Klosz wklejony silikonem neutralnym w stalową ramę lakierowaną lakierem proszkowym na kolor wg palety RAL. Klosz podnoszony za pomocą sprężyn gazowych. Po ustawieniu w miejscu ekspozycji, jest możliwość wypoziomowania gabloty na stopach regulacyjnych. Gablota zamykana atestowanym zamkiem z wkładką dyskową zainstalowanym pod blatem gabloty. Wewnątrz gabloty wyjmowana wkładka obita tkaniną w wersji płaskiej oraz dodatkowa wkładka skośna. Gablota z oświetleniem typu LED. Oświetlenie gabloty zrealizowane za pomocą diod LED, zamocowanych w oprawie ze stali nierdzewnej. Oprawy diodowe zamontowane wzdłuż dłuższego boku gabloty. Temperatura bieli w przedziale 3000-4500K.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 3.500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Muzeum z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę mebli wystawowych. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno zostać złożone w sekretariacie Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem WADIUM i być ważne przez cały okres związania ofertą. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 2 Ustawy Pzp..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki: 1.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c) dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 Ustawy. 2. Opis oceny spełnienia warunków: 2.1. Stan prawny: Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia, tj. w zakresie badania wykonalności i opłacalności inwestycji dla nowych inwestycji. 2.2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać co najmniej dwa zadania zrealizowane w zakresie wykonawstwa i montażu gablot wystawienniczych w placówkach muzealnych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, b) warunek określony w pkt. 2, ppkt 2.1. musi spełniać każdy z Wykonawców, c) warunek określony w pkt. 2, ppkt 2.2. musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na FORMULARZU OFERTY należy dołączyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 1, 2. Informacja o Wykonawcy oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.- załącznik nr 2 3. Wykaz wykonanych usług w okresie z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia z podaniem ich: wartości, dat wykonania oraz inwestorów wraz z odpowiednimi dokumentami stwierdzającymi należyte wykonane robót - załącznik nr 3. 4. Kosztorys ofertowy. 5. Zaparafowany projekt umowy. 6. Upoważnienie pracownika do reprezentowania firmy w postępowaniach przetargowych w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej w inny sposób. FORMULARZ OFERTY nazwa i adres oferenta lub pieczęć nagłówkowa REGON - Muzeum Regionalne w Środzie Śląskiej ul.Plac Wolności 3 55-300 Środa Śląska OFERTA na : Wykonanie i montaż gablot dla Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej. nazwa zadania Nawiązując do zaproszenia do wzięcia udziału w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonym na stronie internetowej portalu www.uzp.gov.pl/portal , oraz w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków oferujemy wykonanie zamówienia za całkowitą cenę ofertową: Brutto zł, słownie Powyższa cena zawiera doliczony zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami podatek VAT, który na datę złożenia oferty wynosi VAT %. tj. złotych, słownie Netto zł , słownie 1. Podana wartość będzie obowiązywać w okresie ważności umowy i nie ulegnie zmianie z wyjątkiem przypadków przewidzianych w umowie, a dotyczących konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych. 2. Zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia w terminie 3.. Na przedmiot zamówienia udzielamy gwarancji - miesięcy. 4. Oświadczamy, że zamówienie zrealizujemy sami bez udziału podwykonawców. 5. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez czas wskazany w siwz. 6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia siwz i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczne niezbędne informacje dla przygotowania niniejszej oferty. 7 Oświadczamy, że umieszczony w SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na warunkach podanych w projekcie umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 8. Informacje zawarte na stronach od do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępnione przez Zamawiającego. 9. Oferta wraz z załącznikami została złożona na stronach. Data Podpis i pieczątka imienna upoważniony przedstawiciel wykonawcy Do formularza oferty załączam następujące oświadczenia, dokumenty i informacje: 1. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 1 2. Informacje ogólne o wykonawcy - załącznik nr 2, 3. Doświadczenie - formularz nr 3, 4. Projekt umowy - załącznik nr 4, .. Załącznik nr 1 pieczątka Wykonawcy Muzeum Regionalne w Środzie Śląskiej ul. Plac Wolności 3 55-300 Środa Śląska nazwa i adres Zamawiającego Oświadczenie Wykonawcy Składając ofertę w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. Oświadczam, że spełniamy warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1. Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, 3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. dnia ( Pieczątka imienna i podpis Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela ) Załącznik nr 2 INFORMACJE OGÓLNE O WYKONAWCY Nazwa Firmy (Przedsiębiorcy) Zarejestrowana siedziba: telefon telefax. e-mail 3. Nazwiska: ( Właściciela ,Dyrektorów, Prezesów ) 4. Rodzaj Firmy (forma organizacyjna- np. os. fizyczna, os. prawna, spółka): 5. Opis Firmy Doświadczenie jako wykonawca w latach: (podać lata funkcjonowania Firmy na rynku) - we własnym kraju - na rynku międzynarodowym Dane dotyczące rejestracji wykonawcy (dołączyć dokumenty np. wypis z ewid. działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego) 9. Firmy zagraniczne podają informację, czy mają siedzibę w Polsce, czy nie. Data Podpis i pieczątka Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela Załącznik nr 3 / pieczątka Wykonawcy/ WYKAZ ZREALIZOWANYCH USŁUG Z OSTATNICH 3 LAT Lp Przedmiot usługi Data wykonania Wartość brutto Zamawiający (nazwa, adres, ) Do zrealizowanego przedmiotu zamówienia należy dołączyć dokument stwierdzający należyte wykonanie robót. Data: Podpis i pieczątka (Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela) Załącznik nr 4 PROJEKT UMOWY Umowa Nr /2007 Zawarta w dniu w Środzie Śląskiej pomiędzy: Muzeum Regionalnym w Środzie Śląskiej reprezentowaną przez: Grzegorza Borowskiego Dyrektora zwanym dalej w tekście Zamawiającym, a mającą swą siedzibę w ; NIP reprezentowaną w treści umowy przez : zwanym w treści umowy Wykonawcą została zawarta urnowa następującej treści: W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 82 poz. 560 ) Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do Wykonania przedmiot zamówienia, który zakres określa § 1. § 1 1. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty polegające na : Wykonaniu i montażu w siedzibie Zamawiającego gablot wystawienniczych. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy objęty umową określają: 1) specyfikacja istotnych warunków zamówienia, 2) oferta Wykonawcy. § 2 1. Termin rozpoczęcia robót strony ustalają na: 2. Termin zakończenia robót strony ustalają na: w ciągu 2.5 miesięcy od dnia podpisania umowy. § 3 Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie do dnia rozpoczęcia robót. § 4 Wykonawca jest zobowiązany do: 1. Ubezpieczenia robót oraz mienia nieruchomego i ruchomego znajdującego się na sali montażu od zdarzeń losowych. 2. Ubezpieczenia swojej odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków w związku z prowadzonymi pracami montażowymi.. 3. Utrzymania ładu i porządku w pomieszczeniach montażu . 4. Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy własnych pracowników. 5. Zapewnienia bezpieczeństwa w czasie prowadzenia prac montażowych dla osób trzecich. § 5 1. Wykonanie przedmiotu umowy nastąpi siłami własnymi Wykonawcy w całości, z własnych materiałów. 2. Wykonawca oświadcza, że nie będzie używał do remontu żadnych materiałów zakazanych przepisami szczególnymi. 3. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia na koszt Wykonawcy jakości materiałów używanych do remontu jak również przedstawienia wyników tych badań. § 6 Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w przyjętej ofercie w kwocie: brutto (słownie ), tj. netto (słownie ) plus podatek VAT % w kwocie: (słownie: ). § 7 1. Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi w formie polecenia przelewu na podstawie faktury VAT wystawionej po wykonaniu robót i sporządzeniu Protokołu odbioru końcowego podpisanego przez obie strony. 2. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury. 3. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku opóźnienia w zapłacie Wykonawca może naliczyć odsetki ustawowe z tego tytułu. § 8 1. Strony ustalają datę odbioru przedmiotu umowy nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru i potwierdzenia przez Wykonawcę zakończenia robót. 2. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie Protokołu odbioru spisanego w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 3. Jeżeli w toku odbioru zostaną stwierdzone wady : 2) nadające się do usunięcia - Zamawiający może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad. 3) nie nadające się do usunięcia - Zamawiający ma prawo wykonać uprawnienia określone w § 9. § 9 1. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy istniejące w czasie dokonywania czynności odbioru oraz za wady powstałe po odbiorze lecz z przyczyn tkwiących w przedmiocie umowy w chwili odbioru. 2. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru lub w okresie rękojmi wad nie nadających się do usunięcia Zamawiający może : 1) jeżeli wady są istotne - odstąpić od umowy 2) jeżeli wady nie są istotne - żądać obniżenia wynagrodzenia za przedmiot umowy w odpowiednim stosunku do utraconej wartości użytkowej, technicznej i estetycznej. 3. W razie stwierdzenia w okresie rękojmi wad nadających się do usunięcia Zamawiający może żądać ich usunięcia w wyznaczonym terminie. 4. Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. 5. Jeżeli koszt usunięcia wad byłby niewspółmierny do efektów uzyskanych w następstwie usunięcia wad, strony będą uważać je za nie dające się do usunięcia. W takim przypadku stosuje się § 10 ust. 2. § 10 1. Za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie umowy strony ustalają obowiązek zapłaty kar umownych: a) Zamawiający zapłaci Wykonawcy : - za opóźnienie w przekazaniu terenu budowy - 0,1 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, b) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu : - za zwłokę w oddaniu określonego w umowie przedmiotu umowy 0,1 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki, - za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi 0,1 % wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki począwszy od dnia upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad, - z tytułu samego faktu istnienia wad w przedmiocie umowy 2 % wynagrodzenia umownego, - za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy 5% wynagrodzenia umownego. 2. Stronom przysługuje ponadto prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeżeli poniesiona szkoda przekroczy wysokość zastrzeżonych kar. § 11 W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. § 12 Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. § 13 Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony. § 14 W sprawach nie uregulowanych umową stosuje się przepisy ustawy - Prawo Budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz kodeksu cywilnego. § 15 Wszelkie ewentualne spory mogące powstać w związku z realizacją umowy Strony poddadzą rozstrzygnięciu właściwemu Sądowi powszechnemu. § 16 Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa egz. dla każdej ze stron. ZAMAWIAJĄCY : WYKONAWCA ;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość wykonania - 30

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: xxxxxxxxxxx

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Środzie Śląskiej Ul.Plac Wolności 3 55-300 Środa Śląska.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb dostępny w siedzibie zamawiającego Muzeum Regionalne w Środzie Śląskiej ul.Plac Wolności 3 55-300 Środa Śląska

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Środzie Śląskiej ul.Plac Wolności 3 55-300 Środa Śląska.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.