eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Usługa szkoleniowa o nazwie Magazynier z obsługą wózka podnośnikowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Nakło nad Notecią: Usługa szkoleniowa o nazwie Magazynier z obsługą wózka podnośnikowego
Numer ogłoszenia: 139139 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104019 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 76 10, faks 0-52 386 76 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa o nazwie Magazynier z obsługą wózka podnośnikowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych powiatu nakielskiego o nazwie Magazynier z obsługą wózka podnośnikowego 2. Cel szkolenia Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku magazyniera oraz uzyskanie uprawnień operatora wózka podnośnikowego. 3. Liczba uczestników 1 GRUPA (13 osób, możliwość zmniejszenia o 2 osoby) to osoby dla których, szkolenie finansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Aktywność - Twój sposób na sukces w ramach PO KL Poddziałania 6.1.3 lub z Funduszu Pracy. Szkolenie powinno się rozpocząć w czerwcu 2014r. 2 GRUPA (6 osób) to osoby dla których, szkolenie finansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu To idzie młodość w ramach PO KL Poddziałania 6.1.1. Szkolenie powinno się rozpocząć we wrześniu 2014r. 4. Liczba godzin szkolenia określona programem szkolenia Wymagana liczba godzin szkolenia to 120h (bez egzaminu). Należy uwzględnić podział na zajęcia praktyczne i teoretyczne, przy czym zajęcia praktyczne z obsługi wózków podnośnikowych muszą wynieść min. 15 godz. 5. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia a. Szkolenie powinno być realizowane wg planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, b. Przez jedną godzinę należy rozumieć: 60 minut - 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, przy czym długość przerwy może być ustalona w sposób elastyczny. Zajęcia nie mogą kończyć się przerwą. c. Realizacja szkolenia odbywać będzie się w ciągu 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku. Zajęcia powinny rozpoczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godz. 17.00. Liczba godzin zajęć każdego dnia musi być pełna. Łączny czas trwania zajęć w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. d. Szkolenie kończy się egzaminem przed komisją egzaminacyjną. O terminie egzaminu Wykonawca musi powiadomić Zamawiającego minimum 4 dni przed zakończeniem kursu. Koszt egzaminu należy wliczyć do kosztów szkolenia w ilości jednego podejścia dla każdego uczestnika kursu. e. Organizacja zajęć - zajęcia teoretyczne muszą być przeprowadzone w jednej grupie dla każdej grupy. Zajęcia praktyczne z obsługi wózków podnośnikowych - DOT 1 GRUPY, muszą być prowadzone w grupach. Zamawiający żąda aby grupy były 3 osobowe, a zajęcia praktyczne odbywały się w następujący sposób: - dwie grupy prowadzone równolegle w godzinach rannych i - dwie kolejne grupy prowadzone równolegle w godzinach popołudniowych ( maksymalna ilość osób przeszkolonych jednego dnia to 12) Zajęcia praktyczne z obsługi wózków podnośnikowych - DOT 2 GRUPY, muszą być prowadzone w 2 grupach po 3 osoby. W godzinach rannych zajęcia dla pierwszej trójki osób, a w godzinach popołudniowych zajęcia dla drugiej trójki osób. f. Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom szkolenia zaświadczenia stwierdzającego ukończenie szkolenia: - jeżeli jest do tego uprawniony, zgodne z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 nr 0 poz. 186) oraz - zaświadczenie zgodne z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r., Nr 177, poz. 1193 ze zm.), Każdy uczestnik szkolenia, który zda egzamin przed komisją, otrzyma również dokument potwierdzający uzyskane kwalifikacje według jednego z następujących przepisów: - świadectwo kwalifikacyjne oraz wpis w książeczce - operatora - wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. nr 118, poz. 1263 z póź. zm.). lub - zaświadczenie kwalifikacyjne - wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 roku w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.)w nawiązaniu do art. 22 ust 3 i art. 23 ustawy o dozorze technicznym ( Dz. U. Nr 122,, poz. 1321 z póżn. zm.). g. Do zajęć teoretycznych Wykonawca musi zapewnić minimum 1 wykładowcę posiadającego wiedzę teoretyczną dotyczącą każdego z bloków programowych obejmujących szkolenie (dotyczy GRUPY 1 i 2 ). h. Do zajęć praktycznych z obsługi wózka Wykonawca musi posiadać co najmniej 2 sprawne wózki podnośnikowe i dwóch instruktorów posiadających kwalifikacje uprawniające do nauki (dotyczy grupy 1). Natomiast w przypadku szkolenia dla 2 GRUPY wystarczy 1 wózek oraz jeden wykładowca, który może prowadzić zajęcia jedne po drugich. i. Do zajęć z zakresu obsługi kas fiskalnych Wykonawca musi posiadać minimum 6 kas fiskalnych (dotyczy GRUPY 1 i 2 ). j. Do zajęć z obsługi programów magazynowych oraz fakturowania Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi dostęp do osobnego stanowiska komputerowego (komputer stacjonarny lub laptop - dotyczy GRUPY 1 i 2 ). 6. Miejsce realizacji szkolenia a. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w Nakle nad Notecią. b. Wykonawca zobowiązany jest w Wykazie pomieszczeń oraz sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu postępowania - Załącznik nr 8 do SIWZ wskazać dokładny adres miejsca odbywania zajęć. Musi przedstawić opis pomieszczeń oraz informacje o prawie do dysponowania pomieszczeniem, w którym odbywać się będą zajęcia. c. Sala do zajęć teoretycznych w warunkach codziennego użytkowania powinna mieć przeznaczenie wykładowe lub konferencyjne powinna być wyposażona w tablicę, sprzęt audiowizualny, ułatwiający przekazywanie wiadomości uczestnikom szkolenia musi być wyposażona w odpowiednią do liczby uczestników, liczbę stolików i miejsc siedzących, właściwie oświetlona, z odpowiednią temperaturą, przewietrzana. d. Zajęcia praktyczne z obsługi wózka podnośnikowego - mogą odbywać się na odpowiednim placu znajdującym się w Nakle nad Notecia. Zamawiający dopuszcza również możliwość przeprowadzenia ich poza Nakłem nad Notecią na placu do tego przystosowanym. W takim jednak przypadku Wykonawca zobowiązany jest zorganizować na własny koszt wspólny dojazd uczestnikom kursu w miejsce odbywania praktyk. Podróż w jedną stronę nie może być dłuższa niż 1 godzina jazdy samochodem, lub busem, mierząc od siedziby Zamawiającego, która będzie punktem zbiorczym uczestników kursu do punktu odbywania zajęć. W celu zweryfikowania czasu dojazdu na trasie Zamawiający wykorzysta mapy dostępne w Internecie. W przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca musi zapewnić kursantom zakwaterowanie i wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja ) w miejscu zakwaterowania, a poniesione w tym celu koszty ująć w ogólnym koszcie szkolenia e. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka), a także z miejscem przeznaczonym do przechowywania ubrań wierzchnich. f. Szkolenie musi być zrealizowane zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem MPiPS z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z póżn. zm.), 7. Materiały dydaktyczne a. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia bezzwrotne materiały dydaktyczne przygotowane przez Wykonawcę w postaci długopisu, zeszytu, podręcznika lub skryptu zawierającego zakres tematyczny zawarty w programie szkolenia. b. Odbiór powyższych materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. c. Wykonawca powinien zapewnić każdego dnia szkolenia: kawę, herbatę, wodę lub napoje zimne w ilości min. 0,5 l na osobę (dotyczy czasu odbywania zajęć teoretycznych oraz sytuacji, w której uczestnicy nie będą zakwaterowani na czas odbywania zajęć praktycznych z obsługi wózka) 8. Zakres szkolenia a. Szkolenie powinno obejmować część teoretyczną i praktyczną z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej z danego zakresu (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl), b. Program szkolenia musi uwzględniać dwa bloki tematyczne: 1. BLOK TEMATYCZNY DOTYCZĄCY OPERATORA WÓZKA PODNOŚNIKOWEGO ma zostać zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami 2. BLOK TEMETYCZNY DOTYCZĄCY MAGAZYNIERA ma uwzględnić następujące tematy: - zasady prawidłowej gospodarki magazynowej - zakres obowiązków magazyniera - fakturowanie - prowadzenie dokumentacji; obieg dokumentów i towarów - przeprowadzanie inwentaryzacji - zastosowanie programów do obsługi gospodarki magazynowej z wykorzystaniem komputera - wykorzystanie kas fiskalnych w gospodarce magazynowej - zaznajomienie z obsługą c. Osoba, której nieobecność na zajęciach przewyższać będzie 20% godzin przewidzianych programem szkolenia i nie uzupełni wiedzy nie może uzyskać zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i tym samym przystąpić do egzaminu. d. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, oraz którym przysługuje stypendium za okres odbywania szkolenia, w trakcie którego podjęli zatrudnienie zarobkową lub działalność gospodarczą zgodnie z art. 41 ust. 3b oraz art. 41 ust 7 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2013.674 ze zm.) e. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu harmonogram szkolenia uwzględniający daty, ramy czasowe, zakres tematyczny, imię i nazwisko wykładowcy oraz miejsce odbywania zajęć (termin rozpoczęcia kursu musi być ustalony wspólnie między Zamawiającym a Wykonawcą). Należy pamiętać o podziale na grupy na zajęciach praktycznych. f. Na zmianę w harmonogramie zajęć Zamawiający musi wyrazić zgodę, po wcześniejszym przedłożeniu przez Wykonawcę pisemnego zapytania. g. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu komplet materiałów dydaktycznych przygotowany przez Wykonawcę jakie otrzymają uczestnicy szkolenia w pierwszym dniu zajęć..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Źródłem finansowania szkolenia jest Fundusz Pracy oraz Europejski Fundusz Społeczny w ramach dwóch projektów: Poddziałania 6.1.3 - pt. Aktywność - Twój sposób na sukces oraz Poddziałania 6.1.1 - pt. To idzie młodość w ramach PO KL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SZKOLENIOWIEC Sp. z o.o, ul. Obornicka 229, 60-650 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24428,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26543,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26543,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.