Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Sępólno Krajeńskie: dostawa szybkorozpadowej kationowej emulsji asfaltowej K-1 65 w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2008r.
Numer ogłoszenia: 13897 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Drogowy - Powiat Sępoleński, ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3881202, fax 052 3881202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zarzad-drogowy.info
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: zarzad-drogowy.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa szybkorozpadowej kationowej emulsji asfaltowej K-1 65 w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa szybkorozpadowej kationowej emulsji asfaltowej K-1 65 w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.51.20.00 - Asfalt Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.36.20 - Asfalt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 PZP oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 PZP. 2.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ), a także złożyć wymagane oświadczenia i dokumenty. 3.Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku od towarów i usług (VAT) niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. 4.W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowania wysokości stawki podatku VAT Wykonawca zwróci się na piśmie do Zamawiającego w celu ich wyjaśnienia, nie później jednak, niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert. 5.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że mimo ich uzupełnienia, konieczne będzie unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofer -oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 PZP (treść oświadczenia stanowi integralną część zał. nr1 do SIWZ), -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw tożsamych lub pokrewnych z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, -pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikało z treści innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, -dokumenty odniesienia gwarantujące o właściwym sposobie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych wprowadzanych do obrotu (patrz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym - Dz. U. z 2004 r., Nr 198, poz. 2041).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzad-drogowy.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Kraj..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 07:45, miejsce: siedziba Zarządu Drogowego, ul. Koronowska 5, 89-400 Sępólno Kraj., pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
- Remont wybranych odcinków dróg publicznych kategorii powiatowej należących do Powiatu Sępoleńskiego
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
- Rozbudowa żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim
więcej: przetargi SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.