eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania pn. wykonanie przebudowy stadionu piłkarskiego MOSiR stap I - zadaszenie trybuny od ulicy Hutniczej w Stalowej Woli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Stalowa Wola: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania pn. wykonanie przebudowy stadionu piłkarskiego MOSiR stap I - zadaszenie trybuny od ulicy Hutniczej w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 138893 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120517 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8422562, 8447338, faks 015 8422562, 8447338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania pn. wykonanie przebudowy stadionu piłkarskiego MOSiR stap I - zadaszenie trybuny od ulicy Hutniczej w Stalowej Woli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. wykonanie przebudowy stadionu piłkarskiego MOSiR etap I - zadaszenie trybuny od ulicy Hutniczej w Stalowej Woli, w następujących branżach: a) inspektor nadzoru robót budowlano-konstrukcyjnych, pełniący również funkcję inspektora koordynatora, b) inspektor nadzoru robót drogowych, c) inspektor nadzoru robót sanitarnych, d) inspektor nadzoru robót elektrycznych, 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1. Zapewnienia Inspektora/rów Nadzoru poszczególnych branż dla ww. przedmiotu zamówienia. 2.2. Dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy kopii uprawnień oraz kopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby/osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy w ofercie. 2.3 Koordynacji robót poszczególnych branż. 2.4. Pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 24, 25 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 118 ze zm.) oraz wymaganiami określonymi dla wykonawcy robót budowlanych i w pozwoleniu na budowę. 2.5. Zapewnienia ciągłości nadzoru i właściwej współpracy z wykonawcą robót budowlanych. 2.6. Dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w pierwszym tygodniu nowego roku kalendarzowego kopii aktualnej na nowy rok przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby/osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy w ofercie. 2.7. Udziału w przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy oraz dokumentacji projektowej. 2.8. Udziału w uzgodnieniu harmonogramu realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową, stanowiącego załącznik do umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. 2.9. Reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.10. Sprawdzania ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, w tym zakresie w szczególności: a) zamienników nie wykazanych w ofercie wykonawcy robót budowlanych, b) ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881), c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. z 2004r. Nr 249, poz. 2497), d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 08.11.2004r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004r. Nr 198, poz. 2041). 2.11. Zatwierdzania źródła wytwarzania, zamawiania lub wydobywania materiałów przez wykonawcę robót budowlanych oraz próbek tych materiałów. 2.12. Sprawdzania i dokonania odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbiorów technicznych i częściowych w terminie 1 dnia roboczego od daty pisemnego powiadomienia o wykonaniu ww. prac przez wykonawcę robót budowlanych. 2.13. Uczestniczenia w przeprowadzeniu wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych oraz instalacyjnych. 2.14. Dokonywania czynności związanych z odbiorami częściowymi, technicznymi i odbiorem końcowym oraz dokonanie odbioru końcowego przy udziale i akceptacji Zamawiającego. 2.15. Udzielania na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót. 2.16. Uczestniczenia w naradach technicznych i innych , organizowanych przez Zamawiającego. 2.17. Sprawdzania w trakcie realizacji robót dokonanego przez wykonawcę robót budowlanych wytyczenia robót oraz rzędnych terenu z odpowiednim wpisem do dziennika budowy. 2.18. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy oraz dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, a po odbiorze robót - odebranie dziennika budowy od kierownika budowy. 2.19. Zawiadamiania Zamawiającego o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót. 2.20. Udziału w zatwierdzeniu dokumentacji projektowej opracowanej przez wykonawcę robót budowlanych, w tym projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz wszelkich opracowań wymienionych w specyfikacjach technicznych. 2.21. Przedłożenia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wniosków wykonawcy robót, dotyczących zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do projektu (robót zamiennych) lub robót dodatkowych, w terminie 5 dni kalendarzowych od złożenia przez wykonawcę robót budowlanych takiego wniosku wraz z kosztorysem i innymi niezbędnymi dokumentami. Stanowisko Wykonawcy zawierać będzie ocenę zasadności wniosku oraz poprawności sporządzenia kosztorysu. 2.22. Kontrolowania terminowości wykonania robót objętych dokumentacją w stosunku do harmonogramu realizacji robót i w zakresie rzeczowym. 2.23. Kontroli usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorach robót oraz powiadamiania Zawiadamiającego o usunięciu wad i usterek. 2.24. W przypadku konieczności wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, a konieczność ich wykonania nie powstała z przyczyn za które odpowiada Wykonawca, upoważniony jest on do udzielenia wykonawcy robót budowlanych polecenia ich wykonania z odpowiednimi wpisami do dziennika budowy i niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający pisemnie zleci ich realizację wykonawcy robót budowlanych, a wynagrodzenie za te roboty zostanie rozliczone kosztorysem powykonawczym z zachowaniem postanowień umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. 2.25. Do niezwłocznego informowania Zamawiającego w formie pisemnej i przed podjęciem jakichkolwiek działań, o okolicznościach wskazujących na konieczność wykonania ewentualnych zamówień dodatkowych i uzupełniających lub robót zamiennych. Decyzję o wykonaniu zamówień dodatkowych bądź uzupełniających lub robót zamiennych, podejmuje Zamawiający. Wykonawca nie jest uprawniony do podejmowania decyzji w imieniu Zamawiającego w powyższym zakresie. 2.26. Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i usterek, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, zwłaszcza w przypadku przerwania- zaniechania robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz prawidłowości zafakturowania wykonanych robót: a) na protokołach odbioru wykonanych elementów, robót, obiektu będących załącznikami do faktur wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych poprzez złożenie podpisu wraz z pieczęcią, b) na wystawionych przez wykonawcę robót budowlanych fakturach poprzez wpis potwierdzam wykonanie zgodnie z fakturą, umową i sztuką budowlaną oraz złożenie podpisu wraz z pieczęcią. 2.27. Przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych. 2.28. Obecności na placu budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, lecz nie mniej raz na siedem dni. 2.29 Dokonywania w czasie każdorazowego pobytu na budowie bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem. 2.30. Zawiadamiania niezwłocznie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 2.31. Stwierdzenia, zapisem w dzienniku budowy, wykonania powykonawczych pomiarów inwentaryzacyjnych, a także sprawdzenia zgodności usytuowania obiektów z projektem technicznym. 2.32. Potwierdzenia gotowości do odbioru końcowego robót w terminie 7 dni od wpisu do dziennika budowy zgłoszenia odbioru robót zgłaszającego taką gotowość i otrzymania od wykonawcy robót budowlanych dokumentów przewidzianych w przepisach prawa niezbędnych do dokonania takiego odbioru. 2.33. Nadzorowania kompletności i poprawności sporządzonej przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej. 2.34. Udziału w przeglądzie po 2-ch latach od dnia odbioru robót wraz ze spisaniem protokołu określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia. 2.35. Nadzorowania jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych protokołu z usunięcia wad i usterek. 2.36. Udziału w przeglądzie pogwarancyjnym, który odbędzie się na pisemne zgłoszenie wykonawcy robót budowlanych dokonane nie wcześniej niż na jeden miesiąc przed upływem okresu rękojmi. 2.37. W przypadku konieczności zmiany osoby/osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy w ofercie, zmiana może być dokonana po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 3. Wymagany okres gwarancji i/lub rękojmi. 3.1. Wykonawca udziela 36 miesięcy rękojmi od daty bezusterkowego końcowego protokolarnego odbioru robót. 3.2. W przypadku wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i/lub rękojmi, w nadzorowanych przez Wykonawcę robotach realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru nad robotami związanymi z usunięciem ww. wad i usterek. 4. Zakres zamówienia. Szczegółowy zakres nadzorowanych robót wraz z kompletem dokumentacji technicznej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jest zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w dziale zamówień publicznych w ogłoszonym przetargu na wybór Wykonawcy zadania pn. wykonanie przebudowy stadionu piłkarskiego MOSiR etap I - zadaszenie trybuny od ulicy Hutniczej, znak MOSiR/ZP/02/2011, ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.04.2011r. w ogłoszeniu nr 115207-2011 oraz w przetargu na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadania, znak MOSiR/03/2011. 5. Oznaczenie przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - wg Wspólnego Słownika Zamówień - CPV: 71247000 - 1 nadzór nad robotami budowlanymi. 6. Termin wykonania zamówienia: Termin wykonania zamówienia - do czasu zakończenia robót, ich końcowego bezusterkowego odbioru i rozliczenia. 7. Odstąpienie od umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności polegających na nie wyłonieniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy robót budowlanych, których nadzór jest przedmiotem niniejszego postępowania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy bez konsekwencji dla każdej ze stron..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRUPA INWESTOR Sp z o.o., ul. Graniczna 1b, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100210,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199260,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.