Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-09
Chełm: Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 138876 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej , ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego: - części zamiennych do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu i użytego środka transportu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem;- akumulatorów do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - nowych, nieużywanych, nieregenerowanych, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem;- ogumienia do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - opony i dętki nowe, nieużywane (rok produkcji od 2012), nieregenerowane, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem na zasadach opisanych w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 19.51.00.00-4, 31.40.00.00-0, 31.61.00.00-5, 31.61.22.00-1, 31.71.11.10-7, 31.73.11.00-0, 34.31.22.00-9, 34.32.11.00-4, 34.32.12.00-5, 34.32.20.00-0, 34.32.22.00-2, 34.32.25.00-5, 34.32.50.00-1, 34.32.61.00-9, 34.32.72.00-7, 34.35.11.00-3, 34.40.00.00-1, 42.12.20.00-0, 42.91.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w ust. 1 Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w ust. 1 Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w ust. 1 Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w ust. 1 Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w ust. 1 Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem wystąpienia okoliczności określonych w umowie tj.: - zmiany stawki VAT obowiązującej na oferowane produkty pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT; - zmiany producenta dostarczanego towaru w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta - pod warunkiem, że oferowany towar będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm - Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Jawna NOSG, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI LAND ROVER.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki Land Rover.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.61.00.00-5, 19.51.00.00-4, 34.32.25.00-5, 34.32.72.00-7, 44.44.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI FIAT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki Fiat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.32.20.00-0, 42.91.30.00-9, 34.32.72.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI MERCEDES BENZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki Mercedes Benz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.30.00.00-0, 19.51.00.00-4, 34.32.25.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI VOLKSWAGEN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki Volkswagen.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 44.44.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI FORD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki Ford.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.32.20.00-0, 42.91.30.00-9, 44.44.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI SKODA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki Skoda.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00-0, 42.91.30.00-9, 31.61.00.00-5, 44.44.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI KIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki Kia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.30.00.00-0, 19.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI RENAULT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki Renault.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.30.00.00-0, 34.32.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI PEUGEOT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki Peugeot.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.30.00.00-0, 31.61.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW MARKI JEEP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów marki Jeep.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9, 34.32.25.00-5, 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO MOTOCYKLI MARKI HONDA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki Honda.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00-0, 34.32.61.00-9, 42.14.10.00-9, 34.40.00.00-1, 31.61.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO MOTOCYKLI MARKI KTM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki KTM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.61.22.00-1, 34.32.25.00-5, 44.42.50.00-5, 42.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO MOTOCYKLI MARKI RIEJU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki Rieju.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.61.00.00-5, 31.61.22.00-1, 44.42.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW KLASY ATV MARKI IPS POLARIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów klasy ATV marki IPS Polaris.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.14.10.00-9, 34.30.00.00-0, 19.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW KLASY ATV MARKI ARKTIC CAT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów klasy ATV marki Arctic Cat.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.61.00.00-5, 34.30.00.00-0, 19.51.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: AKUMULATORY DO SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI I POJAZDÓW KLASY ATV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego akumulatorów do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: OGUMIENIE DO SAMOCHODÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego ogumienia do samochodów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: OGUMIENIE DO POJAZDÓW KLASY ATV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego ogumienia do pojazdów klasy ATV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Remont nawierzchni betonowych i bitumicznych oraz odwodnienia liniowego na DPG w Dorohusku.
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i sukcesywne wymiany ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa tworzyw izolacyjnych, izolatorów elektrycznych oraz części elektrycznych
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.