eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › wykonanie w 2009 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych oraz naprawa nierówności, kolein w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Końskie: wykonanie w 2009 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych oraz naprawa nierówności, kolein w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym.
Numer ogłoszenia: 13884 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie w 2009 roku napraw, uszkodzeń (ubytków, wybojów) w nawierzchniach bitumicznych oraz naprawa nierówności, kolein w ciągach dróg powiatowych teren Powiatu Koneckiego, powstałych w nawierzchniach po okresie zimowym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Z uwagi na rodzaj uszkodzeń nawierzchni oraz założoną technologią napraw zamówienie podzielono na części obejmujące: A) Wykonanie napraw ubytków /wybojów/ w nawierzchni - remontów cząstkowych przy różnej głębokości ubytku w istniejącej nawierzchni - w technologii powierzchniowe utrwalenie. Remonty nawierzchni wykonywane będą przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera zapewniającego ogólne zasady wykonania remontu: - oczyszczenie i osuszenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem, - skropienie dna i krawędzi naprawianego miejsca emulsją asfaltową, - wbudowanie pod ciśnieniem wymieszanego w dyszy grysu z emulsją asfaltową, - przykrycie nawierzchni wyremontowanego ubytku /wyboju/ niewielką ilością drobnego grysu, bądź grubo ziarnistego piasku. Przy wykonaniu remontów cząstkowych w technologii powierzchniowe utrwalenie nie będą obcinane krawędzie nawierzchni w miejscach remontowanych. Do wykonania remontów nawierzchni wykonawca używać będzie następujących materiałów: - grysów bazaltowych klasy II, gatunek I spełniający wymagania normy PN-B-11112 frakcji 2/5, 5/8, 8/11 w zależności od głębokości ubytku /wyboju/, - drogową kationową emulsję asfaltową szybkorozpadową KI-65 o zawartości asfaltu 65 %. Ustalenie ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji robót. Zestawienie wykonanych i wyliczonych obmiarów z poszczególnych dróg będzie dokumentem - załącznikiem do protokółu odbioru wykonanych zakresów remontów. Warunki wykonania i odbioru remontów cząstkowych wykonanych w technologii powierzchniowe utrwalenie Zamawiający określił w załączonej do SIWZ - szczegółowej specyfikacji technicznej D-05.03.17. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek oznakowania miejsca robót i bezpiecznego realizowania mając na uwadze to, że w czasie prowadzenia robót odcinek drogi nie będzie wyłączony z ruchu. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia wykonanych i odebranych remontów fakturami częściowymi - na koniec każdego miesiąca. W okresie przygotowania postępowania Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości i głębokości ubytków /wybojów/ w nawierzchniach, stąd też w oparciu o zrealizowane zakresy w poprzednich latach, przewidywane ilości dla niniejszego postępowania przyjmuję się: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 750 m2, - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 16.600 m2, - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 13.800 m2, - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 5.000 m2. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalane będzie w oparciu o: - faktyczne ilości wykonanych i odebranych remontów - ceny jednostkowe określone w kosztorysach ofertowych, które obowiązywać będą w rozliczeniach w przeciągu 2009 roku. Zamawiający przewidywaną do wykonania ilość remontów cząstkowych podzielił na trzy części. B) Naprawa lokalnych nierówności nawierzchni, kolein masą mineralno-bitumiczną na gorąco z otaczarki w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego - CZĘŚĆ IV C) Wykonanie naprawy ubytków w nawierzchni masą mineralno-bitumiczną z recyklera wbudowaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego - CZĘŚĆ V..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) OPIS WARUNKÓW O udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Nie są wykluczeni z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp, 3. Zamawiający określa następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 3.1. Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia wykaże, że należycie zrealizował: Dla części zamówienia 1,2,3 - remonty cząstkowe w technologii powierzchniowe utrwalenie przy użyciu specjalistycznego zautomatyzowanego remontera - przynajmniej jedno zamówienie o wartości brutto na kwotę minimum 200 tysięcy złotych. Dla części 4 zamówienia - naprawy lokalnych nierówności, likwidacji kolein lub remontów nawierzchni z przycinaniem krawędzi miejsc remontowanych przy użyciu masy mineralno-bitumicznej na gorąco - przynajmniej jedno zamówienie o wartości brutto na kwotę minimum 50 tysięcy złotych. Dla części 5 zamówienia - naprawy ubytków w nawierzchni z przycinaniem krawędzi miejsc remontowanych masą mineralno-bitumiczną z recyklera wbudowaną na gorąco - przynajmniej jedno zamówienie o wartości brutto na kwotę minimum 10 tysięcy złotych. 3.2. Wykonawca wykazać musi (dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę), że dysponuje osobą, której powierzy funkcję kierownika robót legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami do pełnienia tej funkcji. Wskazana osoba posiadać musi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami objętymi zamówieniem. Wskazana osoba musi posiadać aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3.3. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 tysięcy złotych. 3.4. Wykonawca wyrazi zgodę na warunki rozliczeń i zapłaty za zrealizowane zamówienie (potwierdzenie w złożonej ofercie): a) rozliczenie robót fakturami częściowymi wystawianymi na koniec miesiąca b) zapłata należności w formie przelewu bankowego nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. 4. Postanowienia dotyczące wykonawców składających wspólną ofertę. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć tylko jedną ofertę w tym postępowaniu. 2. Ustanowić muszą pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia w tym: - podpisania oferty, - podpisania kosztorysu ofertowego, - zawarcia umowy w sprawie realizacji niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo ( oryginał ) w formie pisemnej podpisanej przez wszystkich partnerów, z którego wynikać powinien zakres umocowania dla pełnomocnika - załączyć należy do oferty. Wszelka korespondencja miedzy zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającym się o zamówienie będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie - jako najkorzystniejszej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda przedłożenia kserokopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców w realizacji zmówienia objętego niniejszym postępowaniem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 5. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty wymienione powyżej w punkcie 1a i 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzone w języku obcym złożone być muszą wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. B) OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW 1. Spełnienie udziału w postępowaniu oceniać będzie komisja przetargowa powołana zarządzeniem wewnętrznym Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Końskich. Ocena dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do złożonej oferty. 2. Z treści złożonej oferty, a także dołączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny wynikać musi, że wykonawca spełnia warunki wymagane w niniejszym postępowaniu. 3. W toku badania i oceny ofert komisja przetargowa może: a) w oparciu o art. 87 ust. 1 ustawy Pzp - zażądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, b) na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy Pzp - poprawić w tekście ofert oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia lub nie spełnia na arkuszu oceny - druk ZP-17 załączniku do protokółu postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do składanej oferty - (wzór formularza oferty i kosztorysu ofertowego) zamawiający załączył do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 do 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ). 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia zamawiający załączył do SIWZ). 4. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Zamawiający załączył do SIWZ wzory wykazów dla robót ujętych w częściach 1, 2, 3, 4 oraz części 5). 5. Wykaz osób (dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę) jakimi dysponuje Wykonawca, przewidzianych do bezpośredniego nadzoru na robotami objętymi postępowaniem. Do wykazu załączyć należy kserokopie posiadanych uprawnień dla osoby (osób) umieszczonych w wykazie i dokumentu stwierdzającego przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z datą ważności obejmującą okres realizacji zamówienia. (Zamawiający załączył do SIWZ wzór wykazu osób). 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy wykonawca do podpisania ofert, oświadczeń i dokumentów upoważni pracownika firmy (pracownik nie jest wymieniony w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wówczas do oferty załączony być musi oryginał upoważnienia imiennego pracownika. Dokument zawierać musi opisany zakres upoważnienia pracownika oraz okres ważności upoważnienia. Zamawiający uzna również kserokopię upoważnienia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy składający wspólną ofertę zobowiązani są załączyć do ofert oryginał dokumentu ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo podpisane być musi przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych wykonawców, upoważniające jednego z wykonawców do reprezentowania pozostałych (zgodnie z opisem w pkt.4, rozdziału V, podpunkt A). Objaśnienia dotyczące dokumentów ofert wykonawców składających wspólną ofertę: - formularz oferty w formularzu oferty wpisać należy nazwę i siedzibę ustanowionego pełnomocnika. Oferta podpisana być musi przez ustanowionego pełnomocnika. - kosztorys ofertowy - wypełniony i wyceniony formularz podpisany być musi przez ustanowionego pełnomocnika. - oświadczenia i dokumenty załączone do oferty: dokument wymieniony w pozycji 1 załącza do oferty każdy z wykonawców. Przynajmniej z jednego dokumentu wynikać musi, że wykonawca uprawniony jest wykonywania robót objętych postępowaniem, oświadczenie wymienione w pozycji 2 - załączone w 1 egzemplarzu podpisują wszyscy wykonawcy, oświadczenie wymienione w pozycji 3 podpisuje i załącza do oferty z każdy z wykonawców w imieniu firmy którą reprezentuje, wykaz wykonanych robót wymienionych w pozycji 4 załącza do oferty każdy z Wykonawców, przynajmniej z jednego wykazu wynikać musi, że spełniony jest warunek z pkt.3.1. rozdział V, wykaz osób wymieniony w pozycji 5 - sporządza i załącza do oferty wykonawca, który dysponuje wymaganą osobą (osobami), kserokopie dokumentu wymienionego w pozycji 6 - załącza każdy z wykonawców posiadających taki dokument. Spełnienie warunków opisanych w pkt. 3 podpunkt 3.1., 3.2. i 3.3. w rozdziale V A przez wykonawców składających wspólną ofertę rozpatrywane będzie łącznie. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia okaże się najkorzystniejszą, wówczas zamawiający przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia objętego niniejszym postępowaniem zażąda dostarczenia kserokopii umowy zawartej przez wykonawców regulującej zasady współpracy oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich ul. Spacerowa 72 26-200 Końskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Spacerowa 72, pokój nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Końskie, Gowarczów, Ruda Maleniecka, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 200 m2, - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 4.800 m2, - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 5.800 m2, - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 2.200 m2. (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej - 141,2 km)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Stąporków, Smyków, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 250 m2, - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 6.800 m2, - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 3.500 m2, - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 1.200 m2. (łączna długość dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej - 142,2 km)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w ciągach dróg powiatowych na terenie Gmin Radoszyce, Słupia, Fałków, w przewidywanej ilości: - naprawy powierzchniowych spękań, wykruszeń nawierzchni - około 300 m2, - naprawy uszkodzeń płytkich do 2 cm głębokości - około 5.000 m2, - naprawy uszkodzeń średnich od 2 do 4 cm głębokości - około 4.500 m2, - naprawy uszkodzeń głębokich od 4 do 7 cm głębokości - około 1.600 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa lokalnych nierówności nawierzchni, kolein masą mineralno-bitumiczną na gorąco z otaczarki w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje do wbudowania około 100 ton masy mineralno-bitumicznej dla ruch KR-2, która wbudowana zostanie na odcinkach lokalnych zaniżeń nawierzchni (w obrębie mostów, przepustów) bądź likwidacji kolein zagrażających bezpieczeństwu ruchu. Lokalizacja robót - miejsca wbudowania masy ustalona zostanie z Wykonawcą. Warunki wykonania i odbioru robót zawarte są w załączonej do SIWZ - szczegółowej specyfikacji technicznej D-05.03.25. Cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym będzie stosowana przy wyliczeniu należności Wykonawcy za faktycznie wbudowaną ilość masy. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczenia zrealizowanych i odebranych ilości robót fakturami częściowymi wystawianymi na koniec każdego miesiąca. Wykonawca składając ofertę na realizację robót ujętych w CZĘŚCI 4 dysponować musi: - otaczarką albo mieć możliwość zakupu masy w okresie przewidzianym na realizację robót, - walcem drogowym do zagęszczania masy oraz innym sprzętem wymienionym w SST..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie naprawy ubytków w nawierzchni masą mineralno-bitumiczną z recyklera wbudowaną na gorąco w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje do wykonania remont ubytków w nawierzchni przy głębokości 4-8 cm masą mineralno-bitumiczną z recyklera w ilości około 1000 m2. Lokalizacja robót i ustalenie ilości ubytków w nawierzchni odbywać się będzie przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawarte są w załączonej do SIWZ - szczegółowej specyfikacji technicznej D-05.03.25..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.