Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-10
Raszyn: Wprowadzenie stałej organizacji ruchu, konserwacji oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn.
Numer ogłoszenia: 138845 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzenie stałej organizacji ruchu, konserwacji oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wprowadzenie stałej organizacji ruchu, konserwacji oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na drogach gminnych dot. nowych przystanków autobusu szkolnego, poprawy bezpieczeństwa w rejonie istniejących przystanków, lokalizacji progów i przejść, zmian w istniejącym oznakowaniu - zdanie I. - Konserwację oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn - zadanie II. Zamówienie obejmuje wykonanie w zakresie: Zadania I: realizacje projektów stałej organizacji ruchu opracowanych przez Biuro projektowe PRI ESTAKADA Magdalena Dąbrowska Projekty posiadają wszelkie wymagane opinie i uzgodnienia w tym: - oznakowanie nowych przystanków autobusu szkolnego przy wykorzystaniu znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego: łącznie: 34 szt. znaków pionowych, 104,03 m2 oznakowania poziomego, 28 szt. słupków, 18 m barierek wygrodzeniowych - poprawa bezpieczeństwa w miejscu przystanków łącznie: 31 szt. znaków pionowych, 79,7 m2 oznakowania poziomego, 19 szt. słupków, 74 m barierek wygrodzeniowych 48 m2 rozbiórki progów zwalniających i odtworzenie nawierzchni - oznakowanie przystanku autobusu szkolnego we wsi Wypędy łącznie: 15 szt. znaków pionowych, 53,13 m2 oznakowania poziomego, 8 szt. słupków, 24 m2 rozbiórki progów zwalniających i odtworzenie nawierzchni -lokalizacji progów i przejść łącznie: 31 szt. znaków pionowych, 90,14 m2 oznakowania poziomego, 22 szt. słupków, 34 m2 rozbiórki nawierzchni i wykonanie progów zwalniających - zmiany w istniejącym oznakowaniu łącznie: 87 znaków pionowych, 38 szt. słupków, 20 m2 rozbiórki nawierzchni i wykonanie progów zwalniających Zadanie I obejmuje również demontaż znaków, słupków drogowego, roboty rozbiórkowe i odtworzenie nawierzchni po robotach montażowych znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wielkości znaków drogowych zależne od rodzaju drogi. Na drogach gminnych zastosowano znaki małe natomiast na drogach powiatowych średnie. Wszystkie montowane znaki drogowe powinny być II klasy odblaskowości, a znak D- 6 i T- 27 III klasy odblaskowości. Wykaz dróg gminnych objętych zadaniem I przedstawia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr A Wyliczenie i zestawienie planowanych robót stanowi przedmiar robót - zał. nr B Zadania II: Konserwację oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie gm. Raszyn Dla wykonania przedmiotu zamówienia jak wyżej, przewiduje się następujące asortymenty robót: - demontaż znaków i drogowskazów - 2 szt. - demontaż istniejącego słupka drogowego - 2 szt. - montaż słupków stalowych o średnicy 70 mm - 10 szt. - montaż znaków ostrzegawczych, II generacja odblaskowości, wymiar mały (nowe) - 10 szt. - montaż znaków zakazu, II generacja odblaskowości, wymiar: mały (nowe) - 8 szt. - montaż znaków nakazu, II generacja odblaskowości, wymiar mały (nowe) - 2 szt. - montaż znaków informacyjnych, II generacja odblaskowości, wymiar mały (nowe) - 8 szt. - montaż znaków uzupełniających, II generacja odblaskowości, (nowe) - 2 szt. - montaż tablic prowadzących, - 2 szt. - montaż tabliczek, - 8 szt. - luster drogowych, - 3 szt. - wykonanie oznakowania poziomego farbo chlorokoauczukową: znaki podłużne, poprzeczne, uzupełniające, napisy - 168,07 m2 - montaż barier rurowych z poprzeczkami U- 12a (nowe)- 2 m - montaż słupka chodnikowego (nowe), - 2 szt - rozbiórka istniejącej nawierzchni: podbudowy z mas mineralno- asfaltowej, kostki brukowej na podsypce cem.- piaskowej, - 3,2 m2 - odtworzenie nawierzchni z kruszywa 0-31,5 gr. 10 cm, - 1,8 m2 - odtworzenie nawierzchni z betonu B- 10 gr. 40 cm, - 1,8 m2 - odtworzenie nawierzchni z mas mineralno- asfaltowych gr. 8 cm, kostki brukowej na podsypce cem.- piaskowej- 1,8m2 Ustalenia zawarte w niniejszym opisie dotyczą prowadzenia robót przy wykonywaniu oznakowania dróg zarządzanych przez Gminę Raszyn. GWARANCJA Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonany przedmiot umowy 1 rok (jednorocznej) gwarancji i 1 rok (jednorocznej) rękojmi na przedmiot umowy t. j. na wykonane roboty i wbudowane materiały, Bieg terminów gwarancji i z tytułu rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokółu odbioru: a) odbiór końcowy w przypadku zadania I, b) odbiór częściowy w przypadku zadania II..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 34.99.22.00 - Znaki drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3000,00 zł (trzy tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty tez ostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w tym co najmniej: - 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na wykonaniu w ramach każdej z robót stałej organizacji ruchu oraz konserwacji oznakowania poziomego i pionowego o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każda z robót.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (pełniącą rolę Kierownika robót), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2011 r., nr 99, poz. 573 z późn. zm.). W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta Wykonawcy powinna zawierać: a) wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą kalkulacji uproszczonej - dot. zadania I i formularzem cenowym dot. zadania II, b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ, wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców, d) kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:30, miejsce: ul. Szkolna 2A, 05-090 Raszyn. Parter, Biuro Obsługi Mieszkańców, pok 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RASZYN
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Przebudowa drogi gminnej ul. 6 Sierpnia w miejscowości Słomin, gmina Raszyn
- Konserwacja dźwigarów dachowych z drewna klejonego nad niecką basenu w budynku Centrum Sportu Raszyn - Pływalnia w Raszynie
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych Nr 102274 w miejscowości Chrosno, Nr 102291E w miejscowości Kąty i Nr 102293E w miejscowości Rajmundów
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Przebudowa dróg gminnych Nr 102267E w miejscowości Świeciny i Wola Chruścińska, Nr 102283E w miejscowości Łanięta i 102290E w miejscowości Ryszardów
- Przebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Sypniewo
- BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ W GMINIE BAKAŁARZEWO
- Przebudowa DP 1579N Lipica- Smodajny
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.