eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie konserwacji klimatyzacji, wentylacji, stacji uzdatnia wody, sterylizatora parowego oraz wind szpitalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie konserwacji : klimatyzacji, wentylacji, stacji uzdatnia wody, sterylizatora parowego oraz wind szpitalnych
Numer ogłoszenia: 138809 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, fax 022 3894922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie konserwacji : klimatyzacji, wentylacji, stacji uzdatnia wody, sterylizatora parowego oraz wind szpitalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr I zamówienia obejmuje następujący zakres prac : 1) Konserwacyjnych klimatyzacji i wentylacji w Pawilonach : I, VII, VIII, XII (załącznik 7.1- 7.6). 2) Konserwacji stacji uzdatniania wody w Pawilonie nr VIII (załącznik nr 7.7). 3) Konserwacja sterylizatora parowego TYP AS 669WPA w Pawilonie nr VII (załącznik nr 7.8). 4) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w terminie 24 godzin od daty jej zgłoszenia. Szczegółowe informacje dotyczące, zakresu prac konserwacyjnych oraz częstotliwości ich wykonywania znajdują się w załącznikach 7.1-7.8. Część nr II zamówienia obejmuje zakres prac związany z konserwacją 6 dźwigów szpitalnych znajdujących się w Pawilonach nr I, III, V, VIII Szpitala Wolskiego. 1) Czynności konserwacyjne w zakresie ustalonym Instrukcją Konserwacji wydaną przez producenta i obowiązującymi przepisami Dozoru Technicznego w sprawie budowy i eksploatacji dźwignic oraz normy PN/EN 13015:2001. 2) Usługa pogotowia dźwigowego w godzinach 7.30 - 20.00. 3) Uwalniania osób uwięzionych w dźwigu 20.00 - 7.30 . 4) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności naprawczych w ciągu 2 godzin od czasu powiadomienia o awarii, przystąpienia do uwalniania osób uwięzionych w dźwigu w ciągu 30 min. (od przyjęcia zgłoszenia). 5) Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej dźwigów oraz pomiarów skuteczności ochrony przeciwpożarowej. 6) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania dźwigów w ciągłym ruchu w okresie miedzy naprawami głównymi z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają doświadczenie nabyte w drodze realizacji usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Posiadają wykwalifikowaną kadrę pracowniczą do wykonania zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2.1-2.2 dla właściwej części zamówienia. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy - załącznik nr 3. 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 usługa w szpitalnictwie zamkniętym), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5 - dotyczy tylko Części nr II zamówienia. 6) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 6. 7) Parafowany opis przedmiotu zamówienia dla części I - załączniki nr 7.1-7.8. 8) Parafowany opis przedmiotu zamówienia dla części II - załącznik nr 8. 9) Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z obiektem - załącznik nr 9 10) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 11) Dokument potwierdzający, posiadanie uprawnień Urzędu Dozoru Technicznego do prowadzenia prac konserwacyjnych, napraw, obsługi i Ew. modernizacji urządzeń dźwigowych (I grupa uprawnień UDT) - dotyczy tylko Części nr II zamówienia. 12) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień Stowarzyszenia Elektryków Polskich w zakresie napraw i konserwacji urządzeń dźwigowych - dotyczy tylko Części nr II zamówienia. Uwaga !!! Wykonawca zobowiązany jest do parafowania opisu przedmiotu zamówienia dla części której dotyczy jego oferta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im. Anny Gostyńskiej SP ZOZ ul. Kasprzaka 17 01-211 Warszawa Pawilon nr 8 pokój nr 8 - Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Szpital Wolski im. Anny Gostyńskiej SP ZOZ ul. Kasprzaka 17 01-211 Warszawa Pawilon nr 2 - Kancelaria Główna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja : klimatyzacji, wentylacji, stacji uzdatniania wody, sterylizatora parowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr I zamówienia obejmuje następujący zakres prac : 1) Konserwacyjnych klimatyzacji i wentylacji w Pawilonach : I, VII, VIII, XII (załącznik 7.1- 7.6). 2) Konserwacji stacji uzdatniania wody w Pawilonie nr VIII (załącznik nr 7.7). 3) Konserwacja sterylizatora parowego TYP AS 669WPA w Pawilonie nr VII (załącznik nr 7.8). 4) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w terminie 24 godzin od daty jej zgłoszenia. Szczegółowe informacje dotyczące, zakresu prac konserwacyjnych oraz częstotliwości ich wykonywania znajdują się w załącznikach 7.1-7.8..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja wind szpitalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr II zamówienia obejmuje zakres prac związany z konserwacją 6 dźwigów szpitalnych znajdujących się w Pawilonach nr I, III, V, VIII Szpitala Wolskiego. 1) Czynności konserwacyjne w zakresie ustalonym Instrukcją Konserwacji wydaną przez producenta i obowiązującymi przepisami Dozoru Technicznego w sprawie budowy i eksploatacji dźwignic oraz normy PN/EN 13015:2001. 2) Usługa pogotowia dźwigowego w godzinach 7.30 - 20.00. 3) Uwalniania osób uwięzionych w dźwigu 20.00 - 7.30 . 4) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności naprawczych w ciągu 2 godzin od czasu powiadomienia o awarii, przystąpienia do uwalniania osób uwięzionych w dźwigu w ciągu 30 min. (od przyjęcia zgłoszenia). 5) Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji instalacji elektrycznej dźwigów oraz pomiarów skuteczności ochrony przeciwpożarowej. 6) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania dźwigów w ciągłym ruchu w okresie miedzy naprawami głównymi z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych. Szczegółowe zestawienie wind oraz zakresu obowiązków stanowi załącznik nr 8 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.