eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › 1) Przebudowa drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu - będące inwestycją własną Powiatu Zgierskiego reprezentowanym przez Zarząd Powiatu Zgierskiego; 2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ulicy Konstantynowskiej w Zgierzu na odcinku od ul. Sokołowskiej do ul. Koszarowej- będące inwestycją własną Spółki Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz Sp. z o.o.;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Zgierz: 1) Przebudowa drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu - będące inwestycją własną Powiatu Zgierskiego reprezentowanym przez Zarząd Powiatu Zgierskiego; 2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ulicy Konstantynowskiej w Zgierzu na odcinku od ul. Sokołowskiej do ul. Koszarowej- będące inwestycją własną Spółki Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz Sp. z o.o.;
Numer ogłoszenia: 138771 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Przebudowa drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu - będące inwestycją własną Powiatu Zgierskiego reprezentowanym przez Zarząd Powiatu Zgierskiego; 2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ulicy Konstantynowskiej w Zgierzu na odcinku od ul. Sokołowskiej do ul. Koszarowej- będące inwestycją własną Spółki Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz Sp. z o.o.;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający: 1) Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego; 2) Spółka Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz Sp. z o.o. z siedzibą w Zgierzu przy ul. A. Struga 45, 95-100 Zgierz; działający na zasadzie art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) oraz na podstawie Porozumienia zawartego w dniu 07 czerwca 2016 r. określającego zasady współdziałania przy realizacji inwestycji w pasie drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowskiej w Zgierzu zapraszają do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn: 1) Przebudowa drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu - będące inwestycją własną Powiatu Zgierskiego reprezentowanego przez Zarząd Powiatu Zgierskiego; 2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ulicy Konstantynowskiej w Zgierzu na odcinku od ul. Sokołowskiej do ul. Koszarowej - będące inwestycją własną Spółki Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz Sp. z o.o. 2. Postępowanie przetargowe prowadzi na podstawie ww. Porozumienia oraz pełnomocnictwa Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego z siedzibą: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz, który jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia w imieniu obu Zamawiających i na ich rzecz. 1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów inwestycyjnych realizowanych w ramach przyszłej umowy trójstronnej. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych wskazanych inwestycji jednocześnie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów prawa: Etap I - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ulicy Konstantynowskiej w Zgierzu na odcinku od ul. Sokołowskiej do ul. Koszarowej - będące inwestycją własną Spółki Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz Sp. z o.o. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej z odejściami bocznymi w ul. Konstantynowskiej w Zgierzu, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i wydanym przez Starostę Zgierskiego pozwoleniem na budowę - Decyzja nr 1026/2015 z dnia 12.08.2015 r.; 2) parametry techniczne: a) kanalizacja sanitarna z rur PCW kl. S SDR 34 o 200 mm - 512,82 m - w tym wykonywana przeciskiem w rurze osłonowej o 273 mm stalowej (odcinek S16-S17) - 10,47 m; b) odejścia boczne (14 szt.) z rur PCW kl. S SDR 34 o 160 mm - 145,32 m - w tym wykonywane przeciskiem w rurach osłonowych o 219 mm stalowych - 106,00 m; c) studnie kanalizacyjne betonowe szczelne o 1200 mm spełniające wymogi normy PN-B-10729 i PN-EN 1917 z wyprofilowaną kinetą, stopniami włazowymi i pokrywą dostosowaną do włazu żeliwnego o 600 - 15 szt.; d) studnie kanalizacyjne betonowe szczelne o 1000 mm spełniające wymogi normy PN-B-10729 i PN-EN 1917 z wyprofilowaną kinetą, stopniami włazowymi i pokrywą dostosowaną do włazu żeliwnego o 600 - na działkach prywatnych - 11 szt.; e) studnie tworzywowe DN 400 mm - na działkach prywatnych - 5 szt.; f) trójniki redukcyjne o 200/160 mm - 10 szt. 3) miejsce wykonania - lokalizacja inwestycji, projektowana inwestycja zlokalizowana jest: a) w ulicy Konstantynowskiej w Zgierzu - dz. nr ewid. 78-15 droga powiatowa, zarządca drogi Gmina Miasto Zgierz - nawierzchnia asfaltowa z obustronnym chodnikiem z płyt chodnikowych; b) w ulicy Koszarowej w Zgierzu - na dz. nr ewid 249-4 droga gminna - zarządca drogi Gmina Miasto Zgierz - nawierzchnia asfaltowa bez chodnika; c) na terenach prywatnych. 4) wytyczne wykonania inwestycji: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do wykonania inwestycji, dotyczący prowadzenia robót ziemnych, montażu rur i studni, został umieszczony w projekcie oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; b) Wykonawca zobowiązany jest za wykonanie przedmiotu zamówienia określić cenę ryczałtową jako sumę wykonania kanału sanitarnego i odejść bocznych w oparciu o projekt budowlany, przedmiar robót oraz informacje niezbędne do prawidłowego oszacowania ceny ryczałtowej, c) roboty związane z obsługą geodezyjną i inwentaryzacją niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia, opłata za zajęcie pasa drogi na czas wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z wydaną decyzją oraz roboty związane z odtworzeniem nawierzchni należy uwzględnić w cenie ryczałtowej przedmiotu zamówienia; d) wszystkie uzgodnienia i pozwolenia niezbędne przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, w tym uzgodnienia z właścicielami nieruchomości - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - terminu wejścia na posesje, należą do Wykonawcy; e) przy prowadzeniu robót należy zachować szczególną ostrożność ze względu na możliwość wystąpienia kolizji jak również czynne pasy ruchu; f) przekazanie terenu budowy przez Spółkę nastąpi w uzgodnieniu z wybranym Wykonawcą. Przed wejściem na teren budowy Wykonawca zobowiązany jest do zrobienia dokumentacji fotograficznej, która będzie stanowić załącznik do protokołu przekazania terenu; g) w czasie prowadzonych robót należy zagwarantować bezpieczne dojścia i dojazdy do posesji; h) opłaty związane z zajęciem pasa drogowego na czas trwania robót poniesie Wykonawca, natomiast opłaty za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym poniesie Zamawiający; i) w przypadku konieczności ponoszenia przez Zamawiającego opłat za zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót Wykonawca będzie sukcesywnie obciążany fakturami VAT wystawianymi przez Zamawiającego, zawierającymi kwoty opłat wskazane w stosownych Decyzjach zezwalających na zajęcie pasa drogowego. Etap II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu - będące inwestycją własną Powiatu Zgierskiego reprezentowanym przez Zarząd Powiatu Zgierskiego; 1) przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu na odcinku od granicy miasta Zgierza do ronda Sybiraków, łącznie z rondem Sybiraków. Długość odcinka od ronda do granicy miasta Zgierza: 2,85 km. Klasa drogi powiatowej: Z 2) w ramach inwestycji planowany jest do wykonania n/w zakres robót: a) na odcinku od granicy miasta Zgierza do ronda Sybiraków: prace prowadzone będą w pasie drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu na odcinku od ronda Sybiraków do granic miasta, przedmiotem inwestycji jest wykonanie warstwy ścieralnej SMA o grubości 5 cm oraz warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 150 kg/m2. Ponadto należy warstwy konstrukcyjne oczyścić i skropić emulsją asfaltową, w ramach zadania przewidziano również frezowanie istniejącej nawierzchni, rozbiórki zjazdów, chodnika oraz zatok autobusowych, zaprojektowano wykonanie chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej w miejscu istniejących, ponadto przewidziano odtworzenie istniejących zatok autobusowych, dodatkowo przewidziano obustronne ścinanie poboczy oraz ich uzupełnienie, destruktem stabilizowanym mechanicznie gr. 9 cm, w ramach zadania należy również wykonać oznakowanie pionowe i poziome oraz bariery energochłonne - zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. b) na odcinku ronda Sybiraków: prace prowadzone będą w pasie drogi powiatowej Nr 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu w zakresie ronda Sybiraków, przedmiotem inwestycji jest wykonanie warstwy ścieralnej SMA o grubości 5 cm oraz warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 150 kg/m2. Ponadto należy warstwy konstrukcyjne oczyścić i skropić emulsją asfaltową, ramach zadania przewidziano również frezowanie istniejącej nawierzchni, rozbiórki zjazdów, chodnika oraz zatok autobusowych, zaprojektowano wykonanie chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej w miejscu istniejących. Ponadto przewidziano odtworzenie istniejących zatok autobusowych, dodatkowo przewidziano obustronne ścinanie poboczy oraz ich uzupełnienie destruktem stabilizowanym mechanicznie gr. 9 cm, w ramach zadania należy również wykonać oznakowanie pionowe i poziome oraz bariery energochłonne. 3) wyżej wymienione roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z zapisami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej ,z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. Sprzęt i materiały potrzebne do realizacji powyższego zadania zostały szczegółowo opisane w STWIORB. 2. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących załącznikach stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) przedmiar-etap I - załącznik nr 7 do SIWZ; 2) ul. Konstantynowska -projekt-etap I - załącznik nr 8 do SIWZ; 3) STWiORB - etap I - załącznik nr 9 do SIWZ; 4) przedmiar - etap II - rondo Sybiraków - załącznik nr 10 do SIWZ; 5) przedmiar - etap II - od ronda do granic miasta - załącznik nr 11 do SIWZ; 6) STWiORB - etap II - rondo (prace bitumiczne wykonać według WT-1 i WT-2 z 2014) - załącznik nr 12 do SIWZ; 7) STWiORB - etap II - od ronda do granic miasta (prace bitumiczne wykonać według WT-1 i WT-2 z 2014) - załącznik nr 13 do SIWZ; 8) projekt stałej organizacji ruchu - załącznik nr 14 do SIWZ; 9) projekt - etap II - załącznik nr 15 do SIWZ; 10) opis techniczny - etap II - załącznik nr 16 do SIWZ; 11) WT - 1 2014 - kruszywa do mieszanek mineralno-asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń na drogach krajowych - załącznik nr 17 do SIWZ; 12) WT - 2 2014 - mieszanki mineralni-asfaltowe, wymagania techniczne, nawierzchnie asfaltowe na drogach krajowych - załącznik nr 18 do SIWZ. 3. Zamawiający zalecają przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie obejmującym przedmiot zamówienia: ul. Konstantynowska w Zgierzu, rondo Sybiraków wraz odcinkiem do granic miasta Zgierza, sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami bocznymi w ulicy Konstantynowskiej w Zgierzu na odcinku od ul. Sokołowskiej do ul. Koszarowej. 4. DŁUGOŚĆ GWARANCJI (G) - kryterium będzie oceniane na podstawie oświadczenia złożonego w treści Formularza ofertowego załącznik nr 1 do SIWZ, stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać okres gwarancji jakości liczony od odbioru ostatecznego wykonanych robót, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej zasady: 8 lat gwarancji jakości liczonej od odbioru ostatecznego wykonanych robót - 10 pkt, 5 lat gwarancji jakości liczonej od odbioru ostatecznego wykonanych robót - 0 pkt. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 6. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 7. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 12. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium: DROGA NR 5102E - ul. Konstantynowska w Zgierzu. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Poddębicach, nr konta bankowego: 16 9263 0000 0920 1389 2010 0004. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz -pokój 205. 6. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 7. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 8. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 9. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał. nr 3).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał. nr 3).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał. nr 3).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał. nr 3).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. (zał. nr 3).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w formie oryginału pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ponadto, jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b Ustawy, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda wykazania dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystywania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli wykazując spełnianie warunku, wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. 4. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b Ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Dokumenty i oświadczenia powinny stwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - długość gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. 5. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dopuszczalna jest jedynie w zakresie określonym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiana adresu/siedziby/danych kontaktowych Zamawiającego/Wykonawcy; 2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 4) zmiany w zakresie rozwiązań technologicznych określonych w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu umowy: a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania według obowiązującej dokumentacji technicznej powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy - każdorazowo dopuszczalne zmiany nie stanowią podstawy do zwiększenia wynagrodzenia oraz zmiany terminu zakończenia robót; b) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót, dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja techniczna, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty, w takim przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt zamienny wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego, powyższe zmiany nie stanowią podstawy do zmiany terminu zakończenia robót; 5) zmiana terminu wykonania umowy, wstrzymanie/wznowienie robót budowlanych, jednie w przypadku, którego przy dochowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania tj. w przypadku: a) nieprzewidziane zmiany stanu prawnego; b) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami nieruchomości; c) konieczność uzgodnień z gestorami sieci, d) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej, katastrofy naturalnej lub awarii technicznej, których skutki zagrażają życiu lub zdrowiu dużej liczby osób, mieniu w wielkich rozmiarach albo środowisku na znacznych obszarach; e) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; f) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; g) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z niezaplanowanymi wcześniej, a równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. 7. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w przypadku gdy powyższe zapisy nie są zawarte w umowie pierwotnej: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgierski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A 95-100 Zgierz, pokój 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A 95-100 Zgierz, KANCELARIA PODAWCZA - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.