eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego kompleksu szkolnego w Morawicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Liszki: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego kompleksu szkolnego w Morawicy
Numer ogłoszenia: 138729 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki , 230, 32-060 Liszki, woj. małopolskie, tel. 012 280-62-34, faks 012 280-62-52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego kompleksu szkolnego w Morawicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na realizację kompleksu szkolnego w Morawicy (szkoła, sala gimnastyczna z zapleczem, przedszkole, boiska wielofunkcyjne, parking oraz drogi) w oparciu o koncepcję architektoniczną; 2. Przygotowanie dokumentów, dokonanie niezbędnych uzgodnień i uzyskanie pozwolenia na budowę, 3. Zakres opracowania: a. wykonanie podkładu geodezyjnego sytuacyjnego - wysokościowego w skali 1:500, b. wykonanie opinii geologiczno inżynierskiej podłoża gruntowego, c. decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w związku z brakiem planu zagospodarowania przestrzennego, d. studium wykonalności, e. raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, f. projekt: budowlany, wykonawczy, konstrukcyjny i branżowe (opracowane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem MSWiA w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego) w 5 egz. w tym 4 egz. uzgodnione w ZUDP. Wszystkie potrzebne uzgodnienia powinny być załączone do każdego egzemplarza projektu. g. przedmiary robót (z podziałem na obiekty i branże) z podaniem ilości jednostek przedmiarowych oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, h. kosztorys inwestorski szczegółowy (z podziałem na obiekty i branże) wykonany zgodnie z Roz. Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa (dokument należy traktować jako poufny - nie powinien być ujawniony osobom trzecim), i. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, j. dokumentacja także w formie elektronicznej, 4. Budynki należy tak zaprojektować, aby szkoła, przedszkole i sala stanowiły całościowy kompleks, jednakże z możliwością budowy osobno poszczególnych obiektów. Istnieje możliwość odstępstwa od koncepcji pod warunkiem uzyskania zgody Inwestora (przedstawiciela Gminy). 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji swoją koncepcję kompleksu. Po zatwierdzeniu koncepcji Wykonawca może przystąpić do dalszego projektowania. 6. Wszystkie zaproponowane w dokumentacji rozwiązania mają zapewnić ograniczenie kosztów realizacji inwestycji i eksploatacji obiektu przy jednoczesnym spełnieniu wymogów. 7. Urząd Gminy udostępni koncepcję architektoniczną kompleksu szkolnego. 8. Pozostałe materiały niezbędne do opracowania projektu projektant pozyska we własnym zakresie. 9. Propozycje opracowanych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych wymagają akceptacji Zamawiającego w formie protokołu. 10. Zamawiający ma prawo wglądu w materiały projektowe oraz prawo wnoszenia uwag do proponowanych rozwiązań na każdym etapie realizacji umowy. 11. Zamawiający upoważnia, a Wykonawca zobowiązuje się do występowania w imieniu Zamawiającego o wymagane uzgodnienia oraz pozwolenie na budowę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia czyli: a) wykonali co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) polegającą na sporządzeniu dokumentacji projektowej: - szkoły o kubaturze min. 3000 m3 (co najmniej 1 usługę), - wykonaniu projektu sali gimnastycznej wraz z zapleczem o powierzchni boiska min. 12 x 18 (co najmniej 1 usługę), - wykonaniu projektu zagospodarowania terenu (co najmniej 1 usługę), UWAGA: Dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie mogą być złożone oddzielnie na poszczególne zadania lub jeden dokument obejmujący cały zakres usługi

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie osób, które posiadają uprawnienia do projektowania w specjalności: - architektonicznej; - konstrukcyjno - budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - dróg; - oraz inne uprawnienia potrzebne do wykonania przedmiotowej usługi;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pismo przewodnie - Oferta (zał. nr 1 do SIWZ), 2. Informacja o zakresie prac jakie wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 8 do SIWZ), 3. Pełmocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 4. Wycena poszczególnych obiektów wg. załacznika nr 9 do SIWZ, 5. Wypełniony i zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 10 do SIWZ),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszczalne są nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Strony dopuszczają wprowadzenie do treści niniejszej umowy istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 3. Zmiany o których mowa w ust. 2 mogą dotyczyć: - terminu wykonania przedmiotu zamówienia, którego przedłużenie powodowane jest przyczynami niezależnymi od stron, - zakresu usług, organizacji usług, z przyczyn niezależnych od stron, - zmian, do których strony upoważnione są na podstawie ustawy lub niniejszej umowy, 4. Zmiany w umowie mogą zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 6. Wykonanie części umowy o którym mowa w ust. 5 wykonawca potwierdza w protokole.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liszki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Liszki, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 09:45, miejsce: Dziennik Podawczy Urzędu Gminy Liszki, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.