Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-24
Świebodzin: Wykonanie zadania p.n. remont dachów budynków Przedszkola
Numer ogłoszenia: 138669 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Nr 3 z filią w Jordanowie im. Czesława Janczarskiego, ul. gen. K. Świerczewskiego 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 0684750944.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania p.n. remont dachów budynków Przedszkola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zadania p.n. remont dachów budynków Przedszkola obejmujący wykonanie m.in.: Zadanie I - Budynek główny: - roboty rozbiórkowe; - wymiana łacenia dachu i uszkodzonych krokwi, - wykonanie foliowania dachu na krokwiach wraz z ułożeniem kontrłat, -wymiana obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk; - wymiana pokrycia dachu z nowej dachówki karpiówki w koronkę - ok. 490,0 m2 - wymiana rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk, - naprawa pokrycia dachu krytego papą - ok. 71,0 m2, - wymiana instalacji odgromowej na dachu z połączeniem z istniejącymi zwodami pionowymi wraz z wykonaniem pomiarów, - wykonanie daszków zabezpieczających, Zadanie II - Budynek stołówki : - odgruzowanie przewodów wentylacyjnych z wymianą kratek wentylacyjnych oraz uzupełnieniem tynków, - naprawa pokrycia papowego polegającego na wstawieniu łat oraz posmarowaniu powierzchni dachu lepikiem asfaltowym i posypaniu powierzchni dachu piaskiem - ok. 250,0 m2, - naprawa rynien i rur spustowych. Zadanie III - Budynek łącznika nad ulicą : - naprawa pokrycia papowego polegającego na wstawieniu łat oraz posmarowanie powierzchni dachu lepikiem asfaltowym i posypanie powierzchni dachu piaskiem - ok. 51,0 m2, - naprawa rynien i rur spustowych. Dostawa materiałów, koszty wywozu gruzu z kosztami składowania, koszty prób i badań, koszty zabezpieczenia robót i zajęcia chodnika, uporządkowania terenu oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat - 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości - min. 50 000 zł każda, b) dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia tj.: - dysponują żurawiem okiennym - 1 szt., dysponują rusztowaniem warszawskim - 1 szt., dysponują sprzętem dostawczym - 1 szt. c) dysponują co najmniej 3 robotnikami, w tym dekarzem- blacharzem - 1 osoba. d) dysponują pracownikiem dozoru technicznego: - kierownikiem budowy posiadającym min. 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, robót poparte uprawnieniami budowlanymi specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na równowartość co najmniej 60 000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 2; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; c) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oraz nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 4; d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z załączeniem uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Kierownika budowy - załącznik nr 5; e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6; f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 7; g) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 8; h) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 9;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Przedszkole Nr 3 ul. Generała Świerczewskiego 2 66-200 Świebodzin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Publiczne Przedszkole Nr 3 ul. Generała Świerczewskiego 2 66-200 Świebodzin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Usługi ochrony mienia 2024-2025 z podziałem na Zadania
- Budowa skateparku na dz. nr 588/24 przy ul. Słonecznej/Wschodniej w m. Świebodzin
- Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.