eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wymiana pokrycia dachowego i termorenowacja elewacji budynku KP w Niemodlinie ul. Bohaterów Powstań Śl. 43

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Opole: Wymiana pokrycia dachowego i termorenowacja elewacji budynku KP w Niemodlinie ul. Bohaterów Powstań Śl. 43
Numer ogłoszenia: 138528 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego i termorenowacja elewacji budynku KP w Niemodlinie ul. Bohaterów Powstań Śl. 43.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wymianie pokrycia dachowego i termorenowacji elewacji budynku KP w Niemodlinie ul. Bohaterów Powstań Śl. 43. Zakres robót: Wymiana pokrycia dachowego (ok. 550,0 m2) i instalacji odgromowej, w tym: 1. Wymiana łacenia i pokrycia z dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę, z ułożeniem folii wstępnego krycia (wiatroizolacyjnej). Dachówka ceramiczna DK żłobkowana, w kolorze czerwona angoba. Gąsiory dachowe ceramiczne w kolorze dachówki. 2. Zaimpregnowanie drewnianych elementów więźby dachowej preparatem ognioodpornym. 3. Wymiana zniszczonych elementów więźby dachowej. 4. Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej na blachę tytanowo-cynkową, 5. Wymiana okien poddasza typu wole oko. Okna drewniane kształtem, podziałem i kolorystyką odpowiadającą istniejącym - 2 szt. 6. Renowacja pozostałych okien typu wole oko. 7. Przemurowanie i przetarcie kominów ponad dachem. 8. Wymiana elementów wyposażenia dachu: wyłazy dachowe, płotki p.śniegowe. 9. Wymiana zwodów na połaci dachowej wraz ze zwodami pionowymi, z niezbędnymi połączeniami elementów (maszty, płotki p. śniegowe, rynny, wywietrzniki, kominy). Instalacja odgromowa tradycyjna z zastosowaniem przewodów fi 8 mm FeZn. 10. Pomiary rezystancji uziemienia i ciągłości przewodów odgromowych. Termomodernizacja elewacji budynku KP w Niemodlinie, w tym: 1.Ocieplenie elewacji przy pomocy styropianu gr. 12 cm wykończonego tynkiem cienkowarstwowym silikatowym do poziomu góry cokołu, ok. 910,0 m2. 2. Wymiana wszystkich okien, które do chwili obecnej nie zostały jeszcze wymienione, na poziomie parteru, I i II piętra wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. Okna komorowe PCV, ok. 91,0 m2. 3. Wymiana wszystkich drzwi zewnętrznych, które do chwili obecnej nie zostały jeszcze wymienione. Drzwi metalowe ok. 10,0 m2 4. Malowanie cokołu farbą silikatową ok. 200,0 m2. 5. Oczyszczenie i pomalowanie wszystkich okratowań i osiatkowań okiennych. 6. Montaż dwóch daszków systemowych z poliwęglanu nad drzwiami (jeden nad drzwiami wejściowymi frontowymi, drugi nad drzwiami tylnymi) oraz remont zadaszeń na wejściami tylnymi do poziomu piwnic. 7. Wymiana schodów tylnych żelbetowych. 8. Remont tarasu, wymiana podłoży i izolacji, położenie płytek. 9. Rozebranie szybu windy do kotłowni. 10. Wymiana opraw oświetleniowych na elewacji, wraz z osłonięciem wszystkich istniejących kabli (antenowe, telefoniczne, elektryczne) przy pomocy rur ochronnych karbowanych. 11. Montaż klimatyzatora w dyżurce. 12. Wykonanie opaski betonowej przy elewacji frontowej wraz z korytem ściekowym. 13. Montaż ogrodzenia z siatki powlekanej - 18,0 mb. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko oraz poniesienia kosztów związanych z utylizacją całości materiału pochodzącego z rozbiórek, za wyjątkiem elementów metalowych, które to Wykonawca odwiezie do punktu skupu złomu. Asygnatę za dostarczony złom wystawioną na adres Zamawiającego, Wykonawca zwróci Zamawiającemu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.29.00 - Roboty balkonowe 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunek dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.: -kierownikiem budowy posiadającym: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (uprawnienia budowlane bez ograniczeń), oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (TJ Dz.U. z 2010 r. nr243, poz. 1623 lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168 po uprzednim złożeniu wniosku o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za odpłatnością.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.