eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Otłoczyn, gmina Aleksandrów Kujawski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Aleksandrów Kujawski: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Otłoczyn, gmina Aleksandrów Kujawski
Numer ogłoszenia: 138342 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Otłoczyn, gmina Aleksandrów Kujawski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Roboty przygotowawcze (CPV: 45100000-8): 1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 1,16 km; II. Roboty ziemne (PCV: 45110000-1): 2) Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III- 707,0 m3 ; 3) Wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. II z transportem w nasyp- 99,0 m3; 4) Roboty ziemne poprzeczne na przerzut wykonane ręcznie- 231,0 m3; 5) Ręczne formowanie nasypów z zagęszczeniem z ziemi dostarczonej z wykopu oraz dokopu - 806,0 m3; 6) Wykonanie wykopów liniowych ręcznie o ścianach pionowych dla rur osłonowych- 35,4 m3; 7) Zasypanie wykopów liniowych gruntem rodzimym- 33,5 m3; III. Podbudowa (CPV: 45233320-8): 8) Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod konstrukcję nawierzchni drogi- 5.647,0 m2 ; 9) Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gr. kat. I-VI pod konstrukcję nawierzchni zjazdów na drogi boczne- 419,0 m2; 10) Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża gr. kat. I-VI pod konstrukcję nawierzchni zjazdów indywidualnych- 390,4 m2; 11) Wykonanie koryta ręcznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod konstrukcję wzmocnienia poboczy - opaski tłuczniowej- 726,0 m2; 12) Wykonanie warstwy odsączającej - podsypki piaskowej z piasku grubości 10 cm pod drogą- 5.647,0 m2; 13) Wykonanie warstwy odsączającej - podsypki piaskowej z piasku grubości 10 cm pod zjazdami - 809,4 m2; 14) Mechaniczne oczyszczanie w-tw konstrukcyjnych; - podbudowy tłuczniowej drogi i zjazdów- 6.358,9 m2, - warstwy wiążącej nawierzchni bitumicznej drogi- 5.416,0 m2; 15) Mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych - podbudowy tłuczniowej drogi w ilości 0,4 kg/m2- 5.647,0 m2 - podbudowy zjazdów w ilości 0,3 kg/m2 - 711,9 m2 ; - warstwy wiążącej drogi w ilości 0,2 kg/m2 - 5.416,0 m2 16) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w-wa dolna grubości 15 cm pod drogą- 5.647,0 m2 17) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w-wa górna grubości 5 cm pod drogą- 5.647,0 m2 18) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm pod zjazdami na drogi boczne- 381,4 m2; 19) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 12 cm pod zjazdami indywidualnymi - 330,5 m2; 20) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm pod umocnienie poboczy- opaski- 726,0 m2; IV. Nawierzchnie bitumiczne (CPV: 45233220-7): 21) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca grubości 4 cm- 5.416,0 m2; 22) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna grubość warstwy 4 cm- 5.300,0 m2 ; 23) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w-wa ścieralna grubości 4 cm na zjazdach - 711,9 m2; V. Roboty wykończeniowe (CPV; 233120-6): 24) Ułożenie przepustów rurowych betonowych o średnicy 50 cm pod zjazdami na drogi boczne- 67,5 m; 25) Wykonanie ścianek czołowych z betonu B-20 dla przepustów z rur o średnicy 40 cm- 16 szt. 26) Uzupełnienie poboczy, skarp z profilowaniem i zagęszczaniem- 2.940,0 m2; 27) Odtworzenie rowów z profilowaniem skarp rowu- 20 m; VI. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu (CPV: 45233290-8) 28) Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych pionowych- 6 szt. 29) Przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków - 9 szt.; VII. Inne roboty (CPV: 45000000-7): 30) Regulacja pionowa zaworów wodociągowych- 9 szt.; 31) Rura ochronna na przewodach telekomunikacyjnych z rur dwudzielnych o średnicy 150 mm- 101,0 m; 32) geodezyjny pomiar powykonawczy- 1,16 km..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca w/w określoną kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 6. wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej niniejszą SIWZ, 7. wykażą się doświadczeniem w realizacji robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 3 roboty budowlane w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym (załącznik nr 7 do SIWZ), 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Zaakceptowany wzór umowy lub oświadczenie o akceptacji warunków umowy -załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ ); Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą pełnić samodzielne funkcje techniczne posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualne na dzień składania ofert, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 3 roboty budowlane w kwocie nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały należycie wykonane, (załącznik nr 4); 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych- załącznik nr 5 do SIWZ; 8. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - załącznik nr 6; 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w okresie niniejszego zamówienia na kwotę minimum 700.000,00 zł. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w przypadku złożona oferta, prócz dokumentów określonych w pkt 12 spełniać musi następujące wymogi: a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: - wskazanie postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, - powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik. d) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dokumenty , o których mowa w punkcie 12 SIWZ i 13 SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oświadczenia, zobowiązania w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski woj. Kujawsko-pomorskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski woj. Kujawsko-pomorskie pok. nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.