eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Świdnica: Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy
Numer ogłoszenia: 138339 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy , ul. Kliczkowska 28, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8512272, faks 74 8503213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy. Przedmiot zamówienia podzielono na 7 odrębnych części, które obejmuje wykonanie prac agrotechnicznych według powiatów, na powierzchni wg, niżej przedstawionego zestawienia, w tym ze względu na dużą powierzchnie w pow. kłodzki, Zamawiający podzielił go na trzy części. 1)Dzierżoniowski - 11,80 ha 2)Kłodzki I - 148,72 ha 3)Kłodzki II - 87,60 ha 4)Kłodzki III - 109,38 ha 5)Świdnicki - 68,44 ha 6)Wałbrzyski - 86,48 ha 7)Ząbkowicki - 15,44 ha.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia na kwotę przynajmniej 10 tys. złotych - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Wykaz wykonanych usług, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 1.1Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a)klęski żywiołowe, b)udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację umowy. 1.2Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, - wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 1.3Zmiany będące następstwem działania osób trzecich. 1.4Zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. 2.Zmiany Osobowe: a)zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, b)zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 3.Pozostałe Zmiany: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.), 4.Uzasadnione zmniejszenie przedmiotu umowy polegające na wyłączeniu z przedmiotu umowy poszczególnych nieruchomości lub zmniejszenie odpowiedniej powierzchni z poszczególnej nieruchomości z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. 5.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 6.W przypadku opisanym w pkt. 4 Wykonawcy nie przysługuje roszczenia odszkodowawcze. 7.Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze w przypadku uszkodzenia sprzętu wykonującego prace agrotechniczne na poszczególnej nieruchomości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Kliczkowska 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Kliczkowska 28 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Dzierżoniowskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 11,80 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Kłodzkim I. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 148,72 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Kłodzkim II. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 87,60 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Kłodzkim III. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 109,38 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Świdnickim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 68,44 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Wałbrzyskim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 86,48 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie usług agrotechnicznych na gruntach pozostających w administrowaniu przez AZWRSP w Świdnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac agrotechnicznych na nieruchomościach położonych w powiecie Ząbkowickim. Powierzchnia ogółem do wykoszenia 15,44 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.