Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-21
Kalisz: Remont drogi powiatowej nr 4612 P w miejscowości Opatówek w zakresie chodnika
Numer ogłoszenia: 138243 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 4612 P w miejscowości Opatówek w zakresie chodnika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nowej nawierzchni chodnika. Zakres robót budowlanych jest opisany szczegółowo w kosztorysie ofertowym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, (Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. Nr 33 poz. 289 z późn. zm.) lub Roboty związane z budową dróg i autostrad, nr PKD 42.11.Z) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 grudnia 2007 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. Nr 251 poz. 1885), 3)dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, 4)udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy. 2.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1: 1)warunek określony w ust. 1 pkt. 1 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)warunek określony w ust. 1 pkt. 2 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z następującym wpisem przedmiotu działalności: Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A, lub Roboty związane z budową dróg i autostrad, nr PKD 42.11.Z 3)warunek określony w ust. 1pkt. 3 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą : a)oryginał dokumentu wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia którym oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, podając imię, nazwisko i kwalifikacje zawodowe (nr uprawnień), zakres czynności przewidziany do wykonania oraz oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów, do udostępnienia tej osoby (w przypadku jeżeli nie dysponuje taką osobą). Dokument winien być sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, b)oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie): decyzji o posiadaniu przez osobę o której mowa w ust. 1 pkt. 3 lit. a, uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo okręgowej izbie architektów. 4)warunek określony w ust. 1 pkt. 4 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty (rozdział 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy. Spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie zgodnie z ust. 2, stosując kryteria: spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - do wykazu należy wpisać osobę osoby która będzie wykonywać czynności kierownika budowy - sporządzony wg załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5)pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4 wykonawca wskazał osobę osoby, którymi będzie dysponował, 6)dokumenty stwierdzające, że osoba osoby, która przewidziana jest do kierowania robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia, tj.: a)decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, b)zaświadczenie o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa lub okręgowej izbie architektów, 7)oświadczenie o udzieleniu gwarancji (w formularzu oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok. 8-9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2024r. z podziałem na dwa rejony
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice - część 5
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.