eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Remont i konserwacja grobli położonej przy zbiorniku Kowaliki z przywróceniem parametrów pierwotnych oraz zabezpieczenie siatką stalową skarpy odwodnej przed bobrami europejskimi wraz z wykonaniem na niej nawierzchni drogowej oraz remont i konserwacja grobli położonej przy zbiorniku Szczypiorniak

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Zgierz: Remont i konserwacja grobli położonej przy zbiorniku Kowaliki z przywróceniem parametrów pierwotnych oraz zabezpieczenie siatką stalową skarpy odwodnej przed bobrami europejskimi wraz z wykonaniem na niej nawierzchni drogowej oraz remont i konserwacja grobli położonej przy zbiorniku Szczypiorniak
Numer ogłoszenia: 138205 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Grotniki , ul. Ogrodnicza 6/8, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0-42 7190735, 7163963, 7190735, faks 0-42 7190736.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grotniki.lodz.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i konserwacja grobli położonej przy zbiorniku Kowaliki z przywróceniem parametrów pierwotnych oraz zabezpieczenie siatką stalową skarpy odwodnej przed bobrami europejskimi wraz z wykonaniem na niej nawierzchni drogowej oraz remont i konserwacja grobli położonej przy zbiorniku Szczypiorniak.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja grobli położonej przy zbiorniku Kowaliki z przywróceniem parametrów pierwotnych oraz zabezpieczenie siatką stalową skarpy odwodnej przed bobrami europejskimi wraz z wykonaniem na niej nawierzchni drogowej oraz remont i konserwacja grobli przy zbiorniku Szczypiorniak na terenie Nadleśnictwa Grotniki, zgodnie z dokumentacją projektową: projekt budowlany (załączniki nr 7.1 i 7.2) i przedmiar robót (zał. nr 8.1; 8.2) oraz z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9.1 i 9.2). 1) Kod CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień: : 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budownictwo i roboty ziemne; 45247230-1 Roboty budowlane w zakresie grobli; 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 2) Zamówienie zostało podzielone na 2 części zamówienia (nr I -II), tj.: Opis zamówienia Część I: Obejmuje remont i konserwację grobli położonej przy zbiorniku Kowaliki na granicy oddziałów 50-a; 42-a,-c i 41-d w leśnictwie Wola Błędowa w Nadleśnictwie Grotniki poprzez wykonanie: - robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych- trasa wałów ochronnych i przeciwpowodziowych - usunięcia warstwy humusu - dotyczy korony istniejącej grobli i powierzchni terenu skarpy odpowietrznej - przygotowania podłoża pod nasypy przez ręczne zrowkowanie powierzchni - robót ziemnych koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - dotyczy dosypania, uformowania i zagęszczenia grobli do parametrów pierwotnych po usunięciu humusu - wykopów oraz przekopów wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi - dotyczy wkopania siatki stalowej zabezpieczającej przed bobrami 0,5m poniżej dna zbiornika - ręcznego formowania i zagęszczania nasypów o wysokości do 3,0m spycharkami - ręcznego formowania nasypów z ziemi dowiezionej - zagęszczenia nasypów zagęszczarkami, grunty sypkie - plantowania skarp i korony nasypów - zabezpieczenia skarpy odwodnej siatką ocynkowaną z zakotwieniem dolnej i górnej krawędzi - zasypania wykopów ze skarpami - humusowania skarp z obsianiem - darniowania skarp na płask - wykonanie i założenie szandorów drewnianych w mnichu - robót ziemnych poprzecznych z wbudowaniem ziemi w nasyp z wyprofilowaniem i zagęszczeniem przelewu na całej długości - wykonanie palisady z kołków - narzutu kamiennego z zaklinowaniem tłuczniem w geokracie gr. 20cm na geowłókninie - zagęszczenie nasypów zagęszczarkami - odmulenie rowu - plantowanie skarp i dna rowu - darniowanie skarp i dna - umocnienie stopy skarpy rowu opaską z kiszki faszynowej - formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie - ręczne formowanie nasypów z ziemi przemieszczanej spycharkami lub zgarniakami - dotyczy wbudowania humusu w pryzmy oraz wykonanie nawierzchni drogowej na grobli Kowaliki: - wykonanie warstwy podsypkowej piaskowej zagęszczanej mechanicznie - narzut kamienny w geokracie na geowłókninie - zagęszczenie narzutu w geokracie jako nawierzchni drogowej - nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana ręcznie po zagęszczeniu - dotyczy zasypania narzuty w geokracie piaskiem ze żwirem z odpowiednim zagęszczeniem Dodatkowo ustala się następujące warunki prowadzenia robót dla zamierzenia polegającego na remoncie i konserwacji grobli z przywróceniem ich parametrów pierwotnych na zbiorniku wodnym Kowaliki w obrębie Wola Błędowa gm. Stryków, położonych w obszarze Natura 2000 Szczypiorniak i Kowaliki PLH100033, zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi (zał. nr 11) oraz zgodnie z zaleceniami herpetologa (zał. nr 12) Część II: Obejmuje remont i konserwację grobli położonej przy zbiorniku Szczypiorniak na granicy oddziałów 34-b,-d,-a; 30-j,-i w leśnictwie Wola Błędowa w Nadleśnictwie Grotniki poprzez wykonanie: - robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych- trasa grobli - ręcznego karczowania i ścinania krzaków i zagajników o średniej gęstości - usunięcia warstwy humusu i wywóz zgromadzonego humusu na odległość 1 km - przygotowania podłoża pod nasypy przez ręczne zrowkowanie powierzchni - robót ziemnych koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 15 km- dotyczy dosypania, uformowania i zagęszczenia grobli do parametrów pierwotnych po usunięciu humusu - formowania i zagęszczania nasypów o wysokości do 3,0m spycharkami - ręcznego formowania nasypów z ziemi dowiezionej - zagęszczenia nasypów zagęszczarkami, grunty sypkie - plantowania skarp - darniowania skarp na płask z humusem - skarpa odwodna - Humusowanie z obsiewem skarpy odpowietrznej - wykonanie i założenie szandorów - ręczne wykoszenie porostów gęstych - twardych - wygrabienie wykoszonych porostów Remont przepustu - wymiana rurociągu - darniowanie na mur - wykonanie przyczółków przepustu - ręczne odkopanie przepustu ze skarpami h=1,5 m ze złożeniem urobku na odkład. Kat gr. II - ręczne zasypanie gruntem dowiezionym gr kat I-III z przerzutem na odległość 3m Dodatkowo ustala się następujące warunki prowadzenia robót dla zamierzenia polegającego na remoncie i konserwacji grobli z przywróceniem ich parametrów pierwotnych na zbiorniku wodnym Szczypiorniak w obrębie Wola Błędowa gm. Stryków, położonych w obszarze Natura 2000 Szczypiorniak i Kowaliki PLH100033, zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi (zał. nr 11) oraz zgodnie z zaleceniami herpetologa (zał. nr 12) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia -wymagany okres udzielonej pisemnej gwarancji jakości wynosi okres gwarancji zaproponowany w ofercie przetargowej, minimum 3 lata licząc od daty protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmuje swym zakresem wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których traktuje art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w ilości do 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.30-1, 45.11.12.00-0, 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: a) Na część zamówienia nr I - 2 600,00 zł (dwa tysiące sześćset 00/100 złotych), b) Na część zamówienia nr II - 2 200,00 zł (dwa tysiące dwieście 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas, tj: 15 2030 0045 1110 0000 0019 9170 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej w siedzibie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie zamawiającego. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 5.10.2015 r. do godz. 12:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek Wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - W przypadku składania oferty na I część: - min. 2 obiekty o nie mniejszej wartości niż 170 000,00 zł brutto, każde z branży budownictwa wodno-melioracyjnego oraz min. 2 obiekty o nie mniejszej wartości niż 80 000,00 zł brutto, każde z branży budownictwa drogowego. - W przypadku składania oferty na II część: -min. 2 obiekty o nie mniejszej wartości niż 200 000,00 zł brutto, każde z branży budownictwa wodno-melioracyjnego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonawca wykaże się dysponowaniem: przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi z branży inżynierii wodnej (osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy z ramienia wykonawcy). W przypadku, gdy osoba ta jest obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej musi ona spełnić wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010, nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony w zakresie sytuacji ekonomicznej jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej dzień składania ofert i na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 500 000,00 zł. W zakresie sytuacji finansowej: dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż: - 250 000,00 zł w przypadku składania oferty na I część zamówienia, - 200 000,00 zł w przypadku składania oferty na II część zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - długośc gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy - Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót 2. Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji - Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni , ile trwało przeprojektowywanie 3. Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa - Zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót 4. Wystąpienie robót zamiennych - Zmniejszenie lub pozostawienie wynagrodzenia na dotychczasowym poziomie 5. Wystąpienie robót koniecznych zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp - Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wykonanie robót koniecznych 6. Znalezienie niewybuchów - Przesunięcie terminu wykonania zamówienia o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związanych z usunięciem niewybuchów 7. Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (roboty zaniechane) - Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane 8. Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy - Zmiana uwzględniająca dokonanie przekształcenia firmy 9. Zmiana kierownika budowy, kierowników i inspektorów robót w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy - Zmiana umowy uwzględniająca dokonanie odpowiednich zmian personalnych. 10. W przypadku odkrycia w czasie prac przedmiotów mogących stanowić wartość zabytkową (obecność potencjalnych stanowisk archeologicznych) - Przesunięcie terminu wykonania zamówienia o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót z tytułu wykonywania prac archeologicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_grotniki/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Grotniki z siedzibą w Zgierzu ul. Ogrodnicza 6/8, 95-100 Zgierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Grotniki z siedzibą w Zgierzu ul. Ogrodnicza 6/8, 95-100 Zgierz- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i konserwacja grobli położonej przy zbiorniku Kowaliki z przywróceniem parametrów pierwotnych oraz zabezpieczenie siatką stalową skarpy odwodnej przed bobrami europejskimi wraz z wykonaniem na niej nawierzchni drogowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje remont i konserwację grobli położonej przy zbiorniku Kowaliki na granicy oddziałów 50-a; 42-a,-c i 41-d w leśnictwie Wola Błędowa w Nadleśnictwie Grotniki poprzez wykonanie: - robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych- trasa wałów ochronnych i przeciwpowodziowych - usunięcia warstwy humusu - dotyczy korony istniejącej grobli i powierzchni terenu skarpy odpowietrznej - przygotowania podłoża pod nasypy przez ręczne zrowkowanie powierzchni - robót ziemnych koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - dotyczy dosypania, uformowania i zagęszczenia grobli do parametrów pierwotnych po usunięciu humusu - wykopów oraz przekopów wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi - dotyczy wkopania siatki stalowej zabezpieczającej przed bobrami 0,5m poniżej dna zbiornika - ręcznego formowania i zagęszczania nasypów o wysokości do 3,0m spycharkami - ręcznego formowania nasypów z ziemi dowiezionej - zagęszczenia nasypów zagęszczarkami, grunty sypkie - plantowania skarp i korony nasypów - zabezpieczenia skarpy odwodnej siatką ocynkowaną z zakotwieniem dolnej i górnej krawędzi - zasypania wykopów ze skarpami - humusowania skarp z obsianiem - darniowania skarp na płask - wykonanie i założenie szandorów drewnianych w mnichu - robót ziemnych poprzecznych z wbudowaniem ziemi w nasyp z wyprofilowaniem i zagęszczeniem przelewu na całej długości - wykonanie palisady z kołków - narzutu kamiennego z zaklinowaniem tłuczniem w geokracie gr. 20cm na geowłókninie - zagęszczenie nasypów zagęszczarkami - odmulenie rowu - plantowanie skarp i dna rowu - darniowanie skarp i dna - umocnienie stopy skarpy rowu opaską z kiszki faszynowej - formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie - ręczne formowanie nasypów z ziemi przemieszczanej spycharkami lub zgarniakami - dotyczy wbudowania humusu w pryzmy oraz wykonanie nawierzchni drogowej na grobli Kowaliki: - wykonanie warstwy podsypkowej piaskowej zagęszczanej mechanicznie - narzut kamienny w geokracie na geowłókninie - zagęszczenie narzutu w geokracie jako nawierzchni drogowej - nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana ręcznie po zagęszczeniu - dotyczy zasypania narzuty w geokracie piaskiem ze żwirem z odpowiednim zagęszczeniem Dodatkowo ustala się następujące warunki prowadzenia robót dla zamierzenia polegającego na remoncie i konserwacji grobli z przywróceniem ich parametrów pierwotnych na zbiorniku wodnym Kowaliki w obrębie Wola Błędowa gm. Stryków, położonych w obszarze Natura 2000 Szczypiorniak i Kowaliki PLH100033, zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi (zał. nr 11) oraz zgodnie z zaleceniami herpetologa (zał. nr 12).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.30-1, 45.11.12.00-0, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. długość gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i konserwacja grobli położonej przy zbiorniku Szczypiorniak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje remont i konserwację grobli położonej przy zbiorniku Szczypiorniak na granicy oddziałów 34-b,-d,-a; 30-j,-i w leśnictwie Wola Błędowa w Nadleśnictwie Grotniki poprzez wykonanie: - robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych- trasa grobli - ręcznego karczowania i ścinania krzaków i zagajników o średniej gęstości - usunięcia warstwy humusu i wywóz zgromadzonego humusu na odległość 1 km - przygotowania podłoża pod nasypy przez ręczne zrowkowanie powierzchni - robót ziemnych koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 15 km- dotyczy dosypania, uformowania i zagęszczenia grobli do parametrów pierwotnych po usunięciu humusu - formowania i zagęszczania nasypów o wysokości do 3,0m spycharkami - ręcznego formowania nasypów z ziemi dowiezionej - zagęszczenia nasypów zagęszczarkami, grunty sypkie - plantowania skarp - darniowania skarp na płask z humusem - skarpa odwodna - Humusowanie z obsiewem skarpy odpowietrznej - wykonanie i założenie szandorów - ręczne wykoszenie porostów gęstych - twardych - wygrabienie wykoszonych porostów Remont przepustu - wymiana rurociągu - darniowanie na mur - wykonanie przyczółków przepustu - ręczne odkopanie przepustu ze skarpami h=1,5 m ze złożeniem urobku na odkład. Kat gr. II - ręczne zasypanie gruntem dowiezionym gr kat I-III z przerzutem na odległość 3m Dodatkowo ustala się następujące warunki prowadzenia robót dla zamierzenia polegającego na remoncie i konserwacji grobli z przywróceniem ich parametrów pierwotnych na zbiorniku wodnym Szczypiorniak w obrębie Wola Błędowa gm. Stryków, położonych w obszarze Natura 2000 Szczypiorniak i Kowaliki PLH100033, zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi (zał. nr 11) oraz zgodnie z zaleceniami herpetologa (zał. nr 12).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.30-1, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. długość gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.