eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Przebudowa drogi Głupczów - Pałecznica - Winiary - Czuszów - Klimontów w celu usprawnienia komunikacji między drogami wojewódzkimi nr.783 Olkusz- Rosiejów- Skalbmierz i 776 Kraków-Proszowice - Busko Zdrój Przedmiotem projektu jest odbudowa drogi powiatowe



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Proszowice: Przebudowa drogi Głupczów - Pałecznica - Winiary - Czuszów - Klimontów w celu usprawnienia komunikacji między drogami wojewódzkimi nr.783 Olkusz- Rosiejów- Skalbmierz i 776 Kraków-Proszowice - Busko Zdrój Przedmiotem projektu jest odbudowa drogi powiatowej Nr 1253K Skalbmierz - Nadzów - Czuszów na odcinku od km 7 +580 do km 9 +080 w m. Nadzów w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004 - 2006, Działanie 1.1 Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego, Poddziałanie 1.1.1 - Infrastruktura drogowa
Numer ogłoszenia: 138180 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Proszowicki , ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3861846, faks 012 3862933.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.proszowice.upow.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Głupczów - Pałecznica - Winiary - Czuszów - Klimontów w celu usprawnienia komunikacji między drogami wojewódzkimi nr.783 Olkusz- Rosiejów- Skalbmierz i 776 Kraków-Proszowice - Busko Zdrój Przedmiotem projektu jest odbudowa drogi powiatowej Nr 1253K Skalbmierz - Nadzów - Czuszów na odcinku od km 7 +580 do km 9 +080 w m. Nadzów w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego na lata 2004 - 2006, Działanie 1.1 Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego, Poddziałanie 1.1.1 - Infrastruktura drogowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Robót przygotowawczych: karczowanie krzewów i drzew 2) Robót rozbiórkowych; rozbiórka nawierzchni bitumicznej, demontaż słupków ze znakami drogowymi, 3) Robót ziemnych: roboty pomiarowe, zdjęcie humusu, wykonanie rowów, formowanie nasypów na poboczach oraz zagęszczanie. 4) Korytowania: koryto pod chodnik 5) Krawężników i chodników: ławy fundamentowe pod krawężnik, krawężniki, ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej, obrzeży betonowych 8/ 30, podbudowy pod chodnik, chodniki z płyt betonowych 50 x 50 x 7 6) Warstwy profilowo-wyrównawczej: oczyszczenie nawierzchni, remont istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy profilowo - wyrównawczej z mieszanki mineralno - bitumicznej, 7) Nawierzchni; oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, frezowanie, skropienie bitumem, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm. 8) Zjazdów gospodarczych: wykopy pod murki czołowe, ułożenie rur betonowych O 50, betonowe ścianki czołowe, nawierzchnia zjazdów gospodarczych z żużla wielkopiecowego. 9)Przepustów: wykopy, ułożenie rur O 60, murki czołowe, ubezpieczenie skarp płytami betonowymi ażurowymi 60 x 40 x 10. 10)Poboczy; umocnienie poboczy warstwą z żużla wielkopiecowego o granulacji 0÷31,5 mm, podwójne skropienie emulsją asfaltową. 11)Urządzeń Zabezpieczających: bariery stalowe Sp-06, pachołki hektometrowe, oznakowanie pionowe i poziome. 12)Organizacji ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja po zakończeniu prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 5) dysponują lub będą dysponować, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Kierownikiem robót o odpowiednich do przedmiotu zamówienia uprawnieniach budowlanych potwierdzone przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane 6) wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat (lub jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu budowy, odbudowy, lub przebudowy dróg - należy wykazać wykonanie za ten okres robót o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 mln. złotych. 7) dysponują wytwórnią mas bitumicznych w odległości umożliwiającej transport na budowę i wbudowanie masy bitumicznej w czasie nie dłuższym niż 2 godz. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków w/g formuły spełnia nie -spełnia w oparciu o wymagane w cz. IV SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części X. i formie określonej w Części IX SIWZ: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. 2 Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, określające między innymi osoby upoważnione z imienia, nazwiska i funkcji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli oferta nie będzie podpisana przez osoby wymienione w odpisie , Wykonawca powinien dołączyć do odpisu oryginały pełnomocnictw do składania oświadczeń woli w jego imieniu dla osób podpisujących ofertę, udzielonych przez osoby wymienione imiennie w odpisie 3..Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( dotyczy Wykonawców, którzy w rozumieniu Ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych... Dz.U. nr.197 z 2002r. poz.1661 są podmiotami zbiorowymi ) 6.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku o którym mowa w pkt. III SIWZ z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru zał 4 SIWZ - (należy wykazać wykonanie za ten okres robót o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 mln. złotych.) 7. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia obejmujący: kierownika budowy, spełniającego warunki określone w pkt. III SIWZ wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez niego czynności - wg wzoru nr 6 SIWZ 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( ujęte w Wykazie osób zał. nr 6 SIWZ) posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień. W przypadku osób posiadających polskie uprawnienia należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Oświadczenie o dysponowaniu własna wytwórnią mas bitumicznych lub podpisaną wstępną umowę z wytwórnią spełniającą warunek określony w pkt III ust.7 SIWZ 10. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Dowód wpłaty wadium. 12.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w przypadku gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie, 13.Oświadczenie o treści określonej w załączniku Nr 3 do SIWZ 14.Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg. załącznika Nr 5 do SIWZ 15.Kosztorys ofertowy o którym mowa w części VI SIWZ . Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy. Uwaga: Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji DZ.U. z dnia 24 maja 2006 Nr.87 pozycja 605 ze zmianą DZ.U. z 2008r Nr. 188 poz.1155.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.proszowice.upow.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Proszowicki, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiat Proszowicki, ul. 3 Maja 72, 32-100 Proszowice, w Punkcie Obsługi Interesantów (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego na lata 2004 - 2006, Działanie 1.1 Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego, Poddziałanie 1.1.1 - Infrastruktura drogowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.