eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa kart uprawniających do wstępu do obiektów oferujących zajęcia sportowe, rekreacyjne lub rehabilitacyjne o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Olsztyn: Dostawa kart uprawniających do wstępu do obiektów oferujących zajęcia sportowe, rekreacyjne lub rehabilitacyjne o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 138158 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kart uprawniających do wstępu do obiektów oferujących zajęcia sportowe, rekreacyjne lub rehabilitacyjne o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot dostawy: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o zamówienie publiczne jest dostawa kart uprawniających do wstępu do obiektów oferujących zajęcia sportowe, rekreacyjne lub rehabilitacyjne o zróżnicowanym charakterze dla osób uprawnionych zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. II. Zakres przedmiotowy usługi: 1.Zamawiający przewiduję dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych do zajęć sportowych, rekreacyjnych lub rehabilitacyjnych na rzecz osób uprawnionych tj. pracownik, osoba towarzysząca, emeryt/rencista, dziecko w wysokości 50%. 2.Przez zajęcia sportowe, rekreacyjne lub rehabilitacyjne o zróżnicowanych charakterze, Zamawiający rozumie takie formy jak np. basen, siłowania, wszystkie formy fitness, taniec, sztuki walki, zajęcia terenowe np. nordic- walking, sauna, jacuzzi, squash, itp. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z zajęć dodatkowo płatnych za okazaniem karty będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca musi wskazać obiekty i cenę za korzystanie zajęć dodatkowo płatnych w Załączniku nr 6 do SIWZ. III.Termin realizacji przedmiotu umowy: 1.Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.12.2013 r. od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia publicznego. 2.Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia kart w terminie do dnia 10-go każdego miesiąca. IV. Sposób i forma realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający deklaruje chęć nabycia do 500 kart uprawniających do wstępu do obiektów oferujących zajęcia sportowe, rekreacyjne lub rehabilitacyjne o zróżnicowanym charakterze i jednocześnie informuje, iż zadeklarowana ilość osób, jest wynikiem zgłoszonego zapotrzebowania przez pracowników uprawnionych. W przypadku zwiększenia zainteresowania w trakcie trwania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwość aneksowania umowy w oparciu o ceny wskazane w formularzu ofertowym wg Załącznika nr 2 do SIWZ w tabeli nr 2. 2.Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił dostęp do wszystkich posiadanych w ofercie zajęć sportowych, rekreacyjnych lub rehabilitacyjnych o zróżnicowanym charakterze w tym co najmniej do dwóch basenów o dł. min. 25 m każdy na terenie miasta Olsztyn oraz wszystkich posiadanych w ofercie zajęć sportowych, rekreacyjnych lub rehabilitacyjnych o zróżnicowanym charakterze w tym co najmniej do dwóch basenów o dł. min. 15 m każdy na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania kart w formie: 3.1.plastikowych imiennych kart upoważniających do wstępu na teren danego obiektu rekreacyjnego i sportowego wraz z okazaniem dowodu tożsamości lub 3.2.kart magnetycznych lub 3.3.kart chipowych lub 3.4.kart zbliżeniowych stanowiących imienne karty umożliwiające wejście do poszczególnych obiektów sportowo-rekreacyjnych dla każdej z uprawnionych osób. 4.Oferowane karty zapewniają osobom uprawnionym możliwość korzystania i przebywania w obiekcie partnera taką ilość godzin i dni na jaką opiewa umowa między Wykonawcą a partnerem. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania dni i godzin w których osoby uprawnione na podstawie karty będą mogły korzystać z zajęć sportowych, rekreacyjnych lub rehabilitacyjnych oferowanych przez partnera Wykonawcy w Załączniku nr 6 do SIWZ. 5.Przed rozpoczęciem pierwszego okresu rozliczeniowego, Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób uprawnionych od korzystania z zaoferowanych kart. W przypadku jakichkolwiek zmian na liście osób uprawnionych, Zamawiający będzie przekazywał aktualną listę na 5 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. 6.W przypadku nowych punktów partnerskich z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania niniejszej umowy lub nowych usług świadczonych przez punkty partnerskie z którymi Wykonawca nawiązał współpracę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualny wykaz partnerów/obiektów. V. Sposób i warunki płatności: 1.Zamawiający zapłaci cenę należną zgodnie z zawartą umową, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 2. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia ); 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia); 6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia). 7. Wypełniony i podpisany wykaz obiektów partnerów Wykonawcy na terenie miasta Olsztyn i województwa warmińsko-mazurskiego (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ilość obiektów - 50

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą: 1.1.terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; 1.2.ilości osób uprawnionych do korzystania zgodnie z regulaminem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie tj. ponad 500.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.