eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Przebudowa drogi powiatowej Nr3301W/3303W Skrzynno-Borkowice-Bryzgów/Ruszkowice-Zdonków-Ryków od km 6+054 do km 6+267

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Przysucha: Przebudowa drogi powiatowej Nr3301W/3303W Skrzynno-Borkowice-Bryzgów/Ruszkowice-Zdonków-Ryków od km 6+054 do km 6+267
Numer ogłoszenia: 138132 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przysuski, Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 6752553, fax 048 6753672.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr3301W/3303W Skrzynno-Borkowice-Bryzgów/Ruszkowice-Zdonków-Ryków od km 6+054 do km 6+267.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3301W/3303W Skrzynno-Borkowice-Bryzgów/Ruszkowice-Zdonków-Ryków od km 6+054 do km 6+267. Kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233140-2 - Roboty drogowe, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj, łyżki 0.60 m3 z transp. Urobku na odl. 1 km sam. samowył. rowy przydrożne - 301,66m3, 2.Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1229,58m2. 3.Podbudowa z tłucznia kamiennego - warstwa dolna o gr. 10 cm - 1229,58m2, 4.Podbudowa z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. 8 cm - 1208,28 m2, 5.Skropienie emulsją asfaltową istniejącej podbudowy - 1368,48 m2, 6.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 1186,98 m2, 7.Utwardzenie poboczy, grunt rodzimy, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 426,00 m2, 8.Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe o gr. 15 cm - 1.56 m3 9.Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm - 26,00 m, 10.Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur no średnicy 40 cm - 10,00 szt. 11.Przepusty rurowe - ławy fundamentowe żwirowe gr. 20 cm pod przepusty w drodze - 0,80 m3 12.Przepusty rurowe w drodze - rury betonowe o średnicy 60 cm - 8 m, 13.Przepusty rurowe - ścianki czołowe dla rur o średnicy 60 cm - 2 szt. 14.Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych o średnicy 50 mm - 4 szt. 15.Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3m2 A-7. A-6b. A-6c. E-4 Żuków 1 km - 4 szt Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 3, nr 4 do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia w/w warunków będzie złożenie przezWykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych ponizej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mają złożyć następujące dokumenty i oświadczenia : a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza oferty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny one być opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Poza dokumentami potwierdzającymi spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać: a)Wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ) b)Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty c)W przypadku, gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik , oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, d)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca powinien złożyć oświadczenie zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiscie pod adresem: Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha w pokoju Nr 27 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena formularza 55,30 zł netto (67,47 zł brutto).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:30, miejsce: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10, pokój Nr 32 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.