eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Realizacja usługi gastronomicznej, hotelarskiej i transportowej dla 12 osób podczas wizyty studyjnej w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Opole: Realizacja usługi gastronomicznej, hotelarskiej i transportowej dla 12 osób podczas wizyty studyjnej w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
Numer ogłoszenia: 13811 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi gastronomicznej, hotelarskiej i transportowej dla 12 osób podczas wizyty studyjnej w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Rynku Pracy III realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi organizacji usługi gastronomicznej, hotelarskiej i transportowej podczas wizyty studyjnej pn. Szwajcarskie metody zarządzania zasobami ludzkimi ze szczególnym uwzględnieniem osób starszych dla grupy pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu i zewnętrznych ekspertów z dziedziny rynku pracy. 1. Informacje ogólne: 1) Miejsce docelowe wizyty studyjnej: Szwajcaria - Bazylea, Suhr 2) Termin realizacji: 29.03-01.04.2015 r. 3) Liczba dni wizyty studyjnej: 4 dni - w tym 3 noclegi 4) Uczestnicy: pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu i zewnętrzni eksperci z dziedziny rynku pracy 5) Liczba uczestników: 12 osób 6) Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji i w związku z tym zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby uczestników wizyty maksymalnie do 16 osób w zależności od wyników przeprowadzonej rekrutacji wewnętrznej. W związku z tym finalna liczba uczestników zostanie wskazana Wykonawcy na etapie podpisywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku zwiększenia liczby uczestników Zamawiający zapłaci za rzeczywistą liczbę uczestników wizyty. 7) Środek transportu: samolot i autokar/bus. 2. Zakres usługi transportowej: 1) Wykonawca jest zobowiązany dokonać rezerwacji i zakupu biletów lotniczych na trasie: Wrocław lub Katowice lub Kraków - Bazylea lub Zurych, Bazylea lub Zurych - Wrocław lub Katowice lub Kraków dla każdego z uczestników wizyty z zapewnieniem im możliwości przewiezienia minimum 15 kg bagażu i 5 kg bagażu podręcznego. Lista uczestników wizyty zawierająca: imię, nazwisko, numer PESEL, datę urodzenia i adres zostanie udostępniona przez Zamawiającego Wykonawcy w terminie do 3 dni od podpisania umowy o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować przelot w pierwszym dniu tj. 29 marca 2015 r., w czasie gwarantującym przybycie wszystkich uczestników w godzinach popołudniowych lub wieczornych do miejsca zakwaterowania w centrum Bazylei i ostatnim dniu wizyty studyjnej tj. 1 kwietnia 2015 r., w czasie gwarantującym przybycie wszystkich uczestników w godzinach wieczornych do miejsca siedziby Zamawiającego, przy czym wylot nie może nastąpić wcześniej niż o godzinie 15:00; 3) Planowany czas podróży od wylotu z lotniska do lądowania na lotnisku docelowym nie może przekraczać 5 godzin. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewozu - autokar/bus - wszystkim uczestnikom wizyty studyjnej na trasach: a) na lotnisko Wrocław lub Katowice lub Kraków spod siedziby Zamawiającego w dniu wyjazdu, tj. 29 marca 2015 r. i z lotniska Wrocław lub Katowice lub Kraków pod siedzibę Zamawiającego w dniu powrotu, tj. 1 kwietnia 2015 r., b) z lotniska w Bazylei lub Zurychu do miejsca zakwaterowania; c) z miejsca zakwaterowania do Regionales Arbeitsvermittlungszentrum RAV Bernstrasse West 73, Postfach, 5034 Suhr i stamtąd na lotnisko w Bazylei lub Zurychu w dniu 01.04.2015. 5) Hotel musi znajdować się w odległości do 2 km (odległość przejścia trasą pieszą) od siedziby Farnhohschule Nordschweiz (Peter Merian-Strasse 86, 4002 Basel), w której w dniach 30 i 31 marca 2015 odbywać się będą spotkania w ramach wizyty studyjnej. 6) Za miejsce siedziby Zamawiającego uznaje się: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu ul. Głogowska 25c, 45-315 Opole. 7) Wykonawca gwarantuje, że wszystkie przejazdy odbywać się będą w technicznie sprawnych, dopuszczonych do ruchu pojazdach. 8) W przypadku braku możliwości zrealizowania przejazdu z powodu: awarii technicznej, wypadku, kolizji pojazdu uniemożliwiającej dalsze świadczenie usług danym pojazdem, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o co najmniej takich samych parametrach technicznych w czasie, który pozwoli na realizację zadań przyjętych w harmonogramie ramowym wizyty, o którym mowa w rozdziale III pkt 3 ppkt 5) SIWZ. 9) Wykonawca poniesie wszelkie opłaty związane z miejscami parkingowymi (na terenie Polski i na terenie Szwajcarii), jak również opłaty za przejazd autostradami. 3. Zakres usługi organizacji i realizacji wizyty studyjnej: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 3 noclegów wszystkim uczestnikom wizyty w terminie określonym w rozdziale III pkt 1 ppkt 2) SIWZ, w pokojach jednoosobowych z łazienką, z całodobowym, darmowym dostępem do internetu, w hotelu zaszeregowanym do co najmniej 3-gwiazdkowego standardu zgodnie z przepisami kraju pobytu w centrum Bazylei. Wszystkie trzy noclegi muszą być zarezerwowane w tym samym hotelu. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia śniadania bufetowego, serwowanego w hotelu zakwaterowania uczestników dla każdego z uczestników wizyty studyjnej w drugim, trzecim i czwartym dniu pobytu. Śniadanie przypadające na jedną osobę, składać się będzie co najmniej z przekąsek ciepłych, przekąsek zimnych, pieczywa oraz napojów ciepłych (kawa, herbata) i zimnych (sok, woda) do wyboru. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykupienia w imieniu Zamawiającego polisy ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia na kwotę co najmniej 20.000 zł (na każdego uczestnika podróży) i utratę bagażu na kwotę 2.000 zł (od każdej sztuki utraconego bagażu) na czas określony w rozdziale III pkt 1 ppkt 2) SIWZ, wariant podstawowy dla wszystkich uczestników wizyty. 4) Wykonawca zapewni opiekuna grupy przez cały czas trwania wizyty. Opiekun grupy odpowiedzialny będzie za koordynowanie wizyty studyjnej w zakresie: transportu (od momentu wyjazdu spod siedziby Zamawiającego do momentu powrotu pod siedzibę Zamawiającego), wyżywienia, zakwaterowania. Opiekunem grupy będzie osobą posługującą się językiem niemieckim w stopniu co najmniej komunikatywnym. 5) Wykonawca ustali z Zamawiającym i przedstawi do akceptacji szczegółowy program (tj. harmonogram) wizyty studyjnej nie później niż na trzy dni przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegółowy harmonogram wizyty studyjnej zawierać ma co najmniej: daty, godziny oraz miejsca spotkań, planowanych wyjazdów i planowanego powrotu, miejsce noclegu (nazwa hotelu), nazwę przewoźnika, dane osoby do kontaktów roboczych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Operatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 196 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 3 wyjazdy zagraniczne dla grup zorganizowanych liczących minimum 10 osób na terenie Europy, z wyłączeniem obszaru Polski

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje opiekunem grupy (koordynatorem), który posługuje się językiem niemieckim w stopniu co najmniej komunikatywnym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 40.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - wzór zobowiązania stanowi zał. nr 6 do formularza ofertowego, - pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - standard zakwaterowania uczestników - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) Zmian związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób, wskazanych do kontaktów między stronami, 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 wzoru umowy na skutek zmiany stawek podatku VAT, wynikających z przepisów prawa w określonym tymi przepisami terminie ich wprowadzania i obowiązywania. W takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie Wykonawcy brutto, zaś wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, pok. nr 6, parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, pok. nr 10 - kancelaria, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.