eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Zakup 2 szt.ciagnik rolniczy oraz maszyny rolnicze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Białowieża: Zakup 2 szt.ciagnik rolniczy oraz maszyny rolnicze
Numer ogłoszenia: 13796 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Białowieski Park Narodowy , ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 085 6812306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 2 szt.ciagnik rolniczy oraz maszyny rolnicze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dwa ciągniki rolnicze, oraz maszyny rolnicze według następującego opisu: CZĘŚĆ I. Ciągnik rolniczy z napędem na 4 koła, - silnik o mocy min. 70 KM do 80 KM - wysokoprężny turbodoładowany - jednostkowe zużycie paliwa max 225g/kWh - emisja spalin EURO III - chłodzenie cieczą - sprężarka - alternator - sprzęgło dwustopniowe - skrzynia biegów synchronizowana 12/12 z rewersem - niezależna pompa hydrauliczna min. 40 l/min - zaczepy do współpracy z maszynami rolniczymi - przednia oś napędzana - obciążniki kół tylnych 2 + 4 (150 kg) - układ kierowniczy hydrostatyczny - wałek odbioru mocy 540 obr./min. - kabina z ogrzewaniem i wentylacją - klimatyzacja - dodatkowa grzałka w bloku silnika ułatwiająca rozruch zimą - belka polowa - trójkąt ostrzegawczy - gaśnica CZĘŚĆ II. Ciągnik rolniczy z napędem na 4 koła, - silnik o mocy min. 70 KM do 80 KM - wysokoprężny turbodoładowany - jednostkowe zużycie paliwa max 225g/kWh - emisja spalin EURO III - chłodzenie cieczą - sprężarka - alternator - sprzęgło dwustopniowe - skrzynia biegów synchronizowana min.10/2 - niezależna pompa hydrauliczna min. 40 l/min - przednia oś napędzana - układ kierowniczy hydrostatyczny - wałek odbioru mocy 540 obr./min. - zaczepy do współpracy z maszynami rolniczymi - kabina z ogrzewaniem i wentylacją - klimatyzacja - trójkąt ostrzegawczy - gaśnica CZĘŚĆ III. Maszyny rolnicze, 1. ładowacz czołowy hydrauliczny współpracujący z ciągnikiem (kompatybilny) - udźwig min. 1500kg - czerpak do materiałów sypkich szerokość min. 1,30 m - widły do obornika - chwytak do bel 2. prasa belująca - min. szerokość pobierania pokosu 1,8 m, - min. szerokość komory 1,2 m 3. owijarka do bel - min. szerokość folii 500 mm, - min. szerokość owijanej beli 1200 mm 4. przyczepa ciężarowa rolnicza - dwuosiowa - niskopodwoziowa - samowyładowcza (hydrauliczna) - ładowności min. 4 t - koło zapasowe - przewód elektryczny do podłączenia przyczepy 5. kosiarka dyskowa o szer. roboczej min. 2,4 m 6. przetrząsaczo - zgrabiarka 7 wirnikowa (gwiażdzista) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia a) nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia b) forma zapłaty - przelew na konto Dostawcy w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu c) odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego d) Dostawca winien zapewnić Zamawiającemu dokonywanie przeglądów i serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego w siedzibie Zamawiającego z wyłączeniem poważnych awarii wymagających specjalistycznego zaplecza warsztatowego. e) Dostawca udzieli gwarancji na: - ciągnik - min. 18 m-cy lub 1200 mth - maszyny rolnicze - min. 12 m-cy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie ustanawia wadium przetargowego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp; oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Dostawna nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, d) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Dostawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie dostawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertą składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 b)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 c) parafowany przez Dostawcę Wzór umowy z wykorzystaniem załącznika nr 3. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dostawcy przedłożą również: a)kopię Wyciągu ze świadectwa homologacji dot. oferowanego ciągnika. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia -nie spełnia. Dostawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez dostawcę za zgodność z oryginałem. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. W przypadku wspólnego ubiegania się Dostawców o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą oni przedstawić: a) Wykaz podmiotów występujących wspólnie b)Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z zakresem pełnomocnictwa podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Dostawców . Złożenie przez Dostawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Dostawcy z dalszego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpn.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białowieski Park Narodowy, Park Pałacowy 11 17-230 Białowieża.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Białowieski Park Narodowy w Białowieży, Park Pałacowy 11, pokój nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.