eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Usługi szkoleniowe dla osadzonych (znak sprawyDKw-220/5/2011)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Włocławek: Usługi szkoleniowe dla osadzonych (znak sprawy: DKw-220/5/2011)
Numer ogłoszenia: 137951 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116377 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2355055, faks 054 2354063.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla osadzonych (znak sprawy: DKw-220/5/2011).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na terenie Zakładu Karnego we Włocławku, przy ul. Bartnickiej 10, dwóch szkoleń zawodowych Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla skazanych odbywających karę pozbawienia wolności, finansowanych ze środków Funduszu Pomocy Postpenitencjarnej (Nomenklatura CPV: 80530000-8). 1) Ilość kursów: 2 2) Ilość osób do przeszkolenia: 12 w czasie 1 kursu (łącznie 24 osoby). 3) Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy w zawodzie zgodnym z tematyką kursu oraz nabycie niezbędnych uprawnień do wykonywania wyuczonego zawodu. 4) Kurs odbywać się będzie w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2011 r. 5) Miejscem kursu będzie: a) zajęcia teoretyczne - 46 godzin dydaktycznych dla jednego kursu - sala dydaktyczna Centrum Kształcenia Ustawicznego Nr 2 we Włocławku, mieszczącego się na terenie Zakładu Karnego we Włocławku, b) zajęcia praktyczne - 66 godzin dydaktycznych dla jednego kursu - teren między budynkiem administracji Zakładu Karnego we Włocławku, a garażami. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w zgodzie z porządkiem organizacyjnym jednostki, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dydaktycznych dziennie (1 godzina dydaktyczna = 45 min). 7) Zagadnienia dotyczące szkolenia: a) typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka; b) czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy w jej trakcie oraz po pracy z wózkami, w tym wymiana butli gazowej; c) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości o dozorze technicznym; d) wiadomości z zakresu BHP; e) praktyczna nauka jazdy. 8) Przed rozpoczęciem kursu wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia wszelkie badania lekarskie uprawniające kursantów do uczestnictwa w kursie, spełniające wymagania badań zawodowych na kierowcę wózków jezdniowych z napędem silnikowym - przeprowadzenie badań lekarskich odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. 9) Wykonawca ubezpiecza uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. 10) Przed rozpoczęciem szkolenia, wykonawca zapoznaje uczestników z szczegółowym programem szkolenia oraz przedstawia im harmonogram realizowanych zajęć. 11) Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji szkolenia przedstawia program szkolenia zawodowego, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych z dnia 13 lutego 2004 r. (Dz. U. Nr 37, poz. 337) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia na rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) zawierający w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia; b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia; c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; d) cele szkolenia; e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej; f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; h) sposób sprawdzania efektów szkolenia; i) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; j) przeprowadzenie kursu zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.); k) prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu (jeżeli został przeprowadzony); rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia, dodatkową listę obecności podpisywaną przez poszczególnych uczestników szkolenia. 12) Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia niniejszego szkolenia, w tym artykuły biurowe, podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania dla każdego uczestnika (wartość materiałów użytych w procesie szkolenia nie może przekroczyć 40% wartości szkolenia). 13) Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia niezbędne urządzenia (wózki jezdniowe z napędem silnikowym), narzędzia, sprzęt, paliwo, materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń. 14) Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach do prowadzenia niniejszego szkolenia zawodowego. 15) Wykonawca przeprowadza wśród uczestników szkolenia ocenę merytorycznego i technicznego przebiegu szkolenia m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej. Niezależnie od tego Wykonawca przedstawia Zamawiającemu opis, w jaki sposób prowadzi własny nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia oraz kto personalnie odpowiada za jego realizację. 16) W przypadku zajęć praktycznych, wykonawca przed rozpoczęciem realizacji szkolenia wyszczególnia na piśmie sprzęt i urządzenia, jakie będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. 17) Wykonawca odpowiada za przeszkolenie kursantów w zakresie BHP oraz za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego szkolenia. 18) Szkolenie należy zakończyć egzaminem i oceną nabytych umiejętności oraz wydaniem zaświadczeń o jego ukończeniu, w terminie nie póżniejszym niż do dnia zakończenia realizacji zamówienia zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz certyfikatu w zakresie zdobytych uprawnień. Egzaminy sprawdzające przeprowadzi komisja powołana przez Wykonawcę. Do składu komisji Wykonawca powoła jednego przedstawiciela zamawiającego. Czas trwania egzaminu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 19) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 20) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. 21) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 22) Wykonawca określa numery telefonów kontaktowych i faksu oraz innych danych niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji i Kultury ZENIT, Ryszard Girczyc, ul. Okrzei 5, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13296,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11976,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11976,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.