eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Najem i obsługa toalet przenośnych WC (kabin sanitarnych) i umywalek przenośnych w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Ruda Śląska: Najem i obsługa toalet przenośnych WC (kabin sanitarnych) i umywalek przenośnych w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 13790 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ruda-sl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem i obsługa toalet przenośnych WC (kabin sanitarnych) i umywalek przenośnych w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Najem i obsługa toalet przenośnych WC (kabin sanitarnych) i umywalek przenośnych w Rudzie Śląskiej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.10.00 - Usługi utylizacji i uzdatniania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000.- zł (sześć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalnośći lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek: 1.1 Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - odpadów komunalnych o kodzie 20 03 04 Szlamy ze zbiorników bezodpływowych służących do gromadzenia nieczystości wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 13.09.1996r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami). 1.2. Zezwolenie, o którym mowa w pkt. 1.1 winno być aktualne w dniu składania oferty. Wykonawca w trakcie umowy musi posiadać zezwolenie o którym mowa w pkt. 1.1 zgodnie z przepisami obowiazującymi w tym zakresie w czasie trwania umowy. W przypadku braku stosownego zezwolenia w trakcie umowy Zamawiający odstąpi od umowy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał/wykonywał minimum 2 usługi o łącznej wartości 140.000.- zł/brutto o charakterze porównywalnym do przedmiotu niniejszego zamówienia. Za usługi porównywalne uważa się prace polegające na najmnie i obsłudze toalet przenośnych. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje przynajmniej 5 osobami do wykonywania niniejszego zamówinia. c) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. przynajmniej: samochodem z beczką asenizacyjną do oprózniania zbiorników na fekalia oraz z pompą wysokociśnieniową do mycia kabin - 2 szt. d) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje zapleczem technicznym i placem składowym położonymw miejscu umożliwiającym spełnienie wymogu określonego w pkt. A I.5 Załacznika nr 9 - opis przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie prac interwencyjnych w zakresie obsługi kabin i umywalek na polecenie Zamawiającego (Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Straży Miejskiej, Ośrodka Dyspozycyjnego Prezydenta Miasta) w terminie do 1,0 godziny od zgłoszenia interwencji. e) Wykonawca musi zapewnić całodobową dyspozycyjność - łączność z Zamawiającym (telefoniczna i za pośrednictwem faksu) w okresie obowiazywania umowy. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach tj. za lata 2004-2006, a jeżeli okres prowadzenia działalnośći jest krótszy - w tym okresie , jego obrót wyniósł nie mniej niż 200.000.- zł w każdym roku. b) Wykonawca musi być ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 20.000.- zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 5. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane zgodnie z należytą kontrolą jakości. W związku z powyższym wymagane jest posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością opartego na normach europejskich w zakresie wynajmu i obsługi toalet przenośnych. W przypadku składania oferty wspólnej (np. Konsorcjum) Zamawiający dopuszcza, aby powyższy warunek został spełniony łącznie - przez co najmniej 1 z podmiotów składających ofertę wspólną. 6. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane zgodnie z normami zarządzania środowiskowego. W związku z powyższym wymagane jest posiadanie wdrożonego systemu zarządzania w dziedzinie ochrony środowiska opartego na normach europejskich w zakresie wynajmu i obsługi toalet przenośnych.W przypadku składania oferty wspólnej (np. Konsorcjum) zamawiający dopuszcza, aby powyższy warunek został spełniony łącznie - przez co najmniej 1 z podmiotów składających ofertę wspólną. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnenie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych - odpadów komunalnych o kodzie 20 03 04 Szlamy ze zbiorników bezodpływowych służących do gromadzenia nieczystości wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 13.09.1996r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami). 5. Aktualne zaświadczenia: a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skłądek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Sprawozdanie finansowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości) albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (lata 2004-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy za ten okres. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 8. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób i podmiotów (tzw. podwykonawcy, o ile Wykonawca zamierza powierzyć jakiś zakres/część zamówienia podwykonawcom - nazwy i adresy podwykonawców wpisać, o ile są już znani), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca wraz z oświadczeniem o dysponowaniu zapleczem wyposażonym w pojazdy asenizacyjne i plac składowy do kabin i umywalek przenośnych. 11. Oświadczenie o zapewnieniu całodobowej dyspozycyjności - łączności z Zamawiającym (telefoniczna i za pomocą faksu) w okresie obowiązywania umowy. 12. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego sie poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające warunek zawarty w pkt. 5. 13. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami zarządzania środowiskowego potwierdzającego warunek zawarty w pkt.6. 14. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający warunek zawarty w pkt.3 b

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rudaslaska.bip.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Ślaska, budynek A, I piętro, pokój 129 - Wydział Zamówien Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Ślaska, budynek A, I piętro, pokój 129 - Wydział Zamówien Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.