eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poronin › Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Poroninie - Rola Błachutowa (nr ewid. 104) w kilometrze 0+000 - 0+220km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Poronin: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Poroninie - Rola Błachutowa (nr ewid. 104) w kilometrze 0+000 - 0+220km.
Numer ogłoszenia: 137793 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Poronin , ul. Józefa Piłsudskiego 5, 34-520 Poronin, woj. małopolskie, tel. 018 2074112, faks 018 2074192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Poroninie - Rola Błachutowa (nr ewid. 104) w kilometrze 0+000 - 0+220km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - Oczyszczenie podbudowy z usunięciem zanieczyszczeń na pobocze. - Rozścielenie warstwy tłucznia. - Zaklinowanie klińcem i polewanie wodą przy wyrównaniu warstwą tłucznia. - Zagęszczenie warstwy wyrównawczej mechanicznie. - Sprawdzenie profilu warstwy wyrównawczej. - Mechaniczne rozłożenie warstwami dostarczonej na miejsce wbudowania mieszanki ze wstępnym jej zagęszczeniem urządzeniami wibracyjnymi rozkładarki. - Ręczne rozłożenie mieszanki w miejscach niedostępnych dla rozkładarki. - Mechaniczne zagęszczenie warstw nawierzchni z ręcznym ubiciem mieszanki przy urządzeniach obcych. - Obcięcie krawędzi w razie potrzeby. - Transport mieszanki z wytwórni do miejsca wbudowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wymagane 1.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) złożą wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć roboty w zakresie budowy i naprawy dróg. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie artykułu 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 09.02.2004 r. Nr 19 poz. 177)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty przetargowej stanowiącej zał. Nr l do SIWZ należy dołączyć: 1. zaparafowany i podpisany projekt umowy - załącznik Nr 3 do SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. l, i art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - według wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, 3. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje)- według wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ, 4. oryginał lub kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium przez Wykonawcę, 5. ewentualnie oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach - zał. nr 7, 6. kosztorys ofertowy, 7. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczych (okres ważności 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 8. aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (okres ważności 3 miesiące przed terminem składania ofert). 9. informacja o obrotach firmy za okres ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10. informację o stanie i strukturze załogi, wyposażeniu technicznym oferenta niezbędnym do realizacji zamówienia; 11. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca (Podwykonawca) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł, ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy (Podwykonawcy) zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poronin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Poronin, 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Poronin, 34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.