eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Modernizacja drogi powiatowej nr 3213W Przasnysz- Brzeski Kołaki odc. w km 8+711-9+540/4145 m2

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Przasnysz: Modernizacja drogi powiatowej nr 3213W Przasnysz- Brzeski Kołaki odc. w km 8+711-9+540/4145 m2
Numer ogłoszenia: 137730 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, fax 029 752-27-28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Starostwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi powiatowej nr 3213W Przasnysz- Brzeski Kołaki odc. w km 8+711-9+540/4145 m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 3212W Przasnysz- Brzeski Kołaki na odcinku 829 mb. Asortyment robót obejmował będzie m.in.: skropienie międzywarstwowe, wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym dla KR1-2 w ilości średnio 75 kg/m2,pojedyncze powierzchniowe utrwalenie emulsją i kruszywem łamanym na powierzchni 4145 m2,obustronne poczyszczenie rowów ,obustronne uzupełnienie poboczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.24.72.30 - Groble Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.72.30 - Roboty budowlane w zakresie grobli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna uczestnicząca indywidualnie lub podmioty występujące wspólnie (konsorcja), posiadająca uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 2/Potencjał kadrowy- Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel mogący pełnić: funkcję kierownika robót/ budowy- minimalne doświadczenie 5 lat- jako kierownik podobnych robót 3 i laboranta minimalne doświadczenie 3 lata. 3/Potencjał sprzętowy- Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia: układarka sterowana elektronicznie - 1 szt., skrapiarka lepiszcza, rozsypywarka kruszywa , szczotka mechaniczna po 1 szt. lub zamiennie kombajn do powierzchniowych utrwaleń 1 szt., walec stalowy , ogumiony ,wibracyjny po 1 szt., samochody samowyładowcze o ład min.10 ton do transportu masy min. 3 szt. 4/ Doświadczenie zawodowe- Wykonawca musi zrealizować jako główny wykonawca w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 5000 m2 powierzchniowego utrwalenia odpowiadających wartością nie mniejszą robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. 5/ Wiarygodność ekonomiczna- Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 500 000 ,00 PLN. 6/ Zabezpieczenie należytego wykonania- Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie w formie określonej ustawą Prawo zamówień publicznych zabezpieczenie służące pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy na okres 18 miesięcy w odniesieniu do robót wykonanych, zakończonych i odebranych. 7/ W przypadku realizacji części zakresu robót przez podwykonawców wymaga się , aby główny wykonawca zamówienia zrealizował siłami własnymi nie mniej niż 60 % wartości całkowitej robót. Fakt powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia Wykonawca wskaże w formularzu oferty. Ocena warunków udziału w postępowaniu realizowana będzie w systemie spełnia/ nie spełnia w odniesieniu do minimalnych założeń każdego z warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, iż w stosunku do Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , iż w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 4/aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ oświadczenie z art. 24.1 ppkt od 1 do 9 art. 24 .2 oraz art. 22.1- na załączniku nr 1 7/ wykaz osób odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych z zachowaniem minimalnych wymagań określonych w pkt POTENCJAŁ KADROWY- na załączniku nr 2. Potwierdzenie dla tych osób będzie stanowiło w przypadku kierownika robót/ budowy zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające aktualną przynależność do izby oraz uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy/ robót w specjalności konstrukcyjno inżynieryjnej w zakresie dróg/specjalności drogi, niezbędnych do wykonywania czynności objętych zamówieniem (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, t. jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych i urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), 8/ wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia z zachowaniem minimalnych wymagań określonych w pkt POTENCJAŁ SPRZĘTOWY- na załączniku nr 3, 9/ wykaz wykonanych robót z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania -zachowaniem minimalnych wymagań określonych w pkt DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z kopiami dokumentów odbioru technicznego dla potwierdzenia należytego wykonania wskazanych robót- na załączniku nr 4, 10/ aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z zachowaniem minimalnych wymagań w pkt WIARYGODNOŚĆ EKONOMICZNA, 11/ udzielenie gwarancji należytego wykonania umowy na okres 18 miesięcy w formularzu oferty, 12/ jeśli dotyczy -dane dotyczące podwykonawcy- nazwa i dane podwykonawcy, zakres robót przewidzianych dla podwykonawcy oraz wartość podwykonywanych robót jako % udział w całkowitej wartości robót z zachowaniem max 40 % zlecenia robót budowlanych,usług, dostaw, 13/ jeśli dotyczy -informacje o konsorcjum - umowa konsorcjum -nazwa i dane podmiotów występujących łącznie ,określenie celu , czas trwania umowy ,proponowany podział odpowiedzialności jako % udział w całkowitej wartości robót z opisem robót właściwych dla danego podmiotu oraz wyznaczenie Lidera konsorcjum, 14/ jeżeli dotyczy- Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oferta składana wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów musi spełniać samodzielnie wymagania dotyczące wiarygodności ekonomicznej oraz posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności. Pozostałe warunki mogą być spełnione przed podmioty łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnysz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.