Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Gdynia: Dostawa bielizny pościelowej, operacyjnej, odzieży ochronnej dla personelu medycznego, obuwia ochronnego
Numer ogłoszenia: 137686 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny pościelowej, operacyjnej, odzieży ochronnej dla personelu medycznego, obuwia ochronnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy bielizny pościelowej, operacyjnej, odzieży ochronnej dla personelu medycznego, obuwia profilaktycznego, określonych w formularzu cenowym, z podziałem na 3 zadania częściowe: Zadanie nr 1 - bielizna pościelowa, operacyjna, fartuchy chirurgiczne, artykuły niemowlęce i inne Zadanie nr 2 - odzież medyczna damska i męska Zadanie nr 3 - obuwie damskie i męskie Szczegółowy asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagane parametry określone zostały w formularzu cenowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt 18.31.81.00 - Koszule nocne 18.31.82.00 - Szlafroki 18.31.83.00 - Pidżamy 18.83.20.00 - Obuwie specjalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenia i dokumenty określone zapisem § 7 pkt. 1.1 ÷ 1.6 SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia), 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 Pzp) - załącznik nr 1 do SIWZ 3. oświadczenie mówiące o tym, że oferowane wyroby spełniają warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i używania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93, poz. 896) - wymagane treścią załącznika nr 2 do SIWZ - co należy odpowiednio udokumentować - dotyczy zadania nr 1 poz. 6 ÷ 18, 4. oświadczenie mówiące o tym, że oferowane wyroby spełniają warunki dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej - załącznik nr 4 do SIWZ - jeśli dotyczy 5. opisy, fotografie, katalogi - firmowe materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań opisanych przez zamawiającego, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych bud. nr 6 pok. nr 29 lub kancelaria szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy Zadanie nr 2 - w ciągu 36 miesięcy od daty podpisania umowy Zadanie nr 3 - w ciągu 24 miesięcy od daty podpisania umowy 2) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Sławomir Daniliszyn - tel. 058 69-98-918 lub 667-676-686, fax. 058 69-98-338, e-mail: zp@szpital-morski.pl.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: bielizna pościelowa, operacyjna, fartuchy chirurgiczne, artykuły niemowlęce i inne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa bielizny pościelowej, operacyjnej, fartuchów chirurgicznych, artykułów niemowlęcych i innych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.80.00-6, 39.51.20.00-4, 33.77.12.00-7, 18.31.81.00-2, 18.31.82.00-3, 18.31.83.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odzież medyczna damska i męska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odzieży medycznej damskiej i męskiej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: obuwie damskie i męskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa obuwia damskiego i męskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Roboty remontowe drogi dojazdowej do kompleksu 5322 Demptowo
- Dostawa samochodu osobowego finansowanego w formie leasingu
- Dostawa lamp i urządzeń oznakowania nawigacyjnego dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
- Dostawa sprzętu komputerowego dla projektu INCONE60 Green
- Wykonanie elewacji budynku H Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87" - ETAP III - elewacja H/E1, H/E2, H/E3, H/E5, H/E6
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator bezzałogowego statku powietrznego (Dron) o masie do 25 kg (VLOS + BVLOS-zgodne z NSTS-06) z podstawami przedsiębiorczości"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 45/D
- Dostawa pościeli wielorazowego użytku - 6 zadań
- Zakup odzieży i obuwia roboczego dla personelu Szpitala.
- Zakup i dostawy obłożeń i bielizny operacyjnej
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
więcej: Koszule nocne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.