eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Białystok: Jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego
Numer ogłoszenia: 137634 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 65 37 605, faks 85 65 37 805.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby przejść granicznych województwa podlaskiego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na sześć zadań: 1) Zadanie nr 1 - dostawa środków czystości na potrzeby Zarządu Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, z miejscem dostawy w Białymstoku przy ul. Antoniukowskiej 11; 2) Zadanie nr 2 - dostawa środków czystości na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Kuźnicy, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, z miejscem dostawy do Sekcji Obsługi Przejść Granicznych w Kuźnicy; 3) Zadanie nr 3 - dostawa środków czystości na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Bobrownikach, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, z miejscem dostawy do Sekcji Obsługi Przejść Granicznych w Bobrownikach; 4) Zadanie nr 4 - dostawa środków czystości na potrzeby międzynarodowego drogowego przejścia granicznego w Połowcach, określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, z miejscem dostawy do Sekcji Obsługi Przejść Granicznych w Połowcach; 5) Zadanie Nr 5 - dostawa środków czystości na potrzeby drogowego przejścia granicznego w Białowieży, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, z miejscem dostawy do Sekcji Obsługi Przejść Granicznych w Białowieży; 6) Zadanie Nr 6 - dostawa środków czystości na potrzeby rzecznego przejścia granicznego w Rudawce, określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ, z miejscem dostawy do Sekcji Obsługi Rzecznego Przejścia Granicznego Rudawka - Lesnaja gm. Płaska. 2. Ilości wskazane w załącznikach nr 2-7 do SIWZ są wielkościami ostatecznymi, służącymi do kalkulacji ceny ofertowej i nie ulegną zmianie. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2 - 7 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub na wszystkie zadania z zastrzeżeniem, że nie dopuszcza się dzielenia oferty w obrębie zadania. 5. Wykonawca zapewni, że oferuje produkty posiadające aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na rynek polski (certyfikaty, atesty). 6. Na każdym opakowaniu jednostkowym musi znajdować się termin ważności (data przydatności do użycia) oraz instrukcja użytkowania w języku polskim. 7. Zamawiający wymaga, aby okres ważności (przydatności do użycia) wynosił minimum 12 miesięcy, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. 8. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób konkretnego producenta. Wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej specyfikacji występują opisane powyżej określenia, Zamawiający dopuszcza oferty równoważne. 9. Zamawiający przez produkty równoważny rozumie produkty innego producenta niż wykazany w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że oferowane artykuły muszą być nie gorszej jakości. Poprzez jakość Zamawiający rozumie zachowanie parametrów chemicznych, tzn. artykuły równoważne muszą posiadać tą samą substancję czynną o tym samym stężeniu i skład co produkty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawcy, którzy zaoferują równoważne produkty do opisanych w specyfikacji, zobowiązani są w myśl art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykazać opisując w kolumnie Nr 5 Załączników od Nr 2 do Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, że oferowane przez nich produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Dostarczone produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.22.42.00 - Szczotki 39.22.43.30 - Wiadra .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium wynosi 590,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie zadania lub w przypadku składania ofert na poszczególne zadania, wysokość wadium wynosi: Zadanie Nr 1 - 5,00 zł; Zadanie Nr 2 - 400,00 zł, Zadanie Nr 3 - 100,00 zł, Zadanie Nr 4 - 50,00 zł, Zadanie Nr 5 - 20,00 zł, Zadanie Nr 6 - 15,00 zł. 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Zarządu Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok NBP OO Białystok 17 1010 1049 0046 4613 9120 0000 z dopiskiem: Wadium - wadium środki czystości. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Zarządu Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem WADIUM - środki czystości i być ważne przez cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć: a) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, b) kopię aktualnej karty charakterystyki lub karty produktu sporządzone przez producenta oferowanego środka czystości. Pozycje asortymentowe, do których należy załączyć karty, są wyszczególnione w Załącznikach od Nr 2 do Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zpg.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok, I pietro, pokój Zespołu Eksploatacji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Przejść Granicznych Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Antoniukowska 11, 15-740 Białystok, I piętro, Sekretariat Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.