eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce › Remont pałacu w Gaworzycach - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Gaworzyce: Remont pałacu w Gaworzycach - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.
Numer ogłoszenia: 137548 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gaworzyce, ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie, tel. 076 8316285, fax 076 8316286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gaworzyce.sbip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pałacu w Gaworzycach - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w pałacu zabytkowym w Gaworzycach. 2.Opis sposobu wykonania robót: 2.1. Stolarka okienna: Stolarkę okienną należy wykonać z drewna mahoniowego, jako indywidualną z zachowaniem podziału i wystroju architektonicznego oraz wymiarów zgodnych ze śladami istniejących okien pałacowych. Okna należy wykonać jako dwuskrzydłowe z fałszywym słupkiem i skrzydłami jednoramowymi. Ościeżnice należy wykonać jako skrzynkowe, podobne jak istniejące z rozglifieniem. Zastosować szyby termiczne o parametrach określonych w SIWZ. Okna parteru z szybą P2. Okucia obwiedniowe z jedną częścią uchylną i rozszczelnieniem. Zawiasy i klamki stylowe mosiężne. Malowanie lakierobejcą w kolorze teak lub podobnym. Istniejące kraty na parterze należy zdemontować w całości. 2.2. Drzwi: Istniejące drzwi główne należy poddać renowacji. Zwrócić uwagę na zawiasy i zamki oraz elementy wystroju. Drzwi pod tarasem i od wschodu należy zrekonstruować z należytym pietyzmem i charakterem jak istniejące fragmenty. Malować lakierobejcą w kolorze teak lub podobnym. 3.Teren budowy należy uprzątnąć ze śmieci i gruzu pochodzącego z wymiany stolarki. 4.Z uwagi na stan techniczny obiektu, wstawioną stolarkę okienną i drzwiową należy zabezpieczyć folią w sposób umożliwiający dalsze prowadzenie prac budowlanych wewnątrz i na zewnątrz budynku. 5.W czasie wykonywania robót na wysokościach należy zachować szczególną ostrożność i dbałość o bezpieczeństwo oraz przestrzegać przepisów BHP. 6.Roboty należy wykonywać pod nadzorem uprawionego kierownika budowy posiadającego doświadczenie i praktykę przy remontach obiektów zabytkowych. 7.Książka przedmiarów stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. 8.Uwaga ! Wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami. Podane wymiary stolarki są wymiarami w świetle węgarka. 9.Podstawą do sporządzenia oferty jest projekt techniczny dostępny w siedzibie siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 1) w dni robocze w godz. 9-14. oraz obowiązkowe zapoznanie się ze stanem technicznym obiektu. Oferent zobowiązany jest do powiadomienia o terminie przybycia z jednodniowym wyprzedzeniem. 10.Kosztorys ofertowy należy sporządzić z uwzględnieniem kosztów zakupu materiałów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 20.31.10.00 - Okna drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 20.31.20.00 - Drzwi drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 9.000 zł. (słownie dziewięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne 1.1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy. 1.2.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę - warunki opisane w pkt. 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Warunki szczegółowe podmiotowe 2.1. Potencjał ekonomiczno - finansowy: a)Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub możliwość zaciągnięcia kredytu bankowego z przeznaczeniem na finansowanie realizacji zadania - do wysokości ceny oferty. b)Wykonawcy składający wspólną ofertę winni posiadać środki finansowe lub możliwość zaciągnięcia kredytu bankowego z przeznaczeniem na finansowanie realizacji zadania - łącznie do wysokości ceny oferty. 2.2. Potencjał kadrowy: a)Wykonawca winien skierować do realizacji zadania osoby, które posiadają niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania całego zamówienia oraz wskazać osobę do pełnienia funkcji Kierownika budowy. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w branży architektonicznej bez ograniczeń, być wpisany na listę członków PIIB oraz posiadać pozytywną opinię Konserwatora zabytków do wykonywania prac w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. b)Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę winien łącznie spełniać ww. kryteria. 2.3. Doświadczenie 2.3.1. Wykonawca winien wykazać się w ostatnich 5 latach realizacją co najmniej 2 zamówień odpowiadających rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wyżej wymienione doświadczenie oferenta winno być udokumentowane protokołami odbioru lub referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie prac. 2.3.2.Wykonawcy składający wspólną ofertę winni wykazać się łącznie realizacją zadań j.w. 3. Wymagane warunki gwarancji Wykonawca winien udzielić 5 letniej gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy, liczonej od dnia odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy oraz dokumenty wymagane dla oceny ofert w kryteriach. 4.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w pkt. 1, wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z oferta, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych podmiotowych opisanych w pkt. 2 Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a) Informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z zał. nr 3. c) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i opinie. d) Protokoły odbioru lub referencje potwierdzające doświadczenie Wykonawcy przedstawione w załączniku nr 4. 4.3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych wymaganych od Wykonawców. składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 4.1 winny być przedłożone przez wszystkich Wykonawców. 4.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych wymaganych od Wykonawców składających wspólna ofertę, dokumenty wymienione w pkt. 4.2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców, którzy potwierdzą ich spełnienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gaworzyce.sbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gaworzycach ul. Okrężna 85 59-180 Gaworzyce.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Gaworzycach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.