Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Jodłownik: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 180 000 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach Gminy.
Numer ogłoszenia: 137542 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jodłownik, Plac im. III Rzeczpospolitej, 34-620 Jodłownik, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jodlownik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 180 000 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach Gminy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 180 000 złotych na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach Gminy. - Kredyt nieodnawialny w rachunku kredytowym, - Kredyt uruchomiony zostanie w jednej transzy : transza w kwocie 2 180 000 złotych -01 sierpnia 2008 roku, - Karencja w spłacie kapitału : 8-mcy, - Spłata odsetek w 107 miesięcznych ratach : od 31 sierpnia 2008 roku - do 30 czerwca 2017 roku, - Spłata kapitału w 34 kwartalnych ratach : od 31 marca 2009 roku - do 30 czerwca 2017 roku, - Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000,00 złotych (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wymagane jest w szczególności: - udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednej tożsamej usługi, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte na złożonych przez Wykonawców dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie iż Wykonawca spełnił w/w warunki. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów : ofertę (wg zał. wzoru), kserokopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, Oświadczenie na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w części dot. wyszczególnienia osób upoważnionych do składania w imieniu Banku oświadczeń woli), wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wg zał. wzoru), parafowanego projektu umowy uwzględniającego istotne dla Zamawiającego postanowienia jakie mają znaleźć się w treści zawieranej umowy, symulacji spłaty kredytu wg zasad podanych przez Zamawiającego, pełnomocnictwa - w przypadku składania oferty wspólnie z innymi podmiotami (tj. konsorcjum, s.c.), aktualnego zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, aktualnego zaświadczenia oddziału Ubezpieczeń Społecznych, aktualnej informacji z Krk w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.4-8, ustawy Pzp, aktualnej informacji z Krk w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9, ustawy Pzp, kserokopię sprawozdania finansowego za 2007 rok wraz z opinią biegłego, kserokopię statutu Banku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jodlownik.pl, www.malopolska.pl/BIP/jodlownik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego : 34-620 Urząd Gminy Jodłownik 198, woj. małopolskie, pow. Limanowa, pok. nr 11 (I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Jodłownik (pok.nr 7 I-piętro), 34-620 Jodłownik 198, Plac III Rzeczypospolitej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.