eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniew › Przebudowa drogi gminnej nr 228025G Piaseczno - Piaseckie Pole na długości 515m stanowiącej drogę transportu rolnego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-30

Gniew: Przebudowa drogi gminnej nr 228025G Piaseczno - Piaseckie Pole na długości 515m stanowiącej drogę transportu rolnego.
Numer ogłoszenia: 137464 - 2016; data zamieszczenia: 30.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127405 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Gniewie, Pl. Grunwaldzki 1, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352255 w. 14, 39, faks 058 5352258 w. 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 228025G Piaseczno - Piaseckie Pole na długości 515m stanowiącej drogę transportu rolnego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie przebudowy drogi gminnej nr 228025 G Piaseczno - Piaseckie Pole na długości 515m. Zakres projektu obejmuje przebudowę drogi bez zmiany istniejącej granicy pasa drogowego wraz z wykonaniem zjazdów na posesje oraz regulacją poboczy. Inwestycja zlokalizowana jest w powiecie tczewskim, w gminie Gniew, w miejscowości Piaseczno na działce ewidencyjnej nr 182/1(droga) obręb ewidencyjny nr 0009 Piaseczno oraz dz. nr 238/1, 252/1, 251/1, 140/3 (wjazdy na posesje). Rozwiązanie w planie. Dla potrzeb projektowania przyjęto następujące parametry projektowe: Droga gminna nr 228025G: - droga gminna, - klasa drogi dojazdowa - D - kategoria ruchu KR 2 - prędkość projektowa vp=30km/h - szerokość jezdni 4,50m, - szerokość chodników poboczy - 0,75m, - Nośność nawierzchni - 100kN/oś - Podłoże gruntowe - G4. Początek robót związanych z przebudową drogi gminnej nr 228025G założono na skrzyżowaniu dróg gminnych. Zakres robót w obrębie skrzyżowania dotyczy wykonania wlotu korekty drogi gminnej nr 228025G. polegającej na podgięciu wlotu skrzyżowania i wykonaniu zabruku w celu ograniczenia powierzchni skrzyżowania. Koniec robót zaprojektowano na dł. 515m. Geometrię drogi dostosowano do istniejącego przebiegu drogi. Zaprojektowano geometrię drogi przy użyciu odcinków prostych i łuków kołowych bez krzywych przejściowych. Pochylenie poprzeczne drogi daszkowe o wartości 2%. W geometrii w planie zastosowano: - km 0+000,00 - początek trasy - km 0+000,84 - PŁ R=25m - km 0+012,69 - KŁ R=25m, - km 0+015,63 - PŁ R=150m, - km 0+034,56 - KŁ R=150m, - km 0+097,72 - PŁ R=200m, - km 0+150,56 - KŁ R=200m, - km 0+360,91 - PŁ R=500m, - km 0+396,34 - KŁ R=500m, - km 0+430,69 - PŁ R=500m, - km 0+466,38 - KŁ R=500m, - km 0+515,00 - koniec trasy. Zastosowane łuki kołowe nie wymagają stosowania przechyłek a tym samym krzywych przejściowych dla założonych parametrów projektowych drogi. Zaprojektowano drogę o nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni 4,5m z poboczami o szerokości 0,75m umocnionymi kruszywem łamanym. Na wlocie na skrzyżowanie z drogą gminną zaprojektowano powierzchnię zabrukowaną z kostki kamiennej - w celu ograniczenia powierzchni skrzyżowania. Niski zabruk należy wykonać w krawężniku o świetle 2cm. Zjazdy na pola, posesje i tereny przyległe zaprojektowano w dostosowaniu do ich istniejącej lokalizacji i parametrów (szerokość zjazdu, promienie łuków). Rozwiązanie wysokościowe. Rozwiązanie wysokościowe zaprojektowano w dostosowaniu do: - istniejącego układu drogowego, - wymagań dotyczących projektowania skrzyżowań drogowych, - minimalnych pochyleń podłużnych. W rozwiązaniu wysokościowym zastosowano pochylenia podłużne od 0,5% do 5,5%. Dla wyokrąglenia załomów niwelety zastosowano łuki pionowe wklęsłe o promieniach od 700m do 1000m oraz łuki pionowe wypukłe o promieniach 700m, 1100m, 3000m, Profil podłużny przedstawiono na rys. 2 Kons t rukcje nawier zchni . Nawierzchnie dróg zaprojektowano przy założeniach: - kategoria ruchu - KR 2, - grupa nośności podłoża G 4 Przyjęto następującą konstrukcję jezdni drogi gminnej: - warstwa ścieralna z bet. asf. AC 11S - gr. 4 cm - warstwa wiążąca z bet. asf. AC 16W - gr. 5cm, - podbudowa z mieszanki niezwiązanej C50/30. gr. 22cm, - warstwa wzmacniająca z mieszanki związanej cementem CBGM 3/4, gr. 20cm, - warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego wapnem CBG 1,5/2, gr. 20cm, Nawierzchnię niskiego zabruku wykonać z kostki kamiennej gr. 16cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. Pr zekroje normalne i popr zeczne. Na rysunkach przekrojów normalnych przedstawiono konstrukcję nawierzchni oraz wzajemne usytuowanie poszczególnych elementów przekroju drogowego - jezdnia pobocza, rowy drogowe drenaż francuski. Przekroje poprzeczne przedstawiono w charakterystycznych miejscach korpusu drogowego pokazując szczegółowe usytuowanie projektowanych elementów układu drogowego. Podłoże gruntowe pod nawierzchnie drogowe powinno charakteryzować się wtórnym modułem odkształcenia 100MPa. Przekroje normalne przedstawiono na rys. nr 3 a przekroje poprzeczne na rys. nr 4 Roboty z iemne i rozbiórkowe. Roboty ziemne obejmują wykonanie koryta pod nawierzchnie drogowe oraz wykonanie niewielkich nasypów oraz wykopów. Pochylenia skarp maksymalnie 1:1,5. Skarpy umocnić należy humusem i obsiać trawą. Roboty rozbiórkowe dotyczą rozbiórki istniejącej nawierzchni z bruku oraz częściowo nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową(kostkę brukową z rozbiórki należy oczyścić i złożyć na placu składowym w Gniewie przy ul. Wiślanej 6 - INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o.). Odwodnienie i oświet lenie. Projektowana droga posiada przekrój szlakowy i odwodnienie powierzchniowe. W celu usprawnienia odwodnienia odtworzono rowy drogowe, z których wody opadowe odprowadzane są w przyległy teren lub do istniejącego przepustu. W przypadku braku możliwości terenowych na wykonanie rowu - zaprojektowano drenaż francuski odprowadzający wody opadowe w przyległy teren. Wyprowadzenie drenu francuskiego następuje w skarpie nasypu. Wylot drenu należy wykonać jako umocniony kruszywem grubym. Dren francuski wykonać o wymiarach 0,5mx0,3mx1m. Dren wypełnić kruszywem grubym 31,5/63w otulinie z geowłókniny separacyjnej. Dren musi posiadać spadek w kierunku wylotu na skarpę. Wylot drenu wykonać z umocnieniem kruszywem grubym takim z jakiego wykonano drenaż. Lokalizacja elementów odwodnienia - na rysunku planu sytuacyjnego. Ur ządzenia obce. Z uwagi na występujące poprzeczne przejścia infrastruktury technicznej przez drogę konieczne będzie wykonanie rur osłonowych na: - sieci teletechnicznej, - sieci el-en kablowej, - sieci wodociagowej. Gospodarka z ielenią, projekt z ieleni . Przebudowa drogi wymagać będzie oczyszczenia istniejących skarp nasypów z porastających krzaków. Na usunięcie zakrzaczeń nie jest wymagana decyzja zezwalająca na wycinkę. Ur ządzenia bezpieczeńs twa ruchu. Z uwagi na występowanie wysokich nasypów konieczne jest zastosowanie barier energochłonnych. Zaprojektowano bariery N1W2 - linowe skarpowe - z uwagi na ograniczoną ilość miejsca na ich lokalizację. Bariery zaprojektowano na odcinkach: - strona lewa od km 0+201,00 do km 0+266,5 - strona prawa od km 0+236,00 do km 0+333,00 Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia drogi (należy umożliwić przejazd drogą oraz uprzednio zawiadomić mieszkańców o utrudnieniach, a obowiązkowo sołtysa. Wykonawca na własny koszt usuwa ewentualne uszkodzenia infrastruktury znajdującej się w pasie drogowym. W przypadku uszkodzenia urządzeń melioracyjnych, należy je odbudować..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg s.a., ul. Pomorska 26a, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 662136,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 637629,43

  • Oferta z najniższą ceną: 637629,43 / Oferta z najwyższą ceną: 772003,52

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.